גלוסיבוקס דצמבר 2013


היוש בנות.
היום ממש קיבלתי את הקופסא. חזרנו שוב לקופסאות הרגילות לא השקית מבד כפי שהיה פעם שעברה  כנראה שמישהו מגלוסיבוקס חשב "אילו מוצרים אני צריכה" ושם לי בקופסא. חמישה מוצרים ועוד בונוס.
2 מהם בגודל מלא.




סרם לשיער:  alfa&omega

הסרום מבחוץ נורא הזכיר לי את יוניק 1. ובתאכלס הוא עושה את אותן  הפעולות. שומר על צבע השיער,( כבר לא צובעת אז לא יכולה לבדוק) מחליק את השיער,מתקן נזקים (יש  מלא מה לטפל ,אני אדווח) מונע קצוות מפוצלים(אשמח מאד) מעניק לחות, מחזק שיער שביר ,מגן ומונע ניזקי מחליק (משתמשת באופן קבוע ) ,מגן מנזקי שמש וכלור , מעניק ברק ,רכות ותחושת מש,מגן על השייר ממייבשיי שיער  ומונע קשרים . נשמע מוצר השנה ! אני ממש אשמח לנסות אותו ולספר לכם עליו


100 מ"ל -140 ש"ח.


careline שפתן ספארקס

יאי!!!פעם ראשונה שאני מקבלת גוון בול שאני אוהבת, אבל בול במדויק! הידד.שפתון במבנה סטיק,בעל פיגמנט קל די שקוף ומנצנץ. כמו שאני אוהבת. לח ונעים על שפתיים נמרח בקלות! אהבה במבט ראשון.  גוון 905 מגיע ב 12 גוונים.
הצבע הזה פשוט מהמם!!!
2 גרם-104.99 ש"ח( כאשר תמיד בטח ניתן לרכוש במבצעים של אחד פלוס אחד או 40%)


קרם ידיים minus 417 

את המוצרים שלהם אני מכירה עוד מארה"ב ,מהעגלות . גם יצא לי לסקור קופסא אחת בהשגיע עם  בוץ ים המלח והנה הגיע תורו של הקרם ידיים המצוין שלהם. מזין ועשיר בויטימינים . משאיר את הידיים עם ריח מטריף ,מתקתק ופירחוני  במרקם קליל הנספג במהירות האור.
ותראו איזה מחיר נפלא:)
50 מ"ל 14.90 ש"ח.



anada bio cosmetic  מסכת הזנה טבעית  לשיער              

מסיכה עמוקה לשיער המסייעת  בהחייאת שיער ופגום(יאי הגיע למקום הנכון ) שילוב מדויק של חמאת שיאה,שמן ארגן מרוקאי,צמח האובליפיכה ושמן לפה אורגני בשילוב פרוטאין משי וחומצות שומן טיבעיות. אני בדרכ לא אוהבת ריחות של מוצרים טיעבים אבל יש למסיכה הזאת בעיני ריח של שיאה בעיקר, אז מי שאוהבת ריח מתוק תתחבר לזה. ניסיתי אותה רק היום פעם ראשונה. אני אספר עליה בעוד כמה שבועות.

250 מ"ל-79 ש"ח



המוצרים של החברה אינם עושים ניסוים בבעלי חיים

דוגמית בושם לאב פרי קייס- השקה חדשה

בושם מאד נשי וסקסי.הדוגמית מיוחדת. סקסית במראה.ורוד ושחור זה שילוב מקסים בעיני.מאד קור. לעין ומרגיע בו זמנית.
בעל נוחכות על הגוף. נשאר לאורך היום וגם כזה קצת אחרי מקלחת. מרגיש בושם רענן , צעיר,פרשי.
מאד התחברתי אליו . כל החובבות מתקתקים ורדורדים  זה ממש בישבילכן .

50 מ"ל-179
100 מ"ל 249 ש"ח





והדוגמית בונוס  שקיבלתי היתה תחבושת של אולוייז

עבורי החודש היתה קופסא שהגיעה בול בזמן מבחינת התכשירים בה. אוטוטו פוסט של מוצרי שיער ואמבטיה יוצא לדרך אז אני מקווה ששם ארחיב יותר מה התתפתחות שלי עם המסכות והסרום שקיבלתי החודש.

אני לא יודעת אם שמתם לב שהחלפתי בלוג מתפוז עברתי לפה. זה הרגיש לי יותר נכון לעשות . מה דעתכם על השינוי?
מה קיבלתן החודש. איזה גוון של אודם?
ספרו לי קצת.
שתיהיה סוף שנה אזרחית טובה! 
אל תשכחו להירשם לאתר בצד בשמאל בכפתור הכחול.
ואל תשכחו להירשם בערוץ היוטיוב שלי שעוד  מעט יעלו לשם סירטונים חדשים
you tube
לפרטים נוספים ורכישות: אתר גלוסיבוקס











תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך