התחדשויות לקיץ שהגיע.

יש את המוצרים האלה שאני מנסה והם נכנסים לקטגוריית המוצרים הכי מוצלחים וככה מרווחים את הזכות להיכנס לשימוש הקבוע שלי ביום יום. המייק אפ מוס של מייבלין ניו יורק הצליח לחדור כבר מהשימוש הראשון. המייק אפ בגימור שלו מאד עדין וקליל,חלק ונעים ומאט- ככה שכבר מרוויחים את הנטילות ברק בשימוש. (כמעט)
המריחה שלו מאד קלה , תכלו למרוח אותו ביידים או בכמעט כל מברשת שתבחרו. אני מעדיפה למרוח אותו מעל לקרם לחות ועכשיו בקיץ אני מורחת אותו מעל הקרם הגנה של סבולקם.
הכיסוי שלו בהתאם לקלילות שלו הוא לא גבוה.
לאחר השימוש אני מרגישה שהעור נעים למגע, ממש כמו משי, רענן יותר כאילו זכה לשינה ללא תינוק צמוד  אלי  במיטה בלינה משותפת ומאחד את גוון העור בצורה מושלמת. במבחן האמיתי שזה עם הלחות הנתנייתית שאני זוכה כל יום כבר מיוני אשתקד הוא עושה עבודה מצוינת ככה שאני סומכת עליו גם לגבי אוגוסט הארור. מבחינת עמידות הוא מצליח לשרוד מס שעות,(5-6) אני מוסיפה טאצים של של הפודרה של  ofra- האנטי שיין בלי זה  אינני יוצאת כלל מהבית.
מכיל sp15  שזה ממש כלום אגב.


 
קליניק ,הוציאו את הקולור פופ. מדובר בשפתון סופר עמיד ב16 גוונים יפיייפים!
השפתון מגיע עם פרמייר  . נתחיל מזה שהוא נמרח כמו חמאה יוקרתית על השפתיים. מדויק , מחמיא נורא , פיגמנטי ממש, ונשאר ונשאר ונשאר לאורך כל היום. גם אחרי נישנושי ושתייה. הבנתי שיש גוונים שדורשים יותר ממריחה אחת אבל הגוון שאני בחרתי הוא אטום ולא מצריך עוד מריחה.
האריזה של המוצר נוחה לנשיאה, אין מצב שהוא יפתח בתיק האיפור ויתלכלך. החויית קנייה מהאתר החדש של קליניק השאירה אותי מאושרת בחלקי. ההזמנה התבצעה ביום רביעי וכבר למחרת השליח צילצל לי בדלת( זה שלא הייתי בבית עיכב לי את קבלת החתיך הזה ) האתר קל לתפעול וההזמנה יוצאת לדרך מהר מאד. שווה! בקנייה הזו קיבלתי גם תיק איפור ו2 דוגמיות.



 
 

2 מוצרים חדשים מבית essence שקיבלתי לאחרונה הם לניקוי עור הפנים . הראשון הוא ג"יל עדין במיוחד המתיימר לנקות כתמים ושחורים. אמנם המוצר מרענן את עור הפנים ונותן תחושה נקייה ורעננה אבל לא ראיתי שוני ברמת השחורים שחוגגים לי על הפנים.
עוד מוצר שהוא 4 ב 1 שגם אמור להסיר נקודות שחורות עם הפילינג. הפילינג מאד מאד עדין על גבול הכמעט לא מורגש , את הממוצר הזה תכלו להשתמש כסבון או כמסכה או כפילינג.אמנם שניהם כן מנקים את הפנים בסופו של יום , בעלי ניחוח עדין  אבל לצערי לא ראיתי שום שיפור לא בנקבוביות ולא בשחורים . שניהם עולים 15 ש"ח וניתן לרכוש אותם בסופר פארם.



 קרם הגנה  30 spf  מהשמש של סבוקלם. הוא מתאים לעור הפנים והגוף. בעל פורמולה ייחודית ללא סיליקונים מעודדת את ספיגת החמצן לתאי העור ובכך משאירה אותו נושם ולא אוטמת.
הקרם עצמו מרגיש קליל על הגוף ובעל ספיגה סופר מהירה,הוא מכיל רכיבי לחות מינרלים מים המלח ועוד דברים טובים.
אתת מוצרי סבוקלם אני ממליצה לרכוש דרך קופת החולים וככה יוצא מחיר שווה ממש.

 
 
אל תשכחו לעשות לי לייק!  ולעקוב אחרי באינסטה.
 
 
המוצרים התקבלו לסקירה.

תגובות

  1. קשה להישאר רעננה עם תינוק קטן... יש ימים שאני אפילו לא מנסה:(

    השבמחק
  2. קשה להישאר רעננה עם תינוק קטן... יש ימים שאני אפילו לא מנסה:(

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך