ביוטיבוקס אוקטובר +נובמבר 2015

קופסת נובמבר נחתה אצלי ממש בתחילת החודש, אבל מעבר דירה צץ לו על הפרק..... אני כבר אחרי המעבר ולכן הדיילי המטורף בהעלת הפוסטים שלי לאחרונה.
לא, לא קל לעשות מעבר עם תינוק, אבל הנה אנחנו אחרי בבית מושלם.





החודש קיבלנו 3 מוצרים בגודל מלא

מסכה הזנה לשיער של dove:
מסכה לטיפול אינטנסיבי לחיזוק השיערה. , מניחים על שיער רטוב לכמה דקות - משימוש של כמה פעמים השיער באמת הופך לנעים יותר, בלי חשמל סטטי ומסתדר נפלא. והריח- הו הריח!
40ש"ח ל 200מ"ל.

מלח אמבט primer
חייבת להגיד שפה ממש שמחתי, כי סוףסוף יש לי אמבטיה בבית שעברתי אליו. נכון אני אמנם פה שבועיים ומודה ומתוודה על הפשע הנורא הזה שעוד לא עשיתי אמבט. אבל מהיכרות שלי עם המוצרים הכל כך טובה מזמן העגלות שלי בחול יצא לי בהחלט להשתמש בלא מעט מוצרים של פרימר ואני מאד אוהבת .
כמובן שפתחתי אותו והרחתי, אני כבר מדיימנת  את עצמי מתענגת עליו באמבטיה חמה.
90 ש"ח ל350 גרם.

לק מבית opi כתום ניאון. הלק דורש 2,3 שכבות כדי להגיע לצבע אטום. הצבע גורף עימו הרבה תגובות נפלאות, תהיו מוכנות:).אמנם הרגיש לי שהצבע פחות קייצי ככה שהוא לא הולך להיות עליי בתקופה הקרובה.
כמו כל הלקים של אופיאי המברשת סופר נוחה ומבחינת העמידות הלק כבר עלי ארבעה ימים ושורד יפה .
67 ש"ח.


קרם פנים של שייסדו
קיבלנו דוגמית קצת גדולה מהרגיל (15 מ"ל) הקרם אלוהי כמו מחירו. קרם איכותי ובעיקר קליל. נספג במהירות האור.
675 ש"ח ל 75 מ"ל, יא רייט.

נוטריג"ינה- תחליב גוף
עוד  מותג אהוב ומוכר אצלי. קרם גוף שעושה עבודה מעולה. מורחת אותו מכף רגל ועוד ראש.
ריח נעים, לא מותיר הרגשה שמנונית,  קליל ונספג מהר . לדעתי הגדול מגיע גם עם משאבה וזה בכלל נוח.
45 ש"ח ל 400 מ"ל.

דוגמית בושם אולימפיה -paco rabanne
בושם מתקתק ונשאר לאורך זמן. לא התחברתי אליו באופן אישי. מרגיש לי חזק מידי.

לעומת החודש שעבר שהיה די לעוס ומשעמם... בחודש נובמבר ביוטיבוקס מתחילים לתפוס כייון יותר טוב.




קופסת נובמבר נחתה אצלי ממש אתמול בלילה בלשכתי , זה הזמן לפתוח אותה יחד איתכן ולראות מה קיבלתי:)



נתחיל מזה שאני ממש התחברתי לקופסה הזו, היא מדליקה וסופר שיקית בזכות התיק המגניב של fix.
תיק שחור עם הכיתוב )
מחיר התיק 39.90ש"ח




אליו הצטרף עוד מוצר של פיקס, תחליב גוף מפנק שבהחלט הכיתוב עליו מצדיק את היותו שם:)
הניחוח מתקתק, מכיל רכיבים שמשאירים את העור עם מרקם קטיפתי ולא שומני וכבד.
אין דבר יותר כייפי מלהתמרח בקרם עם ניחוח חזק ומתקתק שנשאר לאורך זמן.
מחיר הקרם 69.90 ל 250 מ"ל.

קרם פנים של avene
אני חושבת שמיצינו את עיניין הדוגמיות של הקרמים למיניהן. הפעם קיבלנו דוגמית של תחליב לחות למראה מט לעור רגיל עד מעורב. המרקם שלו קליל ומבושם קלות. מותיר את הפנים חלקות ונספג במהירות מהעור. לא מותיר אותם שמנוניות ודביקות.
149 ש"ח ל50 מ"ל.

עיפרון עיניים של pupa 
הצבע של העיפרון בהחלט יפה,צבע סגול עז בדיוק לחורף שנחת בבום. אבל לא ככ אהבתי את העיפרון עצמו. הוא משאיר גרגרים במריחה שלו.
הוא אמנם באמת עמיד לאורך חמש שעות ויותר בלי לזוז מהעין אבל מצאתי בו יותר חסרונות מיתרונות.
הוא מרגיש לי קשה מדי במריחה, הספוגית בקצה השני בכלל לא נוחה, מרגיש כמו שאני מזיזה אבן מעל העין... קיצר לא להיט.
115 ש"ח.

סבון גוף קומן סנס
אני אוהבת הפתעות כאלה בקופסאות יופי. האריזה שלו (נייר מניחה שממחוזר, עם מדבקה שחור לבן) זה הולד סקולד בעיניי והחתיכה עצמה בכלל.
זלינסקי רוזן רוקחות ובשמים סבונים וקרמים, הוקמה מתוך תשוקה ליצירת בשמי בוטיק וסבונים בהתאמה אישית.
עוד לא הספקתי להשתמש בו אבל בהחלט מבטיחה עליו סקירה מקיפה.
20 ש"ח.




דוגמית בושם kenzo
בושם קנזו החדש בעל תמצית של ואנילה בורבון, עם מעט ריח מתקתק . ריח נחמד, קליל ונשאר לאורך זמן.
479 ש"ח ל100 מ"ל.

שמן טיפולי- שמן מרוקאי
שמן טיפולי בגודל נסיעות מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה שמן ארגן , מתאים לכל סוגי השיער.





זה הזמן להכרת תודה, אליכן הקוראים שלי- הגעתי לאלף לייקים בעמוד הפייסבוק  למי שפיספס אותו עד עכשיו זה הזמן לעשות לי לייק וליהות מוכנים כי תכף עולה הגרלת חגיגות ה1000 .



הקופסאות התקבלו לסקירה.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך