רואה לך בעיניים, 3 מסקרות וסומק.

היי היי, מסקרה מבחינתי זה מוצר שצריך להיות מושלם. אפשר להתחיל את הטיעון המרכזי כמובן בעמידות.
בקיץ , עם הלחות של מרכז הארץ אני חייבת מסקרה שלא תזוז ממני ובטח שלא תשאיר לי לכלוכים , או חס וחלילה רמזים לזה שמרחתי מסקרה(קצת ציניות, כן?)

שאני בוחרת את האיפור שלי בתחילת יום , הוא כמובן מבטא את המצב רוח שלי. עניין הריסים הוא בהחלט משתנה מיום ליום ,  אני מעדיפה ללכת תמיד כמה שיותר נטורל .

לרב ליום יום אני העדיף משהו יותר קליל ובערבים כמובן את היותר מודגש.
3 מסקרות נפלאות שאני חורשת עליהם בחודשים האחרונים וכמובן אתן הכתובת לחלוק את פיסת האושר הזאת.







פופה השיקו לאחרונה מסקרה שבעיניי עונה על כל הדרישות.

למסקרה מברשת חדשנית הנחשבת לדור החדש של מברשות המסקרה, אלסטית, גמישה ורכה .המברשת בעלת צורה פתלתלה כפולה, המשחררת את החומר בצורה נדיבה על הריסים מהשורש ועד הקצה.
 למברשת קצה העגול המאפשר להדגיש גם את הריסים הקצרים ביותר. המברשת מאפשרת אחיזה מושלמת ונוחה וזאת בזכות השמנמנות והעגלגלות שלה.היא מפרידה, מעבה ונותנת בוסט של צבע עז לריסים.
בתוצאה הסופית היא נוחה לשימוש בטירוף, במבחן העמידות צריך להוריד בסוף היום, כי היא פשוט לא זזה ממני כל היום.
בקיצור, זאת התחלה של אהבה חדשה אני וזאת.








מסקרת הטלסקופ של לוריאל- לדעתי זאת אחת המסקרה הכי מדוברת ever! 

אני מודה  שהחזקתי אותה לראשונה , הרגיש לי שהיא הולכת להתפספס לי ביד. היא נראית קצת עדינה ...
בתוצאה הסופית היא הפתיעה אותי ביג טיים. 
היא מפרידה את הריסים בצורה מושלמת,נותנת מראה של ריסים ארוכים יותר. מרגיש כאילו היא מדגישה אותם נורא, יחד עם זאת הם נראים  הכי טבעיים בעולם. 
מברשת מדויקת, עושה יופי של עבודה. 
מתאימה לי בול ליום יום. 

מסקרה חדשה מבית בורז"ואה, המסקרה מגיעה עם מברשת ראשונה מסוגה כזאת שמתכווצת ומשתחררת בסיבוב.... האמת היא שמבחינת המברשת לא נפלתי מהרגליים.

קצת מסורבל ולא נוח כל עניין  הסיבוב. מבחינת הפורמולה היא מעט רטובה ככה שמספיקה מריחה אחת ולא לחזור על הפעולה שוב, אחרת יהיו לכן גושים .
היא מהמסקרות שלוקח טיפה זמן להתרגל אליהם אבל לדעתי בסופו של פסוק היא מוצלחת, אם יודעים להשתמש בה נכון.

חבר נוסף שהצטרף בקופסה של בורז"ואה היה עיפרון סופר עמיד שלא זז ולא מילימטר. חמאתי ונעים למריחה.
ובעיקר עמיד.
נואר אהבתי את הגימור של העיפרון. במריחה ניתן לראות שהוא ממש פחמי.
מעולה כאיילנר ועיפרון רגיל לעיניים.









סומק חדש מבית essence הגיע לשולחני גם הוא. 
הסמק במרקם משי, מגיע ב 6 גוונים . 
הוא עשיר בגוון, לכן צריך לדעת איך להניח אותו מבלי לרכז אותו במקום אחד, פשוט לטשטש במברשת סומק טובה.  בהחלט תוספת נחמדה לתיק איפור .אגב הקופסה עשויה מפלסטיק לא כזה קשיח אז זהירות עם נפילות לא מתוכננות.









אל תשכחי לעקוב אחרי באינסטוש ובפייסובק. 
כל המוצרים התקבלו לסקירה, מלבד לוריאל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך