האתגר הגדול : מעבר דירה

אם שמתן לב אז נעלמתי קצת... העומס שפוקד אותי לאחרונה הוא גדול!
מעבר דירה זה פרוייקט רציני. הוספתי לו אתגר נוסף.
ארזתי את כל הפלטות שלי  , את כל הסמקים ואת כל המוצרי טיפוח שלי והשארתי לי כמה מוצרים בודדים שיילוו אותי במהלך השלב הביניים,כלומר הכל ארוז בקרטונים ורק הדברים האלה נשארו בחוץ.
חלק יגידו שאני פסיכית וחלק לא....






אני אתחיל:
פנים:

חלב פנים ומי פנים כמובן. קרם פנים השארתי את הקרם של קליניק. שאני מאד אוהבת.
זאת הזדמנות נהדרת לסיים את הקרם עיניים שלי.
השארתי לי קרם גוף של ללין בניחוח  oceam וקרם ידיים יש לי קבוע בתיק כמובן. החלטתי לשזה יהיה גם קרם הרגלים שלי:) השילוב של שניהם.

השארתי את הביבי של קרליין, לעונה הזאת הוא מצויין לי. הכיסוי בול, הצבע בול כי אני לא שזופה והכל ממש יושב בול.  השארתי דוגמית של סבוקלם למקרה חירום( אין לי מושג מה יכול להיות חירום ככ אבל ניחא)

סרום- דוגמית של סבוקלם. מאוהבת במוצר הזה.
בושם - מסיימת את הטיפות האחרונות של הבושם סקסי 212 
ומסיימת קרם יידים של trind . שמאד מתאים לעונה עם היובש וכמובן עם כל העבודה האקסטרא שהידיים של עושות !  איפור:
 הפלטה הכי אהובה עלי ושאני חורשת אותה אז ברגיל שאני אשאיר אותה. הגוונים מתאימים לי להכל. פיגמנטים בטירוף ועמידה מאד בלי פריימר גם.
מסקרה של קרליין( ספציפית אותה כי אני רוצה לסיים אותה ) עיפרון שחור לעיניים של סופט טאצ.
ליפ באלם וצאבי בגוון 06.
וסומק כמובן כי אי אפשר בלי.

אה כן. ולק! כי אי אפשר בלי .למרות שהקרטונים לא עושה טוב לשום לק .זאת הדמנות נהדרת להציג את הלק החרישות החדש שלי . לא עזבתי אותו מהרגע שקיבלתי אותו.
.המותג   cuccio naturale  עושה עלייה ומשיק את קולקצית" precious metals"  לחורף 2014.
הקולקציה מורכבת משבעה גווני מט מטאליים : כחול קובלט ,ורוד זהוב,ברוזנה,סגול מתכתי,אפור פיוטר,ירוק מרץ,אדום נחושת ולק שקוף לברק מוגבר. ללק יש פיגמנט מאד חזק,מטאלי והוא מתייבש ממש מהר.עוד לפני שהספקתי לשים עליו את המייבש.
המברשת שלו מאד נוחה מאפשרת מריחה אחידה , נוחה ומאד מדויקת. הבקבוק חסכוני ( בזכות המבנה ההפוך של הבקבוק שהוא רחב למעלה וצר למטה עם שוליים מעוגלים כדי להגיע באמת לכל הלק בפנים)
מרחתי אותו בסוף בלי המייבש כי לא היה לי צורך בו.
 ניתן ל"שחק" עם המייבש ולשים רק בחלקים מסוימים על ציפורן ובכך ליצור מראה של מט על נוצץ.


הקולקציה אינה מכילה רכיבים מסוג אתנול(דלקים) טולאין ופורמלין.
 ניתן לרכוש מהחברה עצמה באמצעות דף הפייסבוק בעלות של 60 ש"ח . או ליצור קשר 0508547822 להזמנה ישירה .


ואי אפשר בלי שיער: 
 שמפו וקונדישנר של פינוק
 מהדורה מוגבלת
עם שמן מרוקאי  לשיקום והזנה של העור .מועשר בסיליקון ומסייע לשיקום השיער  ומחזיר את הברק הטיבעי של השיער
הריח של 2 המוצרים פשוט ממכר. שמן ארגן פיור טהור עם מעיין ריח של חמאת שיאה. הוא משאיר את השיער רך ונעים לסירוק, מרגיש כאילו השיער פחות שברירי.
 אה ומשאיר ריח נפלא  על השיער  לאורך היום.
                                                      

ומסיכת הזנה של מישל מרסייר שמתאימה לשיער יבש,צבוע ופגום. נשארים עם המסיכה כשלוש דקות. מי שכבר עוקב אחרי יודע שאלה בדיוק המסכות שאני אוהבת. לא אוהבת כאלה שצריך להשאר איתם משהו כמו עשר דקות , זה מגביל אותי וזה מעצבן אותי.. ריח הורס,מכיל  שמן פשתן ,חוחובה,ויטמינים ופרוטאינים.המוצרים אינם מנוסים על בעלי החים.  אני כבר משתשמת ב3 המוצרים האלה כבר יותר מחודש ואני מרגישה שהשיער שלי עובר שינוי לטובה.





אז זה אלו המוצרים שעוברים איתי דירה ולא ארוזים. בחרתי אותם בקפידה :) 

אם אתם הייתם צריכים לעבור דירה? אילו מוצרים היו בגדר חובה בחוץ?
ספרו לי קצת. ואם יש לכם טיפים לעיצוב בית , או מהשו לגבי מעבר אשמח לשמוע!

אל תשכחו להירשם לאתר כדאי לקבל עידכונים על כל פוסט שעולה,נשיקות .


תגובות

  1. אני חושבת שעשית בחוכמה!!!!!
    חסכת לעצמך הרבה תסכול ובלאגן... צריך לדעת להיות יפה גם בתנאים מצומצמים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח לגמרי :) זהו עברנו תודה לאלללללללללללללל

      מחק
  2. בתור אחת שעברה מס' בתים בחייה, להשאיר קרטון קטן פתוח עם הטואלטיקה זה הדבר החכם ביותר לעשות. אל תשכחי מגבונים זה ישמש אותך מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. מגבונים בחיים לא אשכח:) זה תמיד איתי בערך. תודה נשה,בר תודה לאלללללללללללללל

      מחק
  3. מזל טוב על המעבר!
    בשנים האחרונות עברתי בערך כל שנה, ומי כמוני יודעת כמה תסכול זה לארוז ולפרוק, ובעיקר תקופת הביניים שצריך לארוז וגם להשתמש!
    :)

    השבמחק
  4. התקופה של גם לארוז וגם להשתמש הרגה אותי. אבל לקחתי כמה קופסאות של גלוסיבוקס שגם ככה רב הטיפוח שלי מסודר לפי קבוצות בהם, והנחתי אותם על השולחן בשקית כמו המלסית וביום המעבר שמרתי על זה כאילו זה מיליון דולר מינימום וכמובן שלקחתי בעצמי.
    שיגעון . העיקר שזה מאחורי ותודה על התמיכה הנפשית :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך