גלוסיבוקס ינואר 2014

היי יקירות ! 
החודש קיבלתי טיפה אחרי כולן את הקופסא שלי , הבא נפתח אותה ביחד ונראה מה מו מי :) 
קופסא ורודה עם עיטור  ורוד חדשה לאוסף...

קיבלתי חמישה מוצרים. חשוב לי לציין שעוד לא ניסיתי כלום כי רק היום קיבלתי.... וכבר רציתי לרשום לכן.

לנקום: 
סרום המסייע בתיקון גוון העור  ויצירת גוון עור יפה יותר בהתאמה אישית.אז למה מתכוון המשורר?
הסרום מגיע ב 3 צבעים בהיר בינוני וכהה.אני קיבלתי בינוני ככה שהוא אמור להתאים לי , ריח נעים ולא משתלט על עור הפנים.

קיבלנו דוגמית של 5 
מחיר לגודל של 40 מ"ל-550 ש"ח.


sothys 

מסכה חיונית לכל סוגי העור. מעניקה לחות אינטנסיבית , הזנה,החאייה ושידרוג מייד של מראה העור.
את החברה אני מכירה גם מהדוגמיות שמחולקות בקופסאות היופי השונות וגם כי סקרתי לכן בעבר את הקרם גוף 
חברה מצוינת, יוקרתית מאד. אז יהיה לי כיף גדול לנסות את המסכה הזאת ואני בטוחה שהיא מצויינת גם.

50 מ"ל -304 ש"ח.



dr murad הידרו דיינמיק קרם לחות    

את המותג הזה דווקא לא יצא לי לנסות מעולם אז אשמח לנסות אותו. 
קרם עיניים דינמי ועשיר בלחות , פעיל ל 8 שעות  מכיל תמציות ל קמומיל וחוחובה , מרגיעות נפיחות מסביב לעיניים ועוד כל מיני ברים טובים ומשובחים( אצות ים ועוד תמציות ) 
אשמח לנסות וכמובן לספר לכן.


קרם רגליים של  laka  

קרם עשיר לטיפול,ריכוך והזנה של כפות הרגליים. מבוסס על מינרלים מים המלח,מועשר  בויטמין e  המעניק לחות מירבית. מכיל שמניים אתריים הכוללים שמן מננטה ושמן עץ התה לחיטוי ותמצית קלנדולה ואלורה להרגעה.
האמת שזה נשמע ממש להיט!  אני אנסה עלי ועל אורי ואני בהחלט מקווה שיעמוד בכל השבחים האלה.

ממריחה על היד  הוא סמיך מאד -כמו שאני אוהבת לקרמים של רגליים. 
הריח ממש נעים,מזכיר לי איזה בושם שאני לא עולה עליו כרגע.


המוצר אינו נוסה על בעלי החים. 

50 מ"ל -30 שח.



סט קטן ונחמד של פדיקור מניקור של ללין  ת 

 סט אלאת חאיחליחאת תגכךחלךגכחלךחלכאת
סט שכולל חמישה פריטים מאוחסנים בכפכף חמוד בצבע לבן של ללין. האמת שאני מוצאת בו דווקא שימוש, חוץ מבקוצץ ציפורניים שלא נראה לי נוח לגמרי. אבל היי יש פינצטה! 

29.90ש"ח.




בגדול מאד קצת מאכזב שלא קיבלנו מוצר בגודל מלא, גם היה לי חסר טיפה כל עיניין הטיפוח.
אבל מצד שני כן יש לי שימוש בכל אחד מהמוצרים כאן....

מה דעתכן על הקופסא החודש?
אשמח לשמוע את דעתכן.





לרכישות ומידע נוסף: גלוסיבוקס

הקופסא התקבלה לסקירה.

אל תשכחו להירשם בבלוג כדאי לקבל עידכונים על כל פוסט .

תגובות

  1. בלוג מקסים
    קיבלתי אותו מחברה שלך שהתעניינה לגבי הקוד שלך באיזה קבוצה בפייסבוק
    אני מתה על סקירות של גלוסי בוקס :)
    אני בעצמי בלוגרית אבל עוד לא יצא לי לעבוד עם גלוסי.... נראה ממש מגניב
    את הסט של ללין יש לי כבר שנים הוא מקסים !

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מותק , נעים מאד ותודה רבה.
      כן הסט חמוד ושימושי . חוץת מהקוצץ ציפורנים:)
      נשיקות

      מחק
    2. אגב צרפי אותי בפייסבוק שתישארי מעודכנת על עיניני הבלוג

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך