ביוטיבוקס יולי 2015

קופסת יולי של ביוטיבוקס נחתה  בלשכתי. הקופסה צבעונית בגוונים טורקיז וכחלכחלה ,מזכירה לי את השמש הקודחת והמים שאני ככ רוצה להגיע אליהם , אוטוטו שייגמרו המדוזות הארורות.

בקופסה היו 7 מוצרים, 2 מהם בגודל מלא.


מסיכה לשיער של אלביב מבית לוריאל פריז בגודל מלא - מסכת פלא ב 60 שניות לשיער פגום . המסכה משקמת את מבנה השיערה ,מעניקה ברק ומגע משי כבר בשימוש הראשון. את המוצר העברתי לאמא שלי להתנסות וזאת בגלל ההחלקה שעשיתי לשיער שאת הפוסט אני מתכננת לעלות בימים הקרובים גם.מרישומים של אימי המסכה עושה עבודה טובה. משאירה שיער רך ונעים כבר מהשימוש הראשון. ריח נעים וחזק.
 מחיר לגודל מלא 40.60 שח.  טיזר.... קטן.




המוצר השני בגודל מלא הוא הדאודורנט של גרנייר neo
הדאודורנט בעל אפליקטור ייחודי המוציא  קרם יבש כמות לפי הלחיצה עליו. מכיל קרם לחות ונוח מאד לשימוש. הריח שלו נעים, פרחוני קייצי וחזק כמו שאני אוהבת.
בשימוש הראשון הספיק ללכלך לי מעט את הפיגמה ככה שאני עוד לא סגורה עליו אבל לעומת זאת בשימוש השני לא הותיר לי בגדים מלוכלכים אבל לא השאיר לי כזאת הרגשה נעימה על הגוף, ככה שעוד לא סגורה עליו לחלוטין.

מחיר :30 ש"ח

מוצרים של סבון אני מאד אוהבת, שמחתי לקבל את הקרם לרגליים (בגודל נסיעות)במיוחד עכשיו לקיץ שהרגליים דורשות עוד פוש של אקסטרא לחות עם כל לבישת הכפכפים .... הקרם בעל ניחוח פרשי ורענן בזכות המנטה והאלוורה. נספג מהר מאד מהעור ואינו מותיר אחריו שובל של שמנוניות. אינו מכיל פרבנים. מומלץ ממש לכל החובבות ריחות של מנטה !
מחיר לגודל מלא 150 מ"ל 59 ש"ח.

תחליב  ניקוי המשלב 3 פעולות במוצר אחד. חלב פנים,מי פנים וניקוי לאיזור העיניים. בדרך כלל המוצרים האלה מוגבלים לאיזור העיניים ככה שזה חוסך לי עוד מוצרים וזמן:)
איי לייק איט. אני רואה שהמוצר בגודל המלא מגיע עם לחצן להוצאה נוחה של התחליב, ככה שזה עוד יתרון בולט בעיניי.
מנקה ליכלוך וזיהומים ומותיר את העור נקי ורענן עם ניחוח של ניקיון פרשי וקייצי.
מחיר ל 250 מ"ל 95 ש"ח.


קרם ידיים בניחוח היסטרי של פריחת הדובדבן. מרקם חמאתי ונעים למריחה בזכות החמאת שיאה שהוא מכיל.
מכיל גם ויטמין e ומותיר ידיים מבושמות וסופר רכות.
מחיר: 49 ש"ח ל 30 מ"ל
       101 ש"ח ל 75 מ"ל.


דוגמית בושם של ורסאצה eros pour התווים הבולטים של לימון ויסמין השתלטו עלי בשעות בוקר מוקדמות עם השימוש בו. ריח נעים, טלקי אבל מעט כבד על הגוף. לא נשאר עלי יותר מידי זמן אבל זה כמובן תלוי לפי סוג הדם , אז על כל אחת הוא יהיה שונה.
מחיר: 349 ש"ח ל 50 מ"ל.


ודוגמית אחרונה בקופסה שייכת לממתקים של בובי בראון. קרם לחות לעיניים, קורקטור( מבהיר ומנטרל חוסר אחידות גוון מתחת לאיזור העיניים) וקונסילר במרקם קרמי. (תפקידו של הקונסילר להעלים במיידי כהות מתחת לעין ומעניק מראה רענן וזוהר.)
את הביוטיבוקס תכלו לרכוש דרך האתר במחיר של 99 שח(כולל משלוח).
לפרטים נוספים ורכישות       ודף הפייסבוק של ביוטיבוקס.

אוטוטו אני מגיעה ל1000 עוקבים בדף הפייסבוק והאינסטגרם, ככה שמתוכננת הגרלה לרגל המאורע. אם לא עשיתם לי לייק... אז זה ממש הזמן.
הפייסבוק שלי והאינסטגרם שלי.


*הקופסה התקבלה לסקירה.

 

תגובות

  1. אני קניתי ערכה של חברת אהבה וממש לא אהבתי את הריח של התכשיר ניקוי הזה

    השבמחק
  2. אההה סבון ולוקסיטן! רק אותם!! :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017