גלוסיבוקס אוקטובר 2013

 הרבה רעש עשתה הקופסא של החודש. חלק אהבו -חלק פחות.
אני יכולה להגיד שעצם זה שאני יודעת שצריכה להגיע קופסא קבועה, פעם בחודש אני  סקרנית לראות כל חודש וחודשו מה יגיע הפעם. גם אם יש חלק מהמוצרים שאני לא אשתמש/ לא יאהב עדיין יש לי את הציפייה וההמתנה המסוקרנת.



לאחר 2 קופסאות מדהימות ( אוגוסט וספטמבר) הגיעה תורה של אוקטובר( כן , אני יודעת חודשים מסתבר).
הגיעה קופסא ריחנית עם 8 מוצרים. קופסא מס 01 . לדעתי היה קצת בילבול בגלויה החודש ותכף תראו למה.
מוצר בגודל מלא   laline  קרם גוף בניחוח וניל.
מוצר שתמיד כיף לקבל. במיוחד עכשיו לחורף שמגיע וכל העור שלי סדוק ושבור(במיוחד בפנים ) . הניחוח נעים. נספג מהר. ולא מותיר את העור שומני.
מחיר ל60 מ"ל( כמו שקיבלנו)  15 ש"ח
100 מ"ל 33 ש"ח.


בשם שמן של jasmin גודל מלא
פעם שקיבלתי באחת הקופסאות בימי הקיץ הלוהטים בושם שמן, אמרתי לכם שלא  ככ כיף לי להשתמש בבושם שכזה- שהוא לא בא לי טוב. מרגיש לי שומני ולא נעים לי על הגוף. ואמרתי שבטח בימים קרירים יותר יהיה לי יותר נעים השימוש במוצר כזה. ואני עומדת במילים שלי :) כי הנה מגיע לי מוצר כזה בימים שהטמפרטורה נמוכה יותר ואני לא מזיעה כמעט בכלל.,ולא מפריע לי המרקם , התחברתי לריח שלו מאד( אסתר המלכה) ריח חמץמץ. נשאר לאורך זמן על הגוף. לא שומני מדי ולא מורגש לאחר כמה דקות כבר המרקם.
המוצר נטול אלכוהול.
מחיר המוצר ל 30 מ"ל( כמו שקיבלנו ) 99 ש"ח
מחיר ל 50 מ"ל  129 ש"ח

payot מסכת טהור
מסיכת טהור של חברת פיוט
מניחים אותה על הפנים למשך חמש דקות.ושוטפים במים
בעלת מרקם נעים ונוחה מאד לשימוש. הדוגמית הספיקה לפעם אחת - מותירה את הפנים רעננות  ולא יבשות עם הרגשה של ניקוי עור הפנים.פעם ראשונה שאני מנסה מוצר כזה בבית לבד ולא אצל קוסמטיקאית.
75 מ"ל 225 ש"ח.

סבון מוצק aroma 
למוצר הזה לא התחברתי במקלחת. לא אני ולא בעלי אורי. שנינו משתמשים באופן קבוע בסבונים נוזלים או ב  dove.
לעומת הסבונים שאני משתמשת הוא מייבש את העור .וגם הניחוח שלו לא היה לטעמי.
קשה לדעתי לקלוע בניחוחות כל הזמן לכולם. לכן במוצר כזה או בושם כמעט תמיד יהיה מישהו לא מרוצה.
מחיר לצרכן 13.90 ש"ח ( שבמבצעים ניתן לקנות רביעיית סבונים בכמעט 25 ש"ח אז שימו לב ...)

ליפגלוס בגודל מלא של beuty care 
גוון 04 גוון אדום המתאים לטעמי בדיוק לימים הקרים .
גלוס עמיד במיוחד( עד כדי כך שקשה מעט להוריד אותו .)  על הגלויה רשום שהוא עולה 75ש"ח. אבל  זה בילבול כי אין מוצר בביוטיקר שעולה יותר מ 13 שח לדעתי.
מוצר שהיתי מנסה ככה או ככה כי בטח גם היתי קונה אותו לבד מתי שהו. אבל הרבה הופתעו לגלות אותו פה בגלל היותו זול כ"כ.

מברשת מתקפלת לשיער
זה גם עוד שגרף איתו הרבה דיבורים איך קיבלנו מוצר כזה ? מברשת מתקפלת עם מראה קטנה שרשום עליו קליניק
אז לדעתי זה מוצר שחובה בכל תיק .. מוצר כזה או פצירה לצורך ההשוואה שתמיד אני צריכה כזאת בכל מקום ותמיד הן נגמרות לי מאד מהר נחמד לקבל.
לא ידעתי שקליניק מייצרים כזה מוצר ( אולי הוא הגיע פעם כחלק מאיזה שהו בונוס לתיק איפור של קליניק)
עכשיו אני בגמילה ממוצרים לשיער אז מוצאת את עצמי משתשת בו די הרבה במהלך היום.הוא שרד את היומים האחרונים,אז הוא מאלה שלא נשברים תוך 24 שעות:)  הוא ישאר אצלי בתיק ונעקוב אחריו --- כמה זמן יהיה בשימוש---

מחיר למוצר 14.90

מוצר אחרון וחביב( או שלא?) היו מדבקות לציפורנים.
לא התחברתי למוצר הזה. למרות שאני בעלת ציפורנים ארוכות ומטופחות. לא התחברתי לדוגמאות עצמן. נראות לי "זולות".
לא הדבקתי בחיי מדבקות  אם כבר אני שמתי בעבר  חותמות אבל שם ויתרתי מאד מהר..... מעדיפה למרוח לק וזהו.

דוגמית למייק אפ של קליניק בצבע נטורל
מצורפת גלויה עם הנחה למוצר במקום 206 ש"ח ניתן לרכוש ב 119 ש"ח.
המוצר הוא מסדרת איבן בטר עמיד ומכסה את פגמי העור.


קיבלתי מייל שבו רשמו ספויילרים  על חודש הבא -שתגיעה קופסא מענינית במיוחד! עם מראה מיוחד- אז יש למה לצפות.

מה אתן חשבתן על הקופסא החודש? סהכ לא היה לי שימוש החודש בכל המוצרים. לעומת חודשים אחרים . אבל בטח קשה להרכיב קופסא שתענה לכולנו על כל הצרכים החודשים. סהכ אני מגלה פה עוד ועוד מוצרים שלא היתי מגיעה אליהן לבד וזה בעצם מהות הקופסא בעיני.
אהבתן? אילו מוצרים קבילתן בפנים? ספרו לי קצת:)
לפרטים נוספים ורכישות: http://bit.ly/13CHQqZ
אל תשכחו להירשם כמנויות לערוץ היוטיוב שלי http://www.youtube.com/user/MIALIFESTYLE100 אוטוטו סקירה מצולמת





הקופסא התקבלה לסקירה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך