the wet brush מה זה?

אז קיבלתי מייל אם אני רוצה לסקור את המוצר. ראיתי באז לא קטן על המוצר והחלטתי שגם אני רוצה לבדוק מקרוב על מה כל המהומה.
במבט ראשון  המברשת ניראת מברשת רגילה. אבל כבר בשימוש הראשון אפשר להבין על מה כל המהומה.



כל מעצב שיער או כל אחת זוכרת שבילדות אמרו לנו לא לסרק את השיער שהוא רטוב-כי זה מזיק וקורע את השיער.
הסוד במברשת הזאת הוא בסיבי המברשת החכמים ש"יודעים" מתי להיות רכים ומתי קשיחים ומאפשרים סירוק עדין,בריא וללא כאבים. תכונות ויתרונות המברשת:
  • סיבים חכמים כמו שציינתי
  • שיער בריא- אינה פוגעת בשיער כמו מברשות אחרות
  • לא קורעת- משאירה את השיער על הראש ולא על המברשות
  • פותחת בקלות קשרים
  • מתאימה לנשים עם שיער פגום כמוני למשל(שעברתי מיליון צבעים וחימצונים)
​המברשת מתאימה לנשים,גברים וילדים. היא מעולה  גם להברשת תופסות שיער ופיאות.
מתאימה לסירוק במקלחת,אחרי מקלחת בקיצור בכל מקום שתרצו.
ניתן לרכוש אותה און ליין פה ולקבל יותר פרטים : כמו כן ניתן לרכוש אותה במשביר לצרכן.
מכירים את המברשת? יצא לכם להשתמש בה כבר? ספרו לי
היא תפסה את מקום המברשת הקודמת שלי! ואני ממממש ממליצה עליה בחום

http://www.wetbrush.co.il/

את המוצר קיבלתי לסקירה .
    

זאת המברשת הרגילה ומחירה 69 ש"ח
כאשר יש אחת מיני והיא עולה 49 ש"ח.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017