גלוסיבוקס פברואר 2014

היי .

החודש קיבלתי לסקירה את הקופסא ממש מאוחר יחסית . אני בטוחה שהרב הגדול כבר ראה מה יש בקופסא ומי שלא כמובן מוזמנת להציץ איתי פנימה ולשמוע מה דעתי על המוצרים.

החודש קיבלתי 6 מוצרים. 2 בגודל מלא. הקופסא הכי יפה שקיבלתי עד כה! שחורה עם עיטורי נשיקות, ממש מקסים.

לק של צ"יינה גלייז. גוון שנקרא  hey doll . לא אהבתי את הגון . מנצנץ חום אדמדם....
את הלק לדעתי צריך למרוח ב 2 שכבות כדי להגיע לרמת כיסוי מעולה.
 את  הלקים שלהם בכלליות אני מאד אוהבת, אבל את הגון הספציפי הזה לא:( 
לק עמיד, נוח מאד למריחה לגבי העמידות אני לא ככ זוכרת והורדתי ישר אז הוא לא היה עלי יותר מכמה דקות על היד....

14 מ"ל -39 ש"ח.

 ליפ גלוס של gaya

ליפ שקוף המכיל חומרים טיבעיים להגנה מפני השמש.
ניתן למרוח אותו מעל כל אודם ולקבל הברקה נוספת . לא דביק ,בלי טעם וריח. 

מוצר שלא הכרתי עד כה ואני אשמח להשתמש בו בהקדם :) 

8 מ"ל -100 ש"ח.



שמן גוף גונסון בייבי( 100 מ"ל) 

שמן תינוקות. אהבתי   את הגודל המיוחד כי יש לי אחד גדול ולנסיעות הוא לא משהו.
ניתן למרוח אחרי מקלחת או אפילו לעשות פוט מסאג.( קראתי שלמי שיש יובש מאד רציני משמ מומלץ למרוח על כפות הרגלים לפני השינה ! )  יש שיעדיפו תחליב לחות ויש שמן.. אני מתחברת לשנהם:) 

200 מ"ל-17.30 ש"ח.



amika מסכת הזנה לשיער

אז בנושא השיער אני ממש חזקה לאחרונה מבחינת פוסטים וגם מבחינת ניסיונות שלי לאחרונה לקחתי על עצמי פרויקט שיקום השיער שמסתבר הולך ממש טוב.
המסכה הזאת מרככת, משקמת ,מחדירה לחות ומטפלת בקצוות מפוצלים.
יצא לי להשתמש בה פעם אחת: הריח שלה מטריף חושים קודם כל:)האריזה צבעונית ומאד מושכת את העין. היא בהחלט עושה את השיער יות רך ונעים למגע אבל אני אזדקד לעוד פעם או פעמים להשתמש בה כדאי לתת חוות דעת עמוקה יותר.
אני אוטוטו מעלה פוסט נוסף בסדרת השיער, עם כל התשובות למסכות שניסיתי עד עכשיו.

500 מ"ל-120 ש"ח.


סוטיס פריימר סקין פרפקטור

פריימר במרקם קליל,מפחית את הברק העל עורי לקבלת גוון מעט אחיד וזוהר.מקבע מייק אפ ומשר את עמידות האיפור.
עוד לא יצא לי לנסות את המוצר. מאד אוהבת את המוצרים שאני ניסתי עד כה של סוטיס...
רק חבל שאת המוצרים לא ניתן לרכוש בצורה יותר נגישה אלה רק במכוני יופי או אצלהם בחנויות.

15 מ"ל- 299 ש"ח.




דוגמית בושם של ורסצה ברייט קריסטל אבסולו

בושם מרענן וחושני עשוי מתערובת של לימון מרענן משולב בפריחה מרגיעה של אדמונית, מגנוליה לוטוס ונגיעות של מאסק וענבר.
מאד אהבתי את הריח, מרגיש לי קייצי ופרחוני מאד. 

50 מ"ל 549 ש"ח.






ואתם:) אילו מוצרים קיבלתם החודש? איזה גוון לק?
ספרו לי קצת.
אל תשכחו להירשם כמנוים בבלוג שלא תפספסו עוד פוסטים,
נשיקות עד הפעם הבאה.

לרכישות ופרטים נוספים על המוצרים

תגובות

  1. מכל אלה הכי מעניינת אותי המסיכה של אמיקה. הבנתי שיש להם מוצרים מעולים לטיפוח השיער, והגנה מפני חום ..
    את הלקים של צ'יינה גלייז אני מאוד אוהבת והם עמידים עליי כמעט כמו אסי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצרים שלהם ממש טובים. הריח מטריף . ניסיתי פעמיים - השאיר את השיער עם ניחוח חזק ומבריק יותר.
      הלקים טובים, הגוון הזה לא אהבתי בכללללל

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017