iherb- take#2

 היי, אמנם זה הפוסט השני שלי על איירהב אבל כבר הספקתי  לקבל את החבילה השלישית ! אז בלי יותר מדי פטפטת מיותרת נצא לדרך. 




בין אחד המוצרים שמאד סיקרנו אותי היה בהחלט הסטיק קקאו 
מדובר בעצם בסטיק חמוד וצהוב עם חמאת קקאו 100 % . נתחיל מזה שהריח של זה משגע. תזהרו לא לאכול את זה:) 
ניסיתי את זה על סימני השמנה/הרזיה וזה אכן עובד! פשוט למרוח על מקומות יבשים,סדוקים או עם סימני הרזיה,עושה פלאים במחיר משעשע של 1.79$  שזה  כמעט 7 ש"ח.
שקית קטנה ומלאת כל טוב של eden organic    שכללה בפנים מיקס שלם של פירות יער קטנים וחמודים,אגוזים וזרעים של כל מיני פשתן חמניה וכדומה. בעיקר הוספתי את זה ליוגורט של שעות הבוקר או הערב וכמובן כפית קטנה של שיבולת שועל. התמונה היא מהאתר כי השקית נעלמה לה תוך מס ימים בודדים... אני אחפש לי גודל אחר ויותר גדול לפעם הבאה:)מחירה:3.76$ שזה 13 ש"ח

מסכת חימר לפנים: השתמשתי בה עד עכשיו רק פעם אחת אז מאד קשה לי לגבש דיעה סופית ....אז איך מכינים?
 מערבבים את המסכה עם מים או חומץ תפוחים, אני ערבבתי עם מים. צריך להגיע למצב של משחה חלקה.נותנים לה להתייבש  במשך 5-10 דקות לעור עדין ו15-20 דקות לעור רגיל. אתן תרגישו תחושת משיכה והידוק...מסירים  על ידי שטיפה עם מים חמים. אדמומיות קלה של העור היא  נורמלית ותיעלמנה בסביבות ה 30 דק בערך. מסיר זיהומים ולכלוך מיותר מהפנים .ממליצה להשתמש בה פעם בשבוע , לעתים קרובות יותר לעור בעייתי. מחירה 5.99$ שזה כמעט 21ש"ח.


גם על סבון פנים  שמעתי המון המון שבחים והיתי כבר חייבת לנסות בעצמי..ובצדק כנראה. בכלל אני חייבת להודות שהפנים שלי נראית טוב יותר ממה שהם היו  לפני 4 חודשים. חיפשתי המלצות למשהו ספציפי וקיבלתי חד שמשעית שיפור ניכר ונראה לעין! כל החצקונים שלי נעלמו,אני לא יודעת להצביע בדיוק אילו מבין המוצרים האלה עשה ממש את כל העבודה ויכול להיות שזה שילוב של כמה, אני אפרט אותם בפוסט נפרד קצר וקולע.אבל נחזור לסבון הזה:) 
אז מדובר על סבון עם גופרית זוכרים? שיעורי מדע וכאלה?:) אז לחומר הצהבב הזה הרבה סגולות והוא מרפא ומטפל באקנה מס אחד בעולם.  על האריזה כתוב להשתמש פעמים ביום,  בעזרת הידים או מטלית עד להקצפה של החומר לחכות 2 דק ולשטף. אני למען האמת מרחתי ישירות  על הפנים ,הקצפתי חיכיתי דקה ושטפתי. ריח ממש כמו במרחצאות של ספא בים המלח אבל שווה כ"כ. תוצאות מיידיות !  מחירו 4.45$ שזה   כמעט 16 ש"ח. 
 


מבחינת החינמים שהיו באתר, צר לי לבשר שהם אינם עוד.
כרגע העלו את המתנות למחיר סימלי של 0.50דולר שזה כלום אבל קצת באסוש הפעם לקחתי רצועות לניקוי הפנים שלמען האמת הן גם לא משהו.

כמובן שהזמנתי גם הפעם שמפו  של giovanni הפעם. להבדיל מהפעם הקודמת ,אני  ממש מרוצה מהמוצרים האלה לשיער. נתחיל מזה שהריח של השמפו וגם חברו המרכך מושלם. 
השמפו נקרא  Tea Tree Triple Treat Invigorating ,במריחה הראשונה כבר ניתן לחוש בהרגשה מרעננת ונפלאה על השיער והקרקפת, מעיין דיגדוג נעים ואורירי. מכיל שמנים בוטניים,שמן אקליפטוס רוזמרין ועוד דברים טובים. בהחלט מוצר שירכש לי שוב. מחיר 5.57% שזה 19.5ש"ח .
אגב שימו לב... אם יש באתר משהו שאין כרגע במלאי אתם יכולים לסמן מתחת למוצר"הודע לי שהמוצר חוזר למלאי " ואז פשוט תקבלו מייל ברגע שהמחסנים שם קיבלו את המוצר. 
השלמתי את הקנייה של השמפו עם מרכך של אותה החברה   ועשה לשיער שלי גם פלאים ,עד כמה שאפשר במצבו השבור והעגום:( 
 






 ואתן חמודות?
את המוצרים האלה מכירות? יצא לכן להתשמש באחד מהמוצרים האלה לאחרונה? דברו אלי בפרחים,שבוע טוב: מלא בבריאות ובשורות טובות. 
נשיקות.

אגב: לאינסטגרם שלי כבר הצטרפתן? בקרוב מאד תעכלה שם הגרלה מפתיעה אז קדימה מחכה לכן גם שם.
ואל תשכחו כמובן לעשות לייק לעמוד הפייסבוק . 


 

תגובות

  1. אהבתי את חמאת הקקאו עד שהחליטה להיתקע באריזתה ולא לצאת משם יותר...

    השבמחק
    תשובות
    1. Beauty In Between מה שאני עשיתי - הרי מהצד השני סטיק חמאת הקקאו פתוח אז תדחפי אותה משם עם עפרון ותעלי אותה למעלה ועם האצבע תחזיקי אותה שתשאר למעלה ותתמרחי בכיף

      מחק
  2. אני שונאת את החמאת קקאו אבל הנשנוש

    השבמחק
    תשובות
    1. נחתך לי... הנשנוש נראה טעים

      מחק
    2. הוא היה ממש טעים, אבל נגמר ממש מהר:(

      מחק
  3. תודה רבה! עכשיו אני יודעת מה נכנס לי לסל הבא.. הרביעי.. כי השלישי כבר נסגר ;) מעניין אותי לנסות את סבון הפנים ומסיכת החימר..

    השבמחק
    תשובות
    1. כן כן כן הסבון הזה חופשי להיט! והמסיכה כמו שרשמתי ניסיתי רק פעם אחת אבל היא ניראית לי מעולה גם. תעדכני שאת מתחילה להתשמש:)

      מחק
  4. אפשר קישורים לכל המוצרים בבקשה?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מאמי, הוספתי הרגע:) לעוד שאלות והערות אני פה תמיד.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017