וביום קיץ חם:בים בם בם!


קיץ(עוד שניה פה) , שמש, חוף גאולה, מים/מיץ טבעי , ספר,אוזניות, סנדלים,קרם הגנה  ומשחה להלבנת הציפורניים. מי עוד צריך משהו בחיים?

טוב צריך עוד מלא אבל אני מנסה להראות אופטמיות מסוימת בחיים :), זה חשוב גם.


לבנתים מתאספת לי עוד חבילה של איירהב שהגיע ואני לא מספיקה בעליל לספר לכם מה רכשתי ומה שוב רכשתי אבל זה יגיע גם. אגב אני תמיד פה לשאלות על מוצרים שאתם חושבות להזמין.

לפני יותר משבועיים או שלוש כבר באמת שהזמנים קצת הולכים לי לאיבוד ,הוזמנתי להשקת כפכפים מבית המותג הברזילאי "איפנמה".
מקור השם הוא מרובע איפנמה וחוף היה המפורסם שלו בריו דה זנרו.אשר העיצוב  היחודי של עיצוב הטיילת בחוף  משמש כאשראה  לעיצוב סוליית הכפכפים.. מעבר לזה שהסולייה שלי היא מנומרת אז בכלל להתעלף.
דוגמנית העל הברזילאית ג'יזל , היא שותפה פעילה במותג ואף בעלת ליין כפכפים מיוחד על שמה (איפנמה ג'יזל), היא שגרירה של איכות סביבה מטעם האום ומקפידה על ייצור אקולוגי של הכפכפים כאשר חלק נכבד מהם עשוי מחומרים מתכלים, מתמחזרים וממוחזרים (לפחות 30%).יכול להיות שהבקבוק קולה האחרון ששתינו הוא כרגע בסוליה שלנו:)  חוץ מלנשים גם ילדודס יכולים להנות מהסטייל הזה. אני בחרתי לי את החמודות האלה לחזור איתם הביתה ואלה המסקנות העיקריות:

הם נוחות בטירוף, לא מזיעים בהם. אפשר ללכת איתם בשיקיות של היום לעבודה וגם ללכת איתם לים. ואפילו ללכת איתן עם סקיני וגופית סבא בערביים. ביג לייק. ניתן למצוא אותם בכל מיני צבעים,דוגמאות, עיצובים, גבוהות ונמוכות.
מחיר נוח,שווה כל שקל. עלו משהו בסביבות ה179 אני לא סגורה על זה לגמרי.ניתן לרכוש בשינקיין 9, תל אביבוש.

לפרטים נוספים על המותג ואיפה ניתן לרכוש מוזמנים לדף הפייסבוק שלהם 




ואם הזכרתי כפכפים,זה אומר שגם הרגלים שלנו צריכים להיות טיפטופ!
חברת CUCCIO מקליפורניה ארה"ב,שאת הלק ההורס שלהם סקרתי כאן  משיקה לקראת הקיץ שבפתח ערכה ייחודית להלבנת הציפורן - "Nail whitening paste" הכוללת מברשת ייעודית וקרם הלבנה לציפורן - לניקוי, הבהרה, הלבנה ויצירת מראה בריא, לפני מריחת הלק או ללא - למראה טבעי.
"Nail whitening paste" - הינו קרם במרקם משחתי, המבוסס על מיקרו קריסטלים ממקור טבעי באבקתיות מעודנת, המחליקים את שכבת הציפורן העליונה וסופחים את עקבות הצבע, הלכלוך והמשקעים הכימיים, מבלי לפגוע בקרטין - שכבת הגנה הטבעית, החיונית לשמירה על בריאות הציפורן.
השימוש  ב "Nail whitening paste" הינו אחת לשבוע או במקרה הצורך, על-ידי הברשת הקרם במברשת המצורפת, המיועדת במרקם ומבנה הסיב השערה, ספציפית למטרה זו.
משפשפים את הקרם על ציפורן נקייה כ 30 שניות ולאחר להניח לחומר לפעול כדקה ולשטוף ביסודיות ולנגב.
לאחר הפעולה ניתן למרוח לק או ליהנות ממראה ציפורניים טבעיות, בורקות, מולבנות, מטופחות ובריאות!
אני יכולה להעיד שאחרי שימוש אחד יש שיפור משמעותי בציפורן. אני הולכת להמשיל לשפשף וניראה מה יחול הבדל משמעותי בציפורניים ברגלים. כמובן שאדווח.
את "Nail whitening paste" ניתן לרכוש, כשאר מוצרי CUCCO NATURALE, ישירות מהחברה באמצעות facebook cuccio ישראל.
ניתן לקבל מידע על נקודת המכירה הסמוכה או הזמנה ישירה בטלפון 0508547822.
מחיר המוצר לצרכן, הינו 100 שקל ל-50 גרם



ואם הזכרתי ים, ושמש אז חייב לדבר על קרם הגנה.

life מבית סופר פארם פותח את עונת הקיץ ויהיה המותג הראשון שיישם את תקן uva balance של משרד הבריאות בכל תכשירי ההגנה מהשמש.
uva balance מחייב הגנה רחבה יותר מפני השמש uva ויצירת איזון בהגנה מפני שני סוגי הקרינה uvb+uva  . מה שנהוג היום ציון המקדם הגנה מתייחס לקרני  uvb בלבד בעוד ההתקן החדש מחייב שתיהיה התייחסות גם לקרני uva , ככה שהתכשירים  שעומדים בתקן החדש מספקים טווח הגנה רחב יותר. ההאריזות של התכשירים הצהובים של לייף יוחלפו בצבע טורקיז  ויכללו 30 מוצרים.
הסדרה נקראת  sun daily היא במרקם קליל,נספגת במהירות מהעור והכי הכי שאלתם אותי מה הריח? אז הריח הוא נעים וקליל. לא כמו שאר הקרמים שבדרך כלל אני מורחת כהגנה.
אינו דביק ולא מותיר הרגשה דביקה שומנית ומעצבנת. אני רוצה לרשום כמה כללית זהירות בשמש אבל אין באמת דבר כזה כי אנחנו כל הזמן חשופים לשמש, לכן אני ממליצה בכל בוקר למרוח קרם הגנה בפנים וגם בידיים ובגוף.
ואם הולכים לים אז לתחזק כל כמה זמן. חשוב מאד.










זה הכל להפעם, עוד פוסט לקים בדרך אל חשש.
ואתם שאתם יוצאים לשמש? מה אתם לוקחים איתכם? מורחים קרם הגנה? ספרו לי קצת.

גילוי נאות: המוצרים התקבלו לסקירה.

תגובות

  1. תתחדשי חיים! הכל נשמע מושלם

    השבמחק
  2. הכפכפים שלה מדהימות!!! יש לי איזה 3 מהם ואני מתה עליהם, החיסרון היחיד הוא שאחד מהסנדלים שלה משום מה אני דופקת בהם חלקות פה ושם כשחם מידי..לא יודעת למה...יש לי גוף מוזר. אבל מוזר שיש השקה רק עכשיו, המותג הזה של ג'יזל כבר כמה שנים טובות בארץ, הוא פשוט נמכר בחנויות נעלים רגילות, לא זוכרת אפילו את השם...בכל מקרה אחלה פוסט!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאמי, באמת מוזר אז....
      מעניין איזה יש לך שאת עושה איתן חליקות. אני לא חושבת שיש לך גוף מוזר:) אולי הסוליה דקה מידי שם:/
      ו3 כפכפים זה מכובד!
      נשיקות

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך