המלצות לאוגוסט 2017





תאמת שאני מתרגשת לכתוב את הפוסט הזה, כנראה ש"מחסום" או החוסר מוזה לאט לאט נעלמים!אני מתחילה לקבל את "אני עצמי" בחזרה.
אני מעצבת את הבית החדש , הזמנתי כמה דברים מאיביי שאני ממש מצפה עבורם כמו ילדה בת 12.
כן , בניהם הפוסטר הכי מגניב בעולם של טריינספוטינג.

Kids Sunscreen Lotion Broad Spectrum - תחליב הגנה מסדרת KIDS לילדים
נתחיל דווקא מהקרם הגנה שתום קיבל להתנסות מבית מיאמי ביץ,מדובר במותג אמריקאי חדש ובלעדי לדיוטי פרי ג"ימס ריצ"רדסון.נוסחה עמידה במים לאורך זמן גנה בפני ספקטרום רחב של קרינה
, היא חסרת צבע, בעלת ניחוח עדין ונעים. וכמובן היפואלגרנית שתתאים לעור רגיש. התכשיר כולל תמציות של אלמוגי ים  רכים ושל כרוב ים אל חשש, אמנם זה נשמע סלט,אבל אלו צמחים הידועים בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות, במקביל הוא מרענן את העור. נספג במהירות ולא נתן תחושה כבדה.  מספק הגנה מפני קרינת uva/uvb , עמיד במים, והכי חשב בעל מקדם  הגנה 50 spf.
כמובן אחרי כל פעם שהוא יוצא מהים אני מקפידה על מריחה מחדש. נו, פולניה.
מחיר-12.90$



After Sun Moisturizing Gel - ג'ל לחות מסדרת AFTER SUN לשימוש אחרי חשיפה לשמש
 ג'ל הלחות המיועד לשימוש אחרי חשיפה לשמש והעתיר באלו-ורה וויטמין E, המחזירים לחות לעור ומאריכים את חיי השיזוף תוך מניעת יובש וקילוף
בניחוח אלוהי שמלווה את כל מוצרי החברה, הוא מקרר, מרגיע ומוסיף לחות נעימה וכיפית לאחר המקלחת.
ובינינו הכי חשוב, הוא מאריך עוד קצת את חיי השיזוף :) 
מחיר 9.90$ ל148 מ"ל.




ונמשיך משם לעור הפנים שלי, קצת פינוקים הכוונה.

מסכת מיצוק מיצוק ומתיחה של hl -firmimg mask

המסיכה מועשרת  בתמציות צמחים ומינרלים. המסכה ממצקת ,משפרת את מרקם העור , מעלה את רמת הלחות ומעניקה לעור גוון אחיד וזוהר.
המסכה פועלת למילוי הקמטים ומיצוק העור באופן ניכר. אני יכולה להגיד שיום אחרי השימוש אני מקבלת המון מחמאות על איך שעור הפנים נראה. אני קמה ליום ממש טוב אחר השימוש בו.
ההמלצה היא למרוח  פעמיים בשבוע, כמובן על עור נקי, כמו כל מסיכה. מורחים ממתינים ומורידים בעזרת צמר גפן טבולים במים פושרים.




מחיר- 250 ש"ח ל 50 מ"ל.

מוזמנים לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק וכמובן לעקוב אחרי באינסטוש.
מכינה כבר את הפוסט הבא על מוצרי איל מקיאג החדשים. 

*המוצרים התקבלו לסקירה.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

התחלה חדשה בדרך