פצצות לגבות

היי אהובות.

מבחינתי גבות זה מסגרת לפנים. לא תמיד אני מוצאת את עצמי צובעת ומתעסקת בגבות וחבל שכך. כי ברגע שאני כן מקפידה על כך זה נותן נוכחות יפייפיה לכל הפנים. האיפור מתקבל בצורה אחרת לחלוטין על הפנים.
לאט לאט אספתי לי כמה שאני מרבה להשתמש בהם יותר, אמנם זה מתחלף כי לא מה שאהבתי לפני חודשיים בא לי כרגע וההפך.
נתחיל דווקא בעפרונות לצביעת הגבות. העיפרון צריך להמרח כמו חמאה על עור הפנים ולהיות מדוייק ביותר. מה גם שאנחנו צריכות לדעת לסרטט .


ככה הגבות שלי ללא שום מוצר עליהם


העיפרון של בורגו"אה :
פיגמנטי, מתאים לי בול בצבע, נמרח די בקלות. הוא בקטגוריה של " לא בא לי להתאפר וזרקתי על הגבות צבע בקטנה".אמנם לעומת העיפרון השני הוא יותר חזק ככה שבתקופה האחרונה הוא פחות בשימוש.


העיפרון של essence : מוצר זול ומעולה. נמרח בקלות , מסתדר היטב עם הגוון של הגבה שלי ומצליח ליצור הרמוניה יפה עם הצבע שלי. על החברה האירופאית כבר הספקתי לרשום בכמה פוסטים לשעבר.
העיפרון יעזור לי ביוםיום הכי קזואל שלי במראה הכי נקי שלי. ממש מתיימר להיות" הכי לא בא לי להתאפר היום".
על עוד מוצרים שלהם רשמתי בעבר. אגב לפעמים גם אני משלבת את שניהם ואז בכלל יוצא צבע מושלם .


ימין essence שמאל בורגואה




הג"יל לגבות של ofra שכבר סקרתי אותו בעבר . בעיניי המוצר הזה פשוט לא נופל מאלוהי. הוא צובע את הגבות באופן מושלם. אם כי בזמן האחרון הוא כמעט לא בשימוש, מרגיש לי כבד מדי עליי.
את הגי"ל אני מניחה בעזרת מברשת זויתית .


 
הצלליות הסופר דופר של ביוטיקר: טוב, זה מוצר ששמעתי עליו ככ הרבה ורק דברים טובים וממש בצדק. מדובר בצלליות ב2 גוונים.
הצלליות בעלות פיגמנט חזק ,נמרחות כמו חמאה על הגבה ומשאירה  אחריה שובל של דייקנות וצבע יפייפה. כיף להתעסק איתם, הם נמרחות ככ בקלות שזה אדיר. לא משאירות אחריהן " סימנים" של אבקות. מניחה אותה בעזרת מברשת לייף.
מבחינתי זה המוצר הכי טוב של ביוטיקר שעד כה ניסיתי. מאז שהגיע ללשכתי הוא המוצר שאני הכי מרבה להשתמש בו ביום יום, מה גם שלדעתי מאז ההריון ובכלל בלידה אני לא מרבה להשתמש באיפור כבד, מרבה להשתמש בביבי, סומק וכמובן מצרים לעיניים.. אבל זה כבר לפוסט אחר.






חשוב לזכור לעבוד היטב עם מברשות ואיפור בכלל כדאי למנוע מצבי" ליצן החצר". אין דבר פחות מרשים מביצועים לא הולמים של טיפוח בפנים בפרט.
את הצביעה בדרך כלל אני מתחילה מאמצע הגבה- במיוחד בג"ל לגבות של עופרה.
עדיף את הג"ל למרוח כמות קטנה על היד ולא לצבוע ישירות על הגבה, כדי שהצבע לא יצא בכמות גדולה על הגבה ויהיה מאד קשה "למחוק".


אז מה במה אתן משתמשות לגבות?

אל תשכחו לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג וכמובן לעקוב אחרי באינסטוש.





תגובות

  1. אוי הג'ל של עופרה פשוט שלמות עלייך אהובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאמי, טוב חיזקתן לי את ההרגשה לגביו כי הרגיש לי חזק מדי פתאום :)

      מחק
  2. הג'ל נראה נהדר!! כל הפנים שלי התחרפנו והגבות שלי התחילו להידלדל לאחרונה...הקוסמטיקאית שלי איימה עליי שלא להשתמש בג'ל ולהישאר עם צלליות כי ג'ל חוסם את השורש של השערה...אבל כל כך בא לי לנסות, נראה ממש יפה!! מקנאה!! פוסט נהדר!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חח אז תנסי אותו מדי פעם לאירועים, אבל ליום יום באמת ממליצה לך על משהו יותר קליל...

      מחק
  3. לי יש את העיפרון של קרליין, והוא מדהים! כל דבר מוגזן לא נראה עליי טוב כי בקושי יש לי גבות, והוא מושלם וקל לתפעל יותר מצללית :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצלליות ממש קלות לתיפעול אגב, ואני אנסה את הקרליין כי אני מאד מתחברת למוצרים שלהם:)

      מחק
  4. הג'ל של עפרה מצויין! לרוב אני משתמשת רק בצללית פשוטה לגבות של איל מקיאג'..

    השבמחק
    תשובות
    1. אין כמו הג"ל למרות שבהחלט יותר נוח לי הצלליות לאחרונה.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך