סבוקלם סבון פנים

הרומן שלי וסבוקלם-התחיל רישמית שסקרתי את ה  bb שלהם :http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2466157&r=1
ומשם זה רק ממשיך, היום אני אסקור את הסבון פנים שלהם וכבר נותנת טיזר לפוסט הבא שהוא יהיה מיועד לגברים בעיקר:) זאת אומרת בטח אנפורמציה בישבילכן,שתפנקו אותו.



 דבר היצרן:
 ייעודי לעור רגיש אדמומי ומגורה, נטול סולפטים (SLS ) או פארבנים (Paraben- free) היפואלרגני ונבדק דרמטולוגת לעור רגיש.
סבון פנים SeboCalm , תואם את צורכי העור ופועל באופן הרמוני, תוך איזון העור ללא גירוי או ייבוש. הסבון, מאפשר הסרה יעילה של לכלוך ובוהק שומני, באמצעות רכיבים ידידותיים ומרקם עדין וריחני.
התכשיר, מבוסס על רכיבי ניקוי המופקים מדגני תירס, אצות ים, קמומיל וקוקוס, אשר השפעתם על העור מיטיבה ביותר. בשימוש יום יומי, גם בעור הרגיש ביותר, יסייע התכשיר בקניית תחושת נינוחות ללא גירוי, יובש או מתיחה.
ובכן: לאחר שימוש של כשבוע במוצר,אני יכולה להגיד בהחלט שהוא מחליף את הסבון שלי שהיה לי של "קרמה " לצורך העייינין.
הוא אינו מייבש את העור, מנקה ביסודיות,לא מייבש את עור הפנים. אני מאד אוהבת ריחות ולמוצר הזה יש ריח חזק יחסית ואני ממש מרוצה מזה.
המוצר אינו נוסה על בע"ח.שזה בכלל מוסיף לו עוד כמה כוכבים:).
הוא מתאים לכל סוגי העור- גם לאדמומי ומגורה.
הסבון עולה 69.99 ש"ח וניתן לרכוש אותו בפארמים השונים.
המוצר התקבל לסקירה.
לפרטים נוספים על המוצרים של סבוקלם: www.sebocalm.co.il/
אל תשכחו לעקוב אחרי בערוץ היוטיוב לסקירות מצולמות של המוצרים: http://www.youtube.com/user/MIALIFESTYLE100

 ניסיתם כבר את הסבון? מה דעתכם עליו<? שתפו.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017