מועדפי נובמבר 2013

אז קצת באיחור אופנתי אני מודיעה בזאת של סבוקלם נולד גוון חדש בתחום הbb קרם.



לפני יותר מחצי שנה סקרתי לכן את 2 הגוונים היחידים שהיו: http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2466157והנה צירפו את החמוד הזה לשורת הגוונים. אני מקווה שעכשיו כל אחת יש לה את הגוון הרצוי לה. מדובר על גוון ביניים Light Beige . לי יש בבית את 02 ( biege ) ואת החדש שמספרו 015  אני יכולה להגיד שאני משתמשת בשניהם. כי בקיץ אני מאד שזופה אז אני מערבבת בין השנים ויוצא לי צבע מושלם. אז אל תגידו לא שמעתי לא ידעתי:).








ְ קמדיס- זאת חברה ששהמוצרים שלה הולכי איתי יד ביד  כבר הרבה זמן. לא היה מוצר מהם שאכזב אותי. והנה הגיע לידי עוד מוצר שלהם  לסקירה  תרחיץ  נוזלי בדיוק לעונת היובש.התרחיץ של חברת קמדיס מיועדת  לטיפול בתופעות היובש בעור, מציע ניקוי בשילוב הזנה ולחות לעור יבש ומגורה.הוא רווי בלחות ויחד עם זאת הוא אינו מכיל פרבנים ולא  sls . אינו מייבש את העור, להפך.מומלץ בחום  מחיר : 59.99 ש"ח.




מבשם לארון : אין דבר שאני יותר אוהבת מריח טוב על הבגדים. אני מקפידה לרכוש מרכך כביסה עם ריח חזק  ,אוהבת לרסס אחרי הכביסה עם מבשם בדים שהבגדים כבר מקופלים בתוך הארון. קיבלתי לסקירה מבשם ארונות.
מדובר על מוצר שעשוי מתרכובת תמציות ריח אשר עברו תהליך הגורם להארכת אורך חיי המדף שלהם.בכל פעם שהריח  נגמר בארון ניתן להפוך את המוצר לכיוון הנגדי בו היה ושוב יצא ריח בארון. ממליצה לסגור את הארון בכל פעם שאין בו שימוש וכך לשמור על טריות המוצר לאורך זמן. המוצרים של פריחת הדובדבן אינם מנוסים על בעלי חיים או עשוים מחומרים מהחי.מחיר המוצר עצמו עומד על 15 ש"ח. מגיע ב 2 ריחות .
אני רוצה לפנק 10 קוראים מהבלוג ולשלוח לכם הביתה את המבשם :)  בשיתוף פעולה עם " פריחת הדובדבן."
10  הראשונים שירשמו לי בתגובות יקבלו הביתה .אז קדימה:) עליכם לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של פריחת הדובדבן ולרשום לי שעשיתם זאת .
  הינכסו לדך הפייסבוק שלי, תעשו לייק על הדרך ושילחו לי הודעה
 https://www.facebook.com/HblwgSlMyhMiaLifestyle1
https://www.facebook.com/C.B.Ms.Cherry
  המוצר מגיע באריזה מרובעת קטנה יחסית מקושטת , עם מדבקה קטנה מאחורה שניתן להדביק לארון בפנים .


 

מוצר שכבר מזמן גיליתי ואני משתמשת באופן יוםיום והוא תמיד איתי קבוע בתיק. זה סופג שומנים מהעור בפנים. מומלץ לכל המבריקות למינהן:) ניתן לרכוש אותו בסופר פארם עלה משהו בסביבות ה 22 ש"ח וניתן לרכוש אותו או ב ארבעים אחוז הנחה או
ב 1+1. 
אני קניתי ב ארבעים אחוז הנחה ומצטערת שלא לקחתי אחד ועוד אחד.המוצר מגיע באריזה קטנה ניתן לשים גם בארנק. זה דפים קטנים כחולים. 




אגב מה אתם מעדיפים? 

זה הכל להפעם.
מכירים את המוצרים? משתמשים בהם? יאלה ספרו לי קצת !!! 

תודה שהקדשתם מזמנכם וקראתם את הבלוג שלי.
אל תשכחו להירשם לערוץ היוטיוב שלי
http://www.youtube.com/channel/UCHeajY9Qzjjn165uopYSWXg 

מיה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017