מומלצי מאי 2014

החום הכבד הגיע! זה אומר שצריך להמשיך להתאים את עצמנו למזג האויר ולתנאים קשים . השיער  ניראה רע יותר, השמש  והים שורפים לי את השיער באופן סופי זה בדיוק הזמן להוסיף למומלצי מאי עוד מוצרים לשיער.

STYLE AROMATHERAPY השיקה סידרת טיפוח וטיפול לשיער שעבר החלקה בחום ועיצוב בחום. אם זכור לכם גם בפוסט הקודם הזכרתי נושא שיקום השיער וכמו שהסברתי החיפוש התמידי ממשיך וממשיך. הסדרה הזאת מבוססת על טהרת שמן הקרטין .הנוסחה הייחודית היא ללא מלחי סודיום כלוריד,מועשרת בשמן ארגן ושמן זרעי  בור"ג,שילוב ייחודי פרוטאינים ממקור צמחי התורם לחיזוק סיבי השערה ומצמצם את תופעת שבירתו.הוספת הקרטין לשיער שטופל כימית ושבור מצבעים והבהרות למינהם היא צעד חיוני כדי להצעיר את המראה והמרקם ולתקן שיער פגום.

קיבלתי לסקירה סרום  ומסכה טיפולית. את המסכה יש למרוח על השיער אחרי חפיפה להמתין 2-3 דק ולשטוף עם מים קרירים.את הסרום מטפטפים כמה טיפות על הידיים ומעסים על השיער ניתן להשתמש בסרום על שיער רטוב או יבש. הניחוח של המוצרים מאד נעימים ולא דומיננטים.
אחרי שימוש של שבועיים יש שיפור בשיער. הוא רך ונעים למגע, פחות חשמל סטטי ופחות בד אייר דיי. 
גם המחירים מאד מתאימים לכל כיס :מסכת הקרטין תעלה לכן 39.90ש"ח ל 500 מ"ל  והסרום 49.90 ש"ח ל 100 מ"ל . תוכלו למצוא מארזים עם מוצרים מוקטנים של 100 מ"ל כרגע בסופר פארם בעלות של 20 ש"ח: שמפו ,מרכך ומסכה-שווה בהחלט!


  בורז"ואה השיקה ליין שפתונים במרקם קטיפתי rouge edition velvet . השפתונים הם נוזליים,בעלי צבע חזק ומשופר בגימור מאט. הסדרה כוללת 8 גוונים.
  קיבלתי להתנסות 2 גוונים: 
02-frambourjoise - צבע מולבן קלות לעומת אחיו התאום. אדום דובדובני עם נגיעות של ורדורד. צבי מקסים ומאיר את הפנים.
01-presonne ne rouge- אדום קלאסי. בהחלט אדום שכל אחת מאיתנו צריכה בתיק איפור לערב סקסי או בוקר דומיננטי.אחיו התאום של 02
מבחינת האריזות: מרובעות,פלסטיק ויחד עם זאת עדיין אלגנטיות ויפות .השפתון נוזלי, מגיע עם מברשת למריחה סופר נוחה. 
מרקם קטיפתי ומראה מאט בדיוק כמו שאני אוהבת. לגבי העמידות - נשאר אחרי ארוחת בוקר של אלופים. נשאר ממש צבע ותיחום בשפתיים המראות בדיוק איזה אודם מרחתי בבית לפני 6 שעות
ריח מתקתק ולא דומיננטי מידי שעובר די מהר. בהחלט אודם שהצטרף לנבחרת המנצחת שלי. אני יודעת שכרגע הוא נמצא במבצעים שונים אז שווה לכן.מחירו בלימבצעים עומד על 125 ש"ח ,זהירות ממכר.



עוד מוצר חובה לעונה החמה זה כמובן לק! ואיך לא של cuccio ,שכבר הספיק להתארח  פעמיים בבלוג וזאת עם הקרם להלבנת הציפורניים וכמובן בזכות הלק ההורס שקיבלתי לראשונה הפעם הם משיקים2 קולקצייות  .אחת פרועה וסקסית  עם 10 גוונים שונים בשם best night ever  , הקולקציה מבוססת על שבבי לק נוצצים במגוון גדלים ובו תתי גוונים שונים המשלימים יחד למראה גוון עשיר ועמוק יותר. 

