לקים take1 ----e.l.f

היי יפות. 
את הפוסט הזה העדפתי לחלק ל 2 או אפילו 3 חלקים. אז קבלו את החלק הראשון במחיאות כפיים והיי! תיהיו  עיקביות כי הולך להסתתר פה אפיקומן לפסח -הגרלה ממש חמודה. אם אתן מכורות אמיתיות אז בטוח שאתן מכירות את  elf
אז למי שלא מכירה : הקיצור של האותיות זה : eye ; lips; face . יעני עינים, שפתים ופנים.
מדובר במוצרי איפור וטיפוח של חברה אמריקאית , דראגסטור. רב המוצרים שלה טובים אך כמובן שיש נפילות בכמה מוצרים.   לפני שתרוצו לאתר שלהם , אז לא, אין להם משלוחים לארץ אבל אל חשש, מצאתי לכן איפה כן.
אם שמתן לב התחלתי לרכוש באיירהב(כבר קיבלתי עוד חבילה פשוט לא מספיקה ככ עם תיזמון הפוסטים כפי שהיתי רוצה:( ) ניתן לרכוש באיירהב במחירים מצחיקים מוצרי איפור וטיפוח של אלף. ממברשות ועד לקים . ממליצה לכן לקרוא לפני הרכישות סקירות על המוצרים שאותם אתן רוצים , שלא תיפלו על מוצר שלא יהיה מספיק פיגמנטי או לא בדיוק מה שחשבתן.היום אני רוצה להציג לכן את שליישית הלקים המדוברת של החברה.
את הלקים  ניתן להשיג בכמה גוונים...קיבלתי לסקירה שליישית לקים בצבע סגול,כחול ואפור. 
אם אתן יודעות את העבודה במריחת הלקים אתן בטוח תתענגו על הסט הזה בהרבה יותר ממני. כי אני די משעממת בקטע הזה. הכי מופרע שלי זה למרוח לק אחר בציפורן אחת, וואו אה?
אז מה דעתי על הלקים?
בקבוקנים קטנים וחמודים.גודל של 6 מ"ל .
 הסגול שככ קרץ לי היה די מאכזב... חסר פיגמנט לחלוטין. שיכבה אחת הרגישה ממש חיוורת, היתי צריכה למרוח אותו משהו כמו 3 שכבות עד שהתקבל צבע. 
שני האחרים פיגמנטיים בטירוף.  מספיקה שכבה אחת כדאי לקבל את הצבע הרצוי.  
יש עליהם נצנצים קטנים ועם הגימור של הטופ זה יוצא מהממם בעיני.
אני ממליצה למרוח את הלק על בסיס ולאחר מריחת הלק למרוח טופ. וככה ניתן לשמר על לק משהו כמו שישה ימים. עם שטיפות כלים, ריצפות וכדומה.. אחרת תתאכזבו לגלות שהוא מתחיל להתקלף אחרי יממה בלבד מהציפורנים. 

אבל בואו נגיע לנקודה הכי מענינית בכל הסיפור הזה. הלקים האלה מחירם עומד על 3.00 דולר.
זה יוצא בחישוב מאד גס, דולר ללק. אנחנו לא גרות באר"הב אבל לאחרונה אפשר כמעט ולהביא הכל לארץ. ואני בכלל ממליצה לכן להרכיב לכן סלים באיירהב ולהנות ממחירים שפויים. אני כל הזמן חושבת על זה שחבל לי שלא כולם יודעים שכדאי לקנות אפילו סבון  לפנים בחול ולא לשלם את המחירים המופקעים פה בארץ.
ואתן חמדוות ? יצא לך להתשמש כבר בלקים האלה?
התחלתן להזמין מאיירהב? ספרו לי קצת.....
 
   



 











                                      

הלקים התקבלו לסקירה.








תגובות

  1. מספיקות 2 שכבות כדי לקבל את הפיגמנט המהמם הזה. חוצמזה, לק בדולר,כמה ציפיות יש לכן?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017