טוטל לוק חורפי 2015

היי,
אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאני לא מורחת כאיילנר או בתיחום העין צבע שהוא לא שחור או כחול. למען האמת שלקח לי יום שלם לאהוב את המראה הזה.... אבל אחרי היממה הזאת הוא בהחלט זרם לי טוב במראה. משהו שונה זה בהחלט משהו שלוקח זמן להתרגל עליו, במיוחד עם את יותר מעשור עם 2 צבעים עיקריים וחזקים כמו שחור וכחול.

הגיעה אלי חלק מהקולציה החדשה של essence שיצאה במהדורה מוגבלת לשנה האזרחית החדשה. הקולקציה נקראת :
"come to town".
 בין מוצרי הסדרה תכלו למצוא בין השאר את העיפרון  לתיחום העיניים בגוונים: זהב,אדום חם ( כמו בתמונה) וירוק. 15ש"ח.




השפתון הייפיפיה הזה 01 is that you,santa? בעל מרקם קרמי, נמרח כמו חמאה צרפתית יוקרתית על השפתיים אך מבחינת העמידות שלו הוא לא ככ עמיד. המריחה נעימה , מלחחת את השפתיים אבל בסופו של דבר  זה מסוג השפתונים שאתן צריכות לתחזק כל היום , במיוחד אחרי שתייה ונישנושים. באסה כי הצבע מהמהמם.
15 ש"ח. ניתן להשיג בסופר פארם.




אז כבר לפני שנה (  בהריון )  דיגמנתי לכן( עם ציפורניים מושלמות של הריונית)  את הלקים המושלמים  החורפים  של איל מקיאג ובדיוק לפני חודש קיבלתי  גוונים חדשה..( 9 גוונים חדשים יצאו לאור)הקולקציה מציעה גוונים כהים ועמוקים בצבעים חורפיים במיוחד.
הגוונים כמובן נבחרים בקפידה בהשראת מסלולי תצוגות האופנה ברחבי העולם ובהם בלטו כמובן הגוונים הסגולים,הכחולים,אדום ירוק ועוד...
כמובן שאת הפורמולה אני מכירה ואוהבת. פורמולה עמידה לאורך זמן,  מרקם סמיך שנוח מאד למריחה ופיגמנט עשיר .
המברשת רחבה והיא נותנת לנו לעשות מריחה מדויקת וקלה.
רב הצבעים דרשו ממני רק מריחה אחת, וגם אם מרחתי 2 שכבות זה לא משהו שהרס לי את הצביעה.
הלקים מחזיקים מעמד בכיף חמישה ימים בלי קילופים וסימנים של התקלפוויות בדרך.
מאוהבת.

אז איזה לק תבחרו לכן?












מחיר ללק בודד:44 ש"ח ומחיר למארז:99 ש"ח ( אפשר להרכיב לבד אריזה) .

עוד לק נחת בלשכתי וזה קולור קלאב: גוון חום אדמדם מס מסדרת ה desesrt valley  הכוללת 7 גוונים .
המברשת דקיקה ממש, מה שגורם למריחה שלו להיות פחות נוחה לדעתי. בגלל שהמברשת לא רחבה מספיק  זה    מצריך  לעשות כמה מריחות כדי לכסות את כל הציפורן.  אני ממליצה לחכות מעט שהשכבה הראשונה תתייבש ואז לעשות מריחה חוזרת וככה לא ייווצרו לכן "גושים" ויותר מדי צבע
מבחינת המריחה הוא דורש שיכבה , ייבוש ואז עוד שיכבה.  במבחן העמידות ללא טופ מעל, הלק הראה סימני קילוף כעבור יומיים שלושה. הגימור אגב מבריק .
מחיר ללק 30 ש"ח. ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו ובמכוני הטיפוח וברשת נייל סטודיו.
(המוצר שמצולם ליד הלק של הקולור קלאב הוא מוצר של ארדל, שאמור להגביר את צמיחת הריסים והגבות. אני בשלבי ניסוי ואספר לכן עליו עוד כמה פוסטים...)







ונרחיק קצת לכת עד ללוכדי חלומות ונוצות לכל עבר, רשמת מגנוליה השיקה 2 קולוקציות חדשות ודי מרעננות .
אם פעם חשבתן למה לוכד חלומות נקרא ככה? המקור של הסמל הוא מתקופת השבטים האינדיאנים, שם נפוצה אגדה על אשת עכביש שטיפלה בילדים ובאנשים על האדמה. כשהשבטים התפזרו לכל קצוות אמריקה, לאשת העכביש נהיה קשה להגיע לילדים ,לכן האימהות והסבתות טוו קורי עכביש קסומים לילדים מחישוקי עץ וחוטים. לפי האגדה, לוכדי החלומות סיננו את החלומות הרעים ונתנו רק למחשבות טובות להיכנס לראשי הילדים.
כל התכשיטים במגנוליה עשויים כסף סטרלינג 925, עוברים אישור מכון התקנים, ומגובים בתעודת אחריות לשנה.
אני יכולה להגיד עלי שאני  מאד "בעייתית" עם טרנדים אופנתיים כאלה ואחרים ואשכרה מצאתי את עצמי במגנוליה. מה שאומר שהם באמת פונים לכל הסקאלת בנות ובטח לכל כיס.
טוחח מחירים בין 119 ש"ח ומעלה .
מחיר העגילים 119ש"ח.




 
אל תשכחו לעקוב אחרי באינסטוש, ולעשות לייק לעמוד הפייסבוק שלי. 

*איל מקיאג,מגנוליה,קולור קלאב,essence התקבלו לסקירה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך