גלאם גורו - אוגוסט 2014

הרבה  זמן לא התארחה אצלי קופסת יופי.
הגיע תורה של הגלאם גורו, הקופסה הסופר קייצית לאוגוסט 2014. אז גלאם גורו למי שפיספסה היא מיזם וקופסאות יופי של מוצרים בגודל גדול, גודל נסיעות ודוגמיות של מותגים שונים ומחירה עומד על 73 ש"ח.


הפעם המוצרים הגיעו בשקיק מבד העשוי 100 % כותנה ( הניתן לעשות  בו  שימוש חוזר)  ומוצרים ידידותיים לסביבה גם,כיף גדול.

המוצר בגודל מלא הוא : קרם  גוף של waleda   בריח לימונים סופר נעים,פראשי ורענן( מתאים ככ לימי הקיץ החמים)
הקרם הוא במרקם מאד קליל,ריח רענן כפי שהזכרתי שנשאר על הגוף לאורך זמן.
הקרם מכיל הרכב ייחודי של תמציות אלוורה אורגנית, שמן קוקוס ושומשום ביחד עם תוספות של שמנים אתריים.
בנוסף לגודל המלא התלוו אליו 2 דוגמיות בגדלים שונים:
דוגמית של קרם גוף נוסף מהסדרה בניחוח רימונים נעים וטרופי ו דוגמית נדיבה יותר בגודלה של תחליב לפנים  iris- hydrating facial lotion .


עוד מוצר בגודל מלא לק של anny
המותג כבר מוכר ואהוב אצלי וכמובן שהתארח כבר בבלוג עם השקתו בארץ.
קיבלתי את הלק   מס 512 -angel of my heart בגוון זהב מהמהם, כמו  כל  הלקים     של אנני מספיקה מריחה אחת כדאי להגיע לאטימות מוחלטת . מבחינת העמידות- אם מורחים עם בסיס וטופ מעל הלקים של אנני נשארים עלי כ8, 9 ימים! עם כלים בישולים ועבודות בית של עקרת בית טובה :)
אהבה ממבט ראשון.



ערכת נסיעה spa travel kit- faran  
 אז גם פארן התארח אצלי כבר פעמיים בבלוג, פעם אחת שהגלאם גורו שלחו אותו אליי לפני שנה וגם קיבלתי לסקירה מהחברה עצמה מוצרים לסקירה
מדובר במוצרים נפלאיים, עשויים %100 מרכיבים טבעיים ואיכותיים .
ערכת הספא מכילה מוצרים מוקטנים של: ג"ל רחצה בניחוח לבנדר (8 מ"ל) ,שמפו בניחוח רזמרין ומנטה ( 8 מ"ל) קרם גוף בניחוח למון גראס ואשכולית ( 8 מ"ל) , קרם גוף נוסף בניחוח רוז גרניום ( 8 מ"ל ) ושמן למסאג (10 מ"ל)
הערכה מתאימה למתנה קטנה וחביבה או להיכרות ראשונית עם החברה הנפלאה הזאת
אך לדעתי היא איננה מתאימה לנסיעות כי זה מספיק לשימוש אחד בכל מוצר.
  

קרם הגנה לפנים של avane 
מותג דרמו-קוסמטי המבוסס על מים טרמליים, מוצרי ההגנה מהשמש של אוון מעניקים הגנה מירבית לעורך ומכילים מים טרמליים ממעיינות אוון הידועים בסגולותיהם הרפואיות. המים הטרמליים של אוון בעלי הרכב קבוע ומיוחד, מכילים סיליקה וכמות קטנה של מלחים המרגיעים גירוים, מרככים ומרעננים את העור. קליל מאד על העור, לא מותיר את העור שומני ועושה עבודה נפלאה.




JUST ALOE

מבית מוצרי טבע עין יהב 39 הינה חברה המתמחה בגידול, פיתוח וחקר צמח האלוורה כמעט 30 שנה - ערכת דוגמיות התנסות של מוצרי החברה בגודל 6 מ"ל כל אחת אשר נשלחו מכל דוגמית 2::)

מפיקה את מוצריה בתהליך ייחודי תוך הקפדה על שלושה עקרונות מנחים המוודאים שבמוצרים הסופיים אלוורה פעילה ויעילה:

האלוורה לא עוברת תהליכי חימום ובכך משמרת את הפוליסכרידים (תרכובת המרכיבים הפעילים) ואת אפקטיביות המוצר. למן קטיף העלים בשדה ועד ייצור המוצרים בפועל עוברות פחות מ-72 שעות. חומר הגלם, מופק מעלים בני 3 שנים ומעלה, המגיעים לבשלות ולרמה הגבוהה ביותר של מרכיבים פעילים .
בהחלט מוצרים איכותיים ומדהימים,  הקרם רגליים פשוט נפלא. מותיר את הרגלים רעננות ומוכנות לנעול סנדלים בימים שאני רק נועלת כפכפים ונעלים פתוחות. המוצר השני שבהחלט השאיר אותי עם פה פעור היה המסכה לפנים. מוצר נפלא שממש ירכש בגודל מלא בקרוב.
                    

 
 קופסה קייצית ונפלא - היה לי שימוש בכל המוצרים. נהנהנתי כמובן להכיר מוצרים חדשים שלא הכרתי לפני כן כמו תמיד.
הלקים של אנני זה תמיד משמח לקבל, הגוונים שלהם נפלאים , אטומים ונשארים עלי ממש מספיק זמן עד שכבר הציפורן מלמטה מתחילה לבצבץ לה- למי שעוד לא ניסתה משום מה זה ממש הזמן! וכמובן הקרם של וולדה, פשוט תענוג. וכל הדוגמיות האחרות היה ממש כיף להכיר, אחלה קופסה. מקווה שיתארחו אצלי שוב וממש בקרוב:)

לפרטים נוספים על המוצרים, רכישות ועוד אתר הגלאם גורו 

ימים ספורים וההגרלה מסתיימת!!! נירשמתם כבר???

תגובות

  1. איך אני אוהבת את הלקים של ANNY! גיליתי את אהבתי אליהם רק לאחרונה ;)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017