לקים לסוף העונה 2015

קיבצתי עבורכן את כל הלקים שהיו אצלי בשימוש בקיץ הלוהט הזה .

נתחיל ממשפחת  opi  שאני כה אוהבת : שיתוף פעולה שני בין ענקית הלקים ולבין המותג קוקה קולה וזאת לרגל חגיגות 100!!! לבקבוק המיתולוגי . זהו צעד נוסף וסופר מעניין בשיתופי הפעולה של ענקית הלקים בתחום הטיפוח עם אייקונים עולמיים בתחומים שונים( תאמת שהכי הכי אהבתי היה את השקת הסרט עם מיס פגי שגם היתי בשהקתו וכמובן סקרתי לכן את הקולקציה ההיא) השנה הקולקציה כוללת 8 גוונים חדשים כמובן במהדורה מוגבלת, כולם אגב בהשראת המשקאות הפופולריים ביותר של קוקה קולה המופצים בארה"ב( זירו, קוקה קולה הקלאסי, דובדבנים , פאנטה ועוד)
אני זכיתי להתנסות בגוון  visions of georgia green .  גוון ירוק פנינתי מושלם עם ניצנוץ ממש עדין הצבע  בהשראת הבקבוק הראשון של קוקה קולה.  הגוון נמרח בקלות ומספיקה שכבה אחת להגיע לאטימות מוחלטת. כמו כל הלקים של  opi  גם הוא שרד עלי שבוע שלם עם עבודות בית ,ניקיונות וכלים. המריחה שלו ככ נוחה שזה כיף גדול למרוח אותו וזאת בזכות הפורמולה של הלקים וכמובן הדיוק של המברשת. 65 ש"ח להשיג במכוני יופי שונים.











 לק בגוון "טיפקס" שסקרתי אותו לפני כמה פוסטים התקבל בקופסת היופי של ביוטיבוקס.
הלק מעולה! נמרח בקלות, נשאר לחמישה ימים מבלי להתקלף. הצבע  נמרח  בצורה אחידה ולא משאיר פסים נמרחים לאורך הציפורן( כמו שקרה לי עם לבן באותו גוון של Essie..
יכול להוות בסיס מעולה לחותמות .





נמשיך עם החבורה העליזה והסופר צבעונית של לאקה - כי אל החתיך הקטן הזה הצטרפו עוד חמישה גוונים קייצים לוהטים!
ההשראה לקולקציה היא בהשראת כח הצבע של היער הטרופי המאופניים בגוונים חזקים בעלי ניגודיות ועוצמה,
למגמת הצבע מתווסף המראה המט שהפך לשיא האופנתיות הקיץ הזה.


 מתאפיינים באיכות חומרים גבוהה ,שומרים על בריאות הציפורן בכך שלא כוללים חומרים כמו DBP ,Formaldehyde ו-Toluene. המכונים toxic trio-המכילים רכיבים מסוכנים שמייחסים להם נזקים בריאותיים, החל מהגברת השמנה והאצת ההתפתחות המינית בקרב ילדים ועד שיבושים הורמונליים, השפעה על מערכת העצבים, נזק נוירולוגי ועוד. אגב פה היתי רוצה להדגיש נקודה שלאמומלץ לרכוש לקים שלא קיבלו הייתר ממשרד הבריאות .


 הסמיכות של הלקים נוחה למריחה, לא מצריכים יותר משיכבה אחת או שתיים (תלוי בגוון) הם עמידים לאורך  חמישה ימים גם בלי  טופ מעל . המראה שלהם אחיד ועוד נקודה חשובה שהם מיוצרים בארץ.
את הלקים ניתן למצוא ברשת לקה המפוזרים בכל הארץ בעבור 36 ש"ח.










הכחול והתכלת (או שזה בכלל סגלגל.?)
נתחיל מזה שביחד הם יצרו הרמוניה נפלאה.  איך שקיבלתי אותם זה היה ברור לי שאני הולכת לשלב בין השניים.




לשניהם מספיקה מריחה אחת כדי להגיע לצבע אטום .הצבעים אינם זקוקים למייבש וטופ כי שניהם השאירו אחריו ברק מנצנץ.
האדום על גבול הכתום הזרחני הזה( 222)גרף המון ביקורות.חלקן טובות וחלקן פחות( אמא שלי לדוגמא)
הצבע זקוק ל2  ואפילו עוד חצי מריחה כדי להגיע לאטימות מוחלטת. אם תרצו צבע מט וניאון זה בהחלט הלק שיספק לכן את כל הבקשות. אני למען האמת פחות התחברתי לטרנד הזה, מה שכבש את ליבי בו זה הגימור המט. שגם אם אינך חובבת ניאונים פה את עלולה ליפול. בעל נוכחות על הציפורניים, מתאים לימים האלה שכולכן שזופות וניראות בשיא בימים הלוהטים האלה.





הצבע הצהוב (207)והירוק מנטה בהיר -(188) אלו  צבעים שנורא קשה לי להתחבר אליהם  משום מה. הם קייצים ושמחים  אבל לי אישית לא נגעו  ללב. הצבעים  בעל גימור מבריק דורשים כ2 מריחות כדי להגיע לאטימות.
מבחינת העמידות - גם להם נרשמה עמידות של 4-5 ימים וזאת ללא טופ.



קיבלתי כמה לקים מהקולקציה החדשה של anny . אם אתן כבר עוקבות אחרי אז בטוח אתן יודעות שאני אוהבת את אנני- וכמכורה טובה יש לי אינספור צבעים:)
הצבעים שקבילתי הם הצבעים הקלאסיים והעדינים המרמזים על ימים קרירים שבאים וקרבים, צבעים של חורף וסתיו ,של עלים נופלים.
3 גוונים שכל פעם שבאתי למרוח מצאתי את עצמי בהתלבטות רבה מרב ששלושתם פשוט מהמהמים.


 


500  opalescent דואוכרומי פנינתי לבן /סגלגל/ורדורד .   המריחה נוחה בכל הצבעים  וזאת בזכות המברשות הנוחות של הלקים.
הצבע מצריך לעבור כמה פעמים עד לקבלת גוון אטום אלה אם כן בחרתן דווקא ללכת על צבע ממממש עדין. לדעתי הוא מתאים גם לבובות פורצלן שבינכן וכאלה שקיבלו כבר צבע שזוף וסופר סקסי מהקיץ הלוהט.הצבע עדין, מנצנץ ונותן אפקט מסויים בשמש ובאור . הגוון מאד נשי, קלאסי ומתאים לעשות איתו גם בסיס ללקים אחרים או כטופ מעל גוון אחר .






308 obsessed - צבע סתוי יפייפיה.  מספיקה מריחה אחת בלבד להגיע לצבע אטום . הצבעים מחזיקים מעמד חמישה שישה ימים בלי טופ. ככה שאם טופ אני מאמינה שתכלו לזכות בעוד יממה או שתיים. הצבע הזה הולך לתפוס אתכן טוב טוב בסתיו הקרוב.








300 make up צבע קרמי המתמזג בצורה מצויינת עם הגוון עור שלי .הצבע עדין וקלאסי, בעל מריחה נוחה הזקוק ל2 שכבות להגיע לצבע אטום.







ואחרי כל הצבעים האלה צריך קצת קרמים ולחות.....





לייף שלחו לי זוג מגני ג'ל לעקב כף הרגל. כנראה שזה היה במיוחד לחגים עם העקבים שננעלו אחרי הריון שלם שלא הצצתי אפילו לשלומם.
מדובר במגנים ששמים בתוך העקב עצמו, פשוט מדביקים על נעל עקב עצמה והחיים הרבה יותר נעימים.
המרקם הג"לי מורגש היטב בכל פסיעה. אין את הכאב הכי קטן בטח שלא עם נעלים חדשות.


הקרם רגליים שלהם דווקא לא הפיל אותי מהרגליים למען האמת. קרם מיימי ,אמנם נספג במהירות ולא מותיר הרגשה שמנונית אבל לא הרגשתי שעושה את העבודה , גם אם מרחתי אותו ערב ערב לפני השינה.


הגרביים האלה דווקא די מדליקות- הן מכילות ג'ל ,שמנים ומנרלים המעניקים לחות לכפות הרגליים.
ניתן להשתמש בהם כל ערב אחרי שמרחנו קרם רגלים. הם נוחות לשימוש :פשוט מרטיבים מבחוץ את הסוליה וגורבים. אל תצפו שאחרי לילה איתן הרגלים יהפכו לכפות רגליה של היפייה הנרדמת כי כף הרגל צריכה התמדה של טיפול:
פדיקור פעם בחודש , לשייף עם אבן במקלחת כל יום, למרוח קרם רגליים כל ערב ולחתזק עם תכשירים ומכשירים למיהנם בבית( אוטוטו סקירה בנושא)
אב משאירות חותם נחמד של לחות. מומלץ.


ראיתי שגם באלי אקספרס מוכרים וכמובן שבסופר פארם.

אתן כבר עקובות אחרי? בפייסבוק ? ובאינסטוש?












המוצרים התקבלו לסקירה.






תגובות

  1. הקולקציה של הקוקה קולה חמודה מאוד, אבל דווקא הירקרק הזה פחות מדבר אליי. אהבתי את הכתום! והירוק מנטה.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך