מומלצי פברואר 2014 ! (ביוטיקר,רבלון ,סבון ועוד )

היי,
החולצות הקצרות הגיעו למדף העליון, הקרמים  מחליפים  אצלי ניחוחות ליותר מתוקים . צבעים חדשים יוצאים מהארון  ובכלל וכמובן איך לא ???  הריחות !  הם יותר קייצים ורדרדים וחצופים יותר .
אורי הפתיע אותי בסלסלת מוצרים של סבון, אז אני ממש מרגישה שנפתח לי סניף קטן בבית
  מוצר חדש שהגיע ללשכתי  הפעם  והשאיר  אותי בעננים היה  body butter  . מבחינת האריזה אחת היפות שיצא לי לפתוח.

האריזה ממש מגניבה, עדינה ורדרדה בדיוק כמו שאני אוהבת. מוטיב ההפתעה משחק פה עיניין רציני מאד:) 
הריח של זה פשוט מושלם!!!מנגו וקיווי הכי קייצים שיש.
בטוח יש את זה בניחוחות אחרים  אבל זה ממש אלוהי. פרשי, מרענן נשאר לאורך זמן על הגוף פשוט מוצר אדיר!!! הוא לא דביק מידי, לא מותיר את העור שומני ונספג מאד מהר מהעור.




עוד מוצר של סבון זה סבון הקצף שלהם
המראה של המוצר מאד בילבל אותי  - חשבתי שמדובר בתרחיץ שומני ומשעמם . ניסיתי בחשדנות ואז בכלל  יצא לי קצף לבן ועם ריח  נעים.
נותן תחושה  נקייה, לא שומנית וכמובן שמשאיר שובל של ריח רענן ששל מאסק.


קרם ידיים   הצטרף  למדף הקרמים   , של גרנייר.

מועשר בשמן מנגו, לא מותיר אותם שומניות נספג די במהירות מעור הידיים ומשאיר אותן רעננות ומלאות לחות. 
 ריח מאד קליל וקייצי. אה והבקבוק לחיץ בדיוק כמו שאני אוהבת שלא צריך להתחיל להבריג את המכסה עם כל הקרם! שזה הכי מעצבן ....




 קמדיס תחליב גוף
את המוצרים של קמדיס אני מאד אוהבת ניסיתי בעבר כמה מוצרים שלהם  והטיפול הנקודתי שלהם לחצקונים פשוט עושה את העבודה.  אבל הנה  אני סוטה מהנושא :)
 התחליב מתאים גם לתינוקות מגיל חצי שנה ומעלה. הוא מועשר בתמציות צמחים מרגיע גירוד, אדמומיות, גרד   ואפילו מקרים של אטופיק דרמטיטיס.... המוצר לא מכיל פרבנים והוא ללא ריח.
הוא מותיר את העור טיפה שומני אבל זה נעלם תוך כמה דקות , נגיד ארבע דקות . 


מחיר 109 ש"ח 





 לק של רבלון עם ריח

אז מלא שאלות היו  על הלק , אני תמיד מעלה תמונות  בפייסבוק  ובאינסטוש אז כולם מוזמנים לעשות לייק ולעקוב אחרי גם שם ... ולדעת מה קורה איתי בלייב  ....
הלק נרכש בסופר פארם עלה לי משהו בסביבות ה 15 ש"ח.
הוא מריח  פרחוני ומתקתק אבל הריח לא נשאר על הציפורן ליותר מידי זמן בתאכלס  הרגשתי אותו הכי הרבה בזמן המריחה.
מבחינת העמידות שלו הוא נשאר לי 5ימים עד הקילופים הראשונים שצצו וזה היה עם בסיס וטופ של אסי .
  pretty in papaya אפילו השם קייצי, הבטחתי! 
גוון מס 315.




 חיפשתי מדבקות לאף, חפשתי ברשת  שאלתי בפורומים שונים בקיצור לא משנה איפה שאלתי התשובה תמיד היתה אותה התשובה לכן לא היה מנוס אלה לרכוש לי מדבקות לאף של ביוטיקר . במחיר בדיחה של 8.90 ש"ח
טוב, המדבקות האלה הכי טובות שיצא לי להשתמש עד כה.
הם נדבקות בול האף, לא זזות ! ההוצאה מאד קלילה ולא כואבת.
מנקה את האף ביסודיות . החפיסה מכילה 6 מדבקות חשוב לזכור לא להשתמש בהם ברצף של כמה ימים . כל שלושה ימים מותר.
ככ הולכות להירכש שוב ! אוטוטו פוסט עם מוצרים ממלכת  הממתתקים הזאת ! ביוטיקר והמתחרה שלה וואו :)




אל תשכחו להירשם כעוקבים לבלוג שתשארו מעודכנים על הפוסטים , ממש אוטטווט עולה הגרלה חדשה לאויר.
נשיקות עד הפעם הבאה:
 ואתם מכירים את המוצרים?
מיה .


* קמדיס התקבל לסקירה.

תגובות

  1. טוב אז כבר יש לי רשימה חדשה של קניות -פעם אחרונה שעשיתי קניות כאלה זה היה אתמול ..טוב לא נורא כיף לבזבז כסף על טיפוח!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן אה , אלה הם חיינו בין קבלות חחח

      מחק
  2. אין על הלקים של רבלון, על המוצרים של קמדיס ועל הריחות של מוצרי סבון. אשר לביוטיקר - אין סניף בתל אביב, הם כלכך מפסידים כסף של רבות מאיתנו...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני חשבתי על זה שמוזר שאין פה סניף, ממש מוזר. אגב מ ההדל בין ביוטיקר לוואו בעינייך???

      כן הלקם של רבלון הורסים, תתחדשי גם את חחח

      מחק
  3. אני מתה על החמאה הזו! יש לי אותה בריח וניל קוקוס והיא מעולה! במקרי יובש קיצוניים בשפתיים, היא נמרחה עליהם ולא הותירה מקום לספק. הבעיה היחידה שיש לי איתה.. היא קשה.. ממש קשה לי לאסוף ממנה חומר.
    הקרם ידיים הזה של גרנייה הוא אחד האהובים עליי. יש לי אחד בעבודה ועוד אחד סגור בבית :)

    השבמחק
  4. שמתי עין על הקופסאת גלידה המקסימה הזאת כבר בביקור האחרון בסבון, ובהחלט רשמתי לעצמי על המדבקות אף. כיף לשמוע שיש מוצר מעולה במחיר נמוך! :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך