WoodWick

מי שמכיר אותי אישית יודע שאני חולת ריחות. אוהבת שיש לי בבית ריח טוב.
קצת על המוצרים : שעוות הנר עשויה משעווה צמחית,ברובה שעוות סויה.
כל תמציות הריח הנם שמנים אתריים מן הצומח.
המוצר נחשב "ירוק"הכלים מיועדים לשימוש חוזר  (כלי קיבול כעציצון,קופסה לתכשיטים,מטבעות וככל העולה על הדמיון)
זמני הבערה נחשבים מהארוכים בעולם,פתיל העץ אורגני ועם פטנט ייחודי שגורם לו להשמיע פצפוצים של אח בוער לאורך כל שעות הבעירה.גם נותן את החוויה של לשבת מול האח:) וגם לשחכנים שבינכנו זה יתרון מעולה כי תמיד יש מן ליחשוש מהנר. מה שמזכיר שיש אותו ברקע(לא שאפשר לשכוח עם הריח שיוצא ממנו גם שהוא מכובה למען האמת )


תמציות הריח הן מרוכזות,מגוונות ב"טעמים",יש בהן מספר שכבות של ריח ובשל כך מרגע הדלקת הנר ניתן להריח את הריחות העוצמתיים מתפשטים בחלל ואף נשארים בהם זמן רב גם אחרי שהנר כבה.אני חייבת לציין שבעלי-שלא שם לריחות כל הזמן שאל אותי מאיפה הריח הזה,שהנר היה מכובה עוד. ושהנר דולק זה בכלל תענוג לחושים ,באמת.
 קיבלתי מספר דברים לסקירה,הנה הם לפניכם:
מפיץ ריח למזגן :

כאשר מלבישים אותו כך על המזגן



או על המאוורר כמו שאני עשיתי גם.:)
מפיץ ריח מדהים בפטנט עולמי למזגן בבית,תמציות ריח טבעיות ואיכותיות,בטוח לשימוש ובטוח לנשימה לילדים מבוגרים וחיות הבית.
התקנה פשוטה על פתחי המזגן (אידאלי על פתחי מזגן מיני מרכזי)
כל פעם שהמזגן עובד החדר מתמלא בריח אריגים נקיים.זה נשמע חלומי וזה מרגיש ככה בהחלט.


עוד נר מקסים מאד אלגנטי.בכלי איחסון לבן

 


כ50 שעות בעירה
משקל:978 גר
מידות: אורך 20ס"מ * רוחב 8ס"מ * גובה 10ס"מ
גם את המוצר הזה ניתן למצוא במגוון של ריחות: מרכך כביסה, לבנדר וניל,פריחת התה,ענבר ומאסק ועוד.


עוד מוצר גאוני !

  

בוצעים חתיכה קטנה ומניחים במבער.
מדליקים נר כרגיל במבער השמנים וממתינים לריח שיכבוש את החלל
כל טבלית הינה 22 גר.
ריחות: וניל מסוכר,צאיי קינמון,טריידווינד(נקי,פרחים),תפוחים מתקתק.

זה גאוני! אני חושבת שאני כבר חוזרת על עצמי:) אבל באמת שהוקסמתי מכל המוצרים האלה. ממש כבשו את אפי וליבי.



 Reed diffuser או מפיץ ריח בעיברית...
 מפיץ ריח עם אבני קריסטל
שמנים ארומטיים מן הצומח
לפי יצרן לשימוש כחודש ימים
אם נמצא המקום שאין בו מעבר רוח מחזיק כחודשיים + ,שמתי אותו בשירותים. הריח מאד חזק שזה בחלל סגור כמו שירותים או חדר ולא בחלל פתוח לגמרי מול חלון .

 
נר עם פתיל אורגני:
קופסאות פח מעוצבות מסדרת הגלריה עם פתיל עץ אורגני המשמיע פצפוצים עדינים של אח בוער לאורך כל זמן הבעירה.
לא משאיר בור אלא מתכלה לחלוטין מהכלי.משאיר את הכלי בתם השימוש לשימוש חוזר ויצירתי (כלי איחסון, עציצון לקקטוס ועוד..)
שעוות סויה מסיסה הדולקת בטמפרטורה נמוכה ומשאירה חותם ריח נפלא בכל חלל שתרצו גדול כקטן.
בוער כ-80 שע
ריח: שילוב מהמם של מלון,אבטיח,נגיעות דבש,פירות מתוקים,מלפפון ואדמונית ריחנית.מגיע בכמה ריחות.




בכלל בכמה ימים האחרונים אני מסבירה לכולם על המוצרים-כולם שואלים מאיפה הריח הזה ומאיפה הריח הזה.הריחות מאד חזקים מאד נעימים , מרגיעים.גם שהנר מכובה יש ריח מאד חזק נעים ומורגש בכל הבית ושהנר דולק כמובן שאני לא יכולה להסביר  לכם במילים את מה שתרגשו...
אני ממליצה לכל מי שחובב נרות,ריחות,עשישיות,אווירה  טובה בבית ובכלל רוצה לבדוק משהו ממממש שווה שיקנה אחד מהמוצרים האלה מבטיחה חוויה אחרת מכל מה שהכרתם עד עכשיו.
אתר הפייסבוק :https://www.facebook.com/#!/pages/WoodWick-Israel/138270219591314?fref=ts
לרכישה http://my-stores.co.il/woodwick
כל המוצרים התקבלו לסקירה מהחברה.
אשמח כמובן לשמוע אם  יצא לכם להכיר את המוצרים ? ואם אתם קונים אז ברגיל תספרו לי:).
תהנו.:)


תגובות

  1. חשבתי כבר מזמן לקנות נרות וודויק, תודה על ההסבר נראה לי שארכוש בקרוב.

    השבמחק
  2. אין כמות נרות עם ריחות כאלה. אופציה מושלמת לריחן לבית במחיר נוח לכולם. הריח האהוב עליי עד היום הוא של מרכך כביסה ולבנדר, פשוט נפלא.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך