ממתקים חדשים לחודש יוני 2015

אני אוהבת הפתעות, באיפור זה בכלל מרשים אותי כל פעם מחדש.
המשחק בצלליות עם ובלי מים יכול לעשות הבדל של שמיים וארץ לקביעת הפיגמנט הסופי של הצלליות, כמו כן למדתי בסקירה הזאת שסווצ"ים והאיפור שמתקבל בסופו של דבר הם שונים מאד .
צלליות מינארליות, זה עולם ומלואו. יש לו אין סוף של אפשריות בציור על העור , אפשר להרטיב, לשחק עם מברשות שונות ולהגיע לצבעים יפייפים . הוא מתאים כאמור גם לבסיס איילנר כמו שאני מרבה לעשות עם כל צללית בסופו של דבר.

קיבלתי לסקירה 4 צלליות: 2 מינארליות ו 2 אפויות בגיזרת העיניים ומייקאפ בייס.


האפויות -מגיעות ב 16  גוונים שונים. את הצללית הזאת העדפתי להשתמש בכל שימוש עם מים לצורך הדגשת הפיגמנט. הגוון  silver wave שהגיע ללשיכתי הוא בעל  גימור מבריק  וצבע כחלכחל אפרפר .
 בזכות הפורמולה המינארלית גם בעלות עיניים רגישות ואדמומויות יוכלו להשתמש בו. הצללית כשהיא רטובה שורדת את שעות היום עד להורדת האיפור בסוף היום.
כרגע באתר ב 99ש"ח.

silver wave
 

מינארליות -הצלליות המינארליות מגיעות ב 26 גוונים ,הן עשירות בפיגמנט ועמידות לאורך שעות היום , אפילו בלי פריימר או איזה בסיס. גם בצלליות האלה תכלו לבחור אם להרטיב או לא כמובן. שאני אומרת מים , הכוונה היא להרטיב את בסיס היד עם מים ולא לחשוב על להרטיב את כל מיכל הצללית אחרת תצרכו להיפרד מהצלליות:).הצללית עשויה ממינארלים טבעיים ועשויה 100% מוצרים מהטבע,כמובן שלא נוסו על בעלי החיים.
את הצלליות טופחים בעדינות על גלגל העין, אם חשקה נפשכם והרטבתם את הצללית , תהנו דווקא מגוון עמוק ועשיר יותר. ובאפשרותכן גם לקחת מכחול דק יותר ולהניח אותו באיילנר צבעוני וסופר יפה.
כרגע באתר
 הדחוסות-צללית בגימור מאט, מגיעה ב15 גוונים שונים. הצללית נראית מאד פיגמנטית אך היא מצריכה 2 שכבות כדאי להגיע לפיגמנט הרצוי. או! שהרטבתן אותה במים ואז הפיגמנט הוא יותר עמוק ויציב לאורך זמן.היא נותנת הרגשה של קצת "מתפוררת" שהיא בלי מים ועל כן העדפתי אותה רק עם מים.

 

deep blue
 
 
 
המייקאפ בייס הוא מוצר שמצריך קצת לימודים עליו אבל הוא שווה את זה. מגיע במרקם קרמי ומאד נוח לתפעול.
תכלו לעשות איתו מגוון רחב של ביצועים ....נתחיל מזה שהוא משמש בסיס מעולה לצלליות שמצריכות עזרה עם קצת העלת פיגמנט ולקבע אותן.
הוא משמש כתור קונסילר מעולה, תכלו לטשטש איתו פצעים עקשניים מהפנים ,  להסתיר כתמי פיגמנטציה ואדמומויות או סתם להסתיר באופן אלגנטי פצעונים שהחליטו להפתיע באמצע החיים.
הוא מכיל אבץ ושעוות דבורים ואינו מכיל טלק כחבריו בקבוצת המוצרים לפנים אשר מייבשים לנו את עור הפנים.
לא נותן הרגשה כבדה לפנים, לא מותיר הרגשה שומנית .מגיע בארבע גוונים ככה שגם הסינדרלות עם פני הפורצלן ועד השזופות ביותר יוכלו להנות מקשת הצבעים הרחבה.
לטישטוש אזורים בעייתים היתי ממליצה על מברשת קונסילר כדי להיות ממוקדים במטרה ולא לברוח על כל הפנים וזאת בטפיחות עדינות על האיזור המבוקש.
אגב כרגע תכלו להנות ממבצע באתר החברה.
את הפריימר של גאיה כבר סקרתי בעבר , וגם בימים החמים האלה אני משתמשת במוצר זה.

את כל המוצרים ועוד הפתעות תכלו לרכוש באתר החברה ולהנות ממשלוח חינם מעל קנייה של 150 ש"ח.
 

באיל מקיאג השיקו ליין חדש של ריסים מלאכותיות , לא פחות מ 40 סוגי שונים! כל הסוגים עשויים 100% שיער טיבעי ועשויות בעבודת יד מדויקית.
את הריסים החליטו לחלק ל4 קטגוריות:

natural - למראה טבעי
drama-לעיניים דרמטיות
fashion-ריסים במראה אקסטרים אופנתי שמתאימות יותר לתצוגת אופנה, תחפושות ויציאה משוגעת לגמרי ליום שישי
individuals- ריסים בודדים
ניתן לשימוש רב פעמי . עלות כל חבילה של ריסים עומד על 50 ש"ח והדבק 39 ש"ח.
את המוצרים תכלו לרכוש בסניפים השונים .



  עוד בגיזרת עור הפנים , אליזבת ארדן השיקה בימים אלה ממש מכשור חדשני לאיבחון העור. המכשיר הוא סורק עור נייד ובו תכלו לחשוף דברים שלא גלויים בעין בלתי מזוינת כמו פיגמנצטיה, נזקי שמש והתייבשות העור,נקבוביות , מרקם ומאפשר לקבל ייעוץ מדוייק ואינדיבידואלי לכל אחת.
סורק העור עושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת במדידת העור והתוצאות מוושות לממוצע בקבוצת הגיל של הלקוחה.עפ"י התוצאות המתקבלות (תוך חמש דק)מומחי היופי של אליזבת ארדן יוכלו להמליץ לך על שיגרת טיפוח המתאימה בדיוק לסוג עורך.כמובן תוך התייחסות לשיקום העור.
השירות כרגע עד סוף חודש יוני בדיוטי פרי גיימס ריצ"דרסון בחינם ולא מותנה בקניית מוצרי אליזבת ארדן.

וחייבים לסיים עם קצת צבע לציפורניים, צבע שהתחבר לי בול לצצלית הירקרקה של גאיה.
opi מציגה קולקציה קייצית ומרעננת בהשראת חופי הוואי. בקולקציה השטופת שמש וים הזו תכלו למצוא 12 גוונים החל מגוונים אבייבים ורגועים של מנטה ואפרסק ועד לגוונים נועזים ובולטים מאד לעין(כמו שאמא שלי אומרת על הירוק הבוהק שלי) צבעי הקולקציה מגיעים גם בפורמולת ג"יל וגם תכלו למצוא סט בשם little hulas  אשר יכלול 4 לקים מוקטנים מהקולציה הזו. יאמי!
את הלקים של  opi תכלו לרכוש ברשת אפריל ב 65 ש"ח.

 
 
אל תשכחו לעשות לי לייק בעמוד הפייסבוק  ובאינסטוש.

אתן מכירות את המוצרים? יצא לכן להשתמש בהן כבר?

המוצרים התקבלו לסקירה.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך