מומלצי נובמבר 2015

היי,
כמה חיכיתי לחורף שיגיע... בתקופה הזאת בדיוק לפני שנה היתי בהריון ככה שכל שיגרת הטיפוח שלי היתה יותר מורכבת מהשנה לדוגמא. קרמים לבטן( שעבדו פלאים כי לא נותר לי שום סימן מתיחה על הבטן!!) קרמים אחרים לפנים ממה שאני משתמשת היום( בגלל עודף שומניות של עור הפנים שהיה לי)  הפוסט הבא אני אראה לכם את המוצרים שעשו לי את החודש ביג טיים.


אני מכירה לא מעט אנשים שנוטים לטפל " בתחזוקת" כפות הרגלים רק בחורף. אז ממש לא חברות יקרות , עד רבא אם תזניחו את כפות הרגלים שלכן בחורף... תשלמו על זה ביוקר בקיץ. הטיפול הוא די מינימלי במיוחד עכשיו שהולכים בלי כפכפים .  את צבע הציפורנים ברגלים אני מחליפה לרב כל שבועיים. בפדיקור הביתי האחרון רכשתי את הפצירה החשמלית של dr or. עלה לי בסופר פארם 129 ש"ח למיטב זכרוני.
 הפצירה קטנה יחסית, ככה שאפשר לקחת אותה בטייק אווי לנסיעות וטיולים. אז מה בעצם הפצירה עושה?
היא מסירה את התאי עור המתים בכף הרגל( את השכבה העליונה)  כמובן שזה לא מחליף את הביקור בקוסמטיקאית שלי כל כמה זמן אלא בא לחזק ולתחזק את עבודת הקודש שלה:)
היא נוחה מאד לשימוש , מעוצבת בצורה כזו שמגיעה לכל לאזורים שיותר קשה להגיע אליהם( נגיד לאזור העקב) רואים תוצאות בתוך מס דקות.
מודה שבהתחלה היא קצת " ברחה " לי, עד שהבנתי את הקטע ופשוט זרמה לי בתנועות סיבוביות .


את הפעולה של הסרת עור קשה תמיד צריך לסיים בפינוק עם קרם רגליים , הפעם ניסיתי את הקרם רגליים של לייף שנותן תוצאות עדינות וטובות.
אמנם הקרם קצת מיימי ומרגיש טיפה שומני כמה דקות מיד לאחר השימוש  אבל בהחלט עושה עבודה נעימה. הוא מחליק את העור ונותן בוסט של לחות בדיוק כמו שהיתי צריכה.
אל תדאגו ההרגשה השמנונית עוברת כמה דקות.
  
 





אתן זוכרים שעברתי החלקה למעלה כבר מ5 חודשים?  אגב  מאז השיער שלי עדין לא התנפח !
אחרי ההחלקה אני מוצאת את עצמי בחיפוש המוצר האידיאלי לשיער. כזה שישמור לי על השיער  וכמובן גם על ההחלקה.

לאסיו שלחו לי להתנסות שמפו , מרכך ומסכה טיפולית לשיער. LASIO היא חברת טיפוח שיער מקצועית אשר מתמקדת בעיקר בטיפולי קראטין.
המוצרים מתאימים  לכולם( גם אם לא עברתן החלקה) .
 טיפולי לאסיו קראטין הינם טיפולים על בסיס מים,  הטיפולים מיושמים בעזרת בקבוק תרסיס( בעיקר אם כי לא רק ) , המאפשר יישום קל ומהיר. טיפולי לאסיו קראטין מעשירים את השיער בקראטין אשר מהונדס לשיער אדם באיכות הגבוהה ביותר ובחלבון הקראטין החזק ביותר שמותר לשימוש במוצרי שיער. 