את הסדרה תכלו למרוח על לק קיים או לק בפני עצמו.
  הסדרה השנייה הנה רטרו איטלקי -פסטל מעושן והיא בעלת 6 גוונים. אני קיבלתי להתנסות את הלק ההורס בשם  quick as a bunny   והוא מהקולקצייה השניה ,בגוון סגול אפרורי מס 6090.
מאד אוהבת את המוצרים שלהם, המריחה קלה מאד, עם בסיס למטה מחזיק לי משהו כמו חמישה ימים. מאט,בדיוק כמו שאני אוהבת. כמובן שאם נמרח מעליו טופ הוא יראה מבריק יותר ואפשר לשחק עם זה. 
את המוצרים שלהם ניתן לרכוש ישירות מהחברה בעלות של 60 ש"ח ליחידה, דרך דף הפייסבוק שלהם.



לפני שבועיים הוזמנתי להשקה החגיגית של aussie המותג האוסטרלי .האירוע התקיים  בחוף הים בתל ברוך עם החברות היקרות מהבלוגספריה. בין נישנוש לנישנוש , מסאגים ומוסיקה טובה זכיתי להתנסות ב 3 מוצרים חדשים של אוזי.נתחיל מהריח של המוצרים שלהם, פשוט מתקתקים וממכרים. המוצרים עצמם הוכיחו את עצמם כהפתעות ריחניות ונעימות תרתי משמע 
3 המוצרים שהתנסתי בהם היו:
miracle moist  שמפו ומרכך  -מתאים לשיער יבש או פגום,במקרה שלי שניהם. השמפו :מגיע בבקבוק של 300 מ"ל דואג לנקות את השיער ביסודיות ומושאיר אחריו ניחוח מתקתק .המרכך לעומתו מגיע באריזת 250 מ"ל המרקם דליל,מותיר את השיער נעים למגע וקל לסירוק. וכמובן שילוב של שניהם משאיר לריח שובל ,מאלה שהריח נצמד לכריות של הסלון או המיטה.מחירם: 34.90 ש"ח.

3minute miracle מסכת 3 דקות לשיער.מחליקה את נזקי השיער,משקמת ומרפאה קצוות מפוצלים. הבקבוק לחיץ בגודל 205 מ"ל סופר נוח לשימוש,בכל לחיצה יוצאת כמות מדודה .
מכילה תמציות אקזוטיות של צמח הבלאם מינט ,שמן אגוזי מקדמיה  נותן הגנה ,לחות וברק לשיער מצד שני מכיל טרטזין( שזה בעצם צבע מאכל צהוב,הוא נמצא כמעט בכל שמפו צהוב, קרטיב צהוב, אבקת מרק ועוד..).  אכן  עומדת בהבטחה : אחרי שימוש קבוע ניתן לראות את השיער מבריק יותר, קל לסירוק,גמיש ומלא  ברק. זהו מוצר הדגל של החברה ,ובצדק.
מחיר 49.90 ש"ח.
 לדף הפייסבוק שלהם 




זה הכל להפעם.ואתן? מכירות את המוצרים ? ספרו לי קצת.
נשיקות.מיה.
אל תשכחו לעשות לייק לעמוד הבלוג בפייסבוק
ולעקוב אחרי באינסטגרם

תגובות

  1. מסכימה לגמרי, בדרך כלל אני לא מתה על מוצרים עמידים אבל שפתוני הגלוס של בורז'ואה פשוט מעולים!
    מאוד אהבתי את הגוון Pink Pong מס' 06 :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שבאת לבקר אותי גם:) אני אבדוק את 06..

      מחק
  2. אני אוהבת את כל המוצרים המתבססים על קרטין, תמיד יש להם ניחוח כל כך טוב והם מצויינים. את המסיכה הזו טרם יצא לי לנסות.. את השפתונים שלמבורזואה אני ארכוש בקרוב.. סוג של עוצר קניות..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017