ביוטיבוקס ספטמבר 2015

בקופסה החודש קיבלנו 4 מוצרים בגודל מלא ושניים מהם ריחניים אז בכלל תענוג.אותי קל לקנות בדברים רייחנים אני מודה:) בואו תראו מה קיבלנו החודש:




סט של  versace
3 דוגמיות של בשמים שנתנו לי טעם של עוד לבשמים היוקרתים של ורסאצה.  הבשמים המוכרים והאהובים של דונטלה  ורסצה. ניחוח יוקרתי , אלגנטי נשי וסקסי בטירוף.


שמן לשיער של אלביב בגודל מלא
שמן רב שימושי , שילוב של שישה מיקרו שמנים להזנה ,טיפוח ועיצוב השיער. לצערי אני לא הולכת להשתמש בו בגלל ההחלקה שעשיתי.אז לא אוכל לתת לכן את חוות דעתי על המוצר.
50 ש"ח


מסקרה של מייבלין ניו יורק בגודל מלא 
המברשת במבנה מעוקל שבזכותה ניתן להגיע לכל ריס וריס. פיגמנטית כמו שאני אוהבת,  בעלת נוכחות על הפנים ומצד שני לא מעמיסה מידי על מבנה הריסים. לא מוציאה גושים וסה"כ עושה עבודה מאד טובה.
117 ש"ח, בטח ניתן למצוא אותה בהנחות בפארמים .

קרם עיניים של מינרל קר בגודל מלא 
קרם עיניים ייחודי הנלחם בסימניי מתח ולחץ, כהויות ושקיות באזור העיינים. אמנם אין לי כהויות וסימני לחץ( כן עייפות:) ) . השתמשתי בה רק שבוע ככה שלא ראיתי שינוי ניכר בתוצאות שהוא מתיימרת לתת. מרקם נוח לשימוש, ניחוח קליל ונעים. והמחיר נוח לכל כיס.
68.80 ש"ח


אותי קל לקנות בריחות , ועוד כאלה שמגיעים בשקיות קטנות ומפתיעות- מודה
גלייד פנינים- פנינים מפיצות ריח בניחוח מרענן לאורך זמן. מתאים לארונות, מגירות, לפינוק במשרד ולאוטו.
9.90 ש"ח


קרם פנים - פאיו
קרם יום למיצוק,חיזוק ותיקון עור רפוי בקוויהמתאר של הפנים. מחזק וממצק את העור. דוגמית קטנה ככה שלא יכלתי להשתמש בה יותר מפעמיים ככה  שלהבטיח לכן שראיתי את כל זה על הפנים לא:)
מקרם קליל , נספג במהירות ולא מותיר הרגשה שמנונית . בעל ניחוח עדין כמו שאני אוהבת.
387ש"ח ל 50 מ"ל


את קופסאות ביוטיבוקס תכלו לרכוש בעבור 99 ש"ח לחודש.( כולל משלוח)
אתן כבר עוקבות אחרי בפייסבוק? ובאינסטה?


הקופסה התקבלה לסקירה.
אל תשכחו לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק  ולעקוב אחרי באינסטה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017