Hypersilk Replenishing Shampoo
שמפו לשיקום השיער , השמפו מאפשר להאריך את אפקט טיפולי הקארטין , מתקן שיער פגום ומחזיר לו ברק וחיוניות. כבר בשימוש הראשון ניתן לראות כי השיער באמת חוזר לחיים, השמפו מבטל חשמל סטטי של השיער וגורם לו חיוניות וברק, נעים למגע ובעל ריח מאד עדין ונעים.
היתרונות הבולטים של המוצר כי  נטול נתרן כלורי, מועשר בחליטות קראטין, בעל נוסחה עדינה שלא תוריד מהשיער את שמניו הטבעיים.

Hypersilk Revitalizing Masque
מסכה טיפולית לשיער פגום.המסכה הינה מרכך רב תכליתי המעושר בחליטות קראטין ומהווה טיפול ארוך , ריכוך יסודי ומסכה בתכשיר אחד.
2 שימושים למסכה:
הראשון כמרכך יסודי-  אחרי החפיפה בשמפו מומלץ להשאיר כ 5 דקות ולשטוף היטב.
אני מודה שאני חסרת סבלנות לטיפול כזה ארוך על שיערי ובחרתי להשתמש בה פחות זמן ממה שמומלץ- בערך 7  דקות והיא הניבה לי תוצאות מדהימות. אז אפשר לוותר על ה8 דקות הנוספות לטעמי, אם נכללתם ברשימה של חסרות סבלנות כמוני.
לטיפול ארוך טווח-  למרוח כמות קטנה על שיער מיובש לאחר חפיפה ולעצב. מבלי לשטוף.
המרכך נטול נתרן כלורי ומכיל תערובת של שמנים טבעיים, חומצות אמינו, ויטמינים ונוגדי חמצון, אשר מטפחים ושומרים על הברק. את המרכך הנחתי על השיער כאשר בחרתי לא לשים את המסכה כמובן.
אגב -המרכך והשמפו  מועשרים בשמן קוקוס והם מעשירים את השיער בלחות על מנת להוסיף ברק לכל סוגי השיער.
שילוב של שלושת המוצרים ביחד , כבר הראו לי תוצאות כבר מהשימוש הראשון.
בהחלט חייבת לנסות את הסרום גם.
המוצרים לא נוסו על בעלי חיים לפי דבר החברה.


את המוצרים  תכלו לרכוש במספרות המורשות. בעלות  של 150 ש"ח למוצר.


cc של סבוקלם נחת בלשכתי לפני חודש ימים.מקווה שניצלתן את הקופון ששמתי לכן בדף הפייסבוק . כמובן אשמח לשמוע מה חשבתן עליו בעצמכן .
הסיסי  מרגיש לי  קליל במרקם שלו כמו  מוס אורירי שנמרח ממש בקלות וברכות על העור.
 הוא נותן כיסוי בינוני ומתאים לכל סוגי העור ( לי יש עור מעורב עד שמן לאחרונה ) והוא מעולה לי.
לא מרגיש כבד על הפנים. בעל ניחוח עדין ולא דומיננטי מדי, קראתי המון בנות שאמרו שהניחוח הרגיש להם כבר ודי חזק... לי לא הפריע כלום ואני בדרך כלל מאד רגישה לניחוחות במוצרים קוסמטיים.
אם היו שואלים אותי  היום ,לאחר שימוש גם בסיסי וגם בביבי של סבוקלם ,חד משמעית היתי מעדיפה את הסיסי. אבל כזאת אני- לז איז מור.. אני בדרך כלל הולכת עם מעט מאד איפור צלליות ניוד וצבעים מאד עדינים. הכי נועז שלי זה איילנר בעיניים.
להשיג ברשתות הפארם.




 זה הכל להפעם יקירות שלי. מכירות את המוצרים? ניסיתן אותם כבר? אשמח לשמוע כמובן.
אל תשכחו לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, השבוע מתכננת לעלות הגרלה ה 1000 :) .










תגובות

  1. תשובות
    1. סליחה על הדיליי! ההבדל הוא בכיסוי ובמרקם.
      הביבי הוא כמו כל ביבי, והכיסוי שלו יותר כבד מהסיסי. מה גם שהמרקם של הסיסי הוא מוס אורירי ולעומת הביבי שהוא יותר קרמי.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך