מטפחת את השיער - good hair day

היי,השיער שלי עובר מלא תהפוכות בהריון הזה. מצד אחד הוא התמלא יותר מהדלילות שלו מצד שני אני מנסה להשקיע במחליקים בבוקר או סירוק פשוט והוא פשוט מסרב להסתדר על הצד הטוב:(
ככה שמאד שמחתי להתנסות במוצרים החדשים מבית שוורצקופף פרופשיונל   מסדרת  BC Hairtherapy . התנסתי במס מוצרים:




שמפו להזנה עמוקה בסדרת "ריפייר רסקיו" - שמפו מזין ומספק התחדשות עמוקה של השיערה.
 מקציף ומנקה ביסודיות  את השיער ,עוזר בהתרת קשרים מחזק ומשקם את השיערה .     86 ש"ח ל 250 מ"ל.



מרכך להזנה עמוקה בסדרת "ריפייר רסקיו"- משאיר את  השיער נפלא. רך לסירוק ולמגע, ניראה בהחלט יותר בריא ואפילו טיפה יותר מסודר מהרגיל. היתי אומרת גם פחות מחושמל סטטית. לאחר השימוש ניתן להבחין כי השיער בהחלט יותר קל לסירוק וסידור.      58 ש"ח ל 200 מ"ל.


סרום לחידוש שיער בוגר ושביר בסדרת " טיים ריסטור"- המוצר הזה הכי סיקרן אותי למען האמת מכל המוצרים ואני חושבת שהוא עושה עבודת קודש.
נתחיל מזה שאחרי השימוש השיער כבר מרגיש בהבדל: השיער ניראה מבריק, בריא ורך בטירוף.
 המרקם של הסרום מאד קליל ,לא שומני ונוזלי מאד.
 הוא נוח לשימוש בזכות הטפטפת שלו- פשוט מעסים כמה טיפות על שיער  לח או רטוב והקרקפת עצמה  .השיער לא נשאר שמנוני בזכות המרקם שלו.
מדובר במוצר סופר איכותי "סרום אנטי אייגינג" המעניק לשיער יותר עמידות חיוניות וחוזק. מוצר שבהחלט ירכש שוב!
78 ש"ח ל 30 מ"ל.


מסכה להזנה עמוקה מהסדרה " ריפייר רסקיו" - אז אחרי החפיפה בשמפו, מגיע תורם של המרכך ו/או המסכת הזה. לפעמים אני חופפת, שמה מרכך ואז מסכה ולפעמים אני פשוט מדלגת על המרכך וישר מתפנקת לי על המסכה הנפלאה הזאת.
מסכה מזינה ומשקמת את סיב השיערה תוך איטום הקוטיקולה ,שיקום  הכוח והאלסטיות של השיערה.  היא מעניקה לשיער בוסט לחות מאד רציני! השיער לאחר השימוש נשאר מבריק, קל לסירוק ובעיקר די מבריק. גם היא כשאר המוצרים לא כבדים במרקמם. מסכה נפלאה שנותנת לשיער בדיוק את מה שהוא צריך כנראה. 98ש"ח ל 200 מ"ל.




קרם יופי " מויסטר קיק"  מתאים לשיער רגיל עד יבש.
כאחת שמרבה להשתמש בקרמים לשיער גם זה היה מוצר שמאד סיקרן אותי.  בדרך כלל כל הקרמים לשיער משאירים הרגשה שמנונית, גם אם נמרח את מעט  ולא על השורשים .
הקרם הזה, גם הוא כשאר הסידרה הפתיע אותי לטובה .
הקרם מעניק לשיער ברק יפה  לא מותיר אותו  שומני כלל וככה השיער גם   ניראה.
 בנוסף הקרם מגן מפני נזקי חום כמו פאנים ומחליקי שיער.
הקרם מכיל חומצה היאלרונית אשר בעצם עוזרת בויסות רמת הלחות בשיער. 78 ש"ח ל 150 מ"ל.


עוד מוצר אחד שפחות התחברתי אליו, אך הועבר לשימוש של אימי וטרם קיבלתי עליו חוות דעת הוא הקצף "ווליום בוסט"- הוא מיועד לשיער דק. הוא מתיק קשרים ומעניק נפח לשיער דק ודליל. הוא מעניק תחושת שיער מלא יותר ומלא ברק.
כרגע זה הדבר האחרון שאני רוצה לשיער שלי ככה שהעברתי אותו הלאה. בכל מיקרה זה מוצר שאינו ניתן להשיג כרגע בארץ.



כל הסדרה בעלת ניחוח אלגנטי,משכר המותיר את השיער עם ניחוח עד המקלחת הבאה . מה גם , זה מסוג מוצרים שהכרית אפילו לוקחת לעצמה קצת. סידרה שבהחלט הגיעה אלי בזמן הנכון.
סידרה מעולה, המוכיחה את עצמה תוך שני שימושים בלבד במוצרים. ממליצה בחום לכל מי שרק צריכה את השינוי הזה בשיער.
מוצרי שוורצקופף פרופשיונל  משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ , לבירור הנקודה הקרובה אליכן: 1800-33-33-22.

*גילוי נאות- המוצרים התקבלו מהחברה.

!!! להגרלה כבר נירשמתן???


היכנסו ללינק, הירשמו ואולי תזכו בתיק איפור עם השלל זה!

תגובות

  1. אחד הדברים שהכי מפחידים אותי בהריון זה השינויים האלו - שמעתי שמלא נשים מתחילות לאבד שיער, איזה מלחיץ זה ....

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיקרון בזמן ההריון, השיער מתמלא. אחרי 3 חודשים מהלידה יש נשירות:(

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך