ביוטיבוקס מרץ 2016

קופסת אסנס  מרץ נחתה אצלה לפני כמה ימים. קופסה יחסית כבדה, דבר שהצליח לעורר את יצר הסקרנות שלי ולפתוח במהירות.
נתחיל מזה שהקונספט בעייני היה משובח,מדובר במוזל דראגסטור די זול, אם כי איכותי בעיניי.
המותג essence הושק לראשונה בגרמניה בשנת 2002 והפך למותג הקוסמטיקה מס 1 באירופה, הוא נמכר ביותר מ 80 מדינות בעולם. המוצרים אינם מנוסים על בעלי חיים.
יצא לי לסקור כבר בכמה הזדמנויות את המוצרים שאני בסהכ די מרוצה מהם, מחלקם הגדול.




בקופסה התקבלו כמות נכבדת של מוצרי אנסנס , בוא נראה מה קיבלנו:

סומק ורדרוד/קורלי  יפייפיה. צריך לדעת למרוח איתו כמו מדויקת בכדי לא להראות איתו ליצן החצר . פיגמנטי, מחזיק עלי בסביבות השעתיים שלוש ואחרי זה נותר צבע מאד מאד עדין על גבול הלא נראה.



מייק אפ בגימור מאט נטול שומן : מריחה נעימה ומלחחת את עור הפנים, מותיר פיגמנט מאט ומאיר  על הפנים. לא הותיר אחריו הרגשה שמנונית שזה הדבר הראשון שאני בודקת לאחר התמרחות במייק אפ.
אני חייבת לציין שההרגשה שלו היא יותר של ביבי קרם מאשר מייק אפ,  בעיניי הוא פחות כבד ממייק אפ.
במבחן העמידות שרד יפה מאד. מוצלח מאד בעייני.









קונסילר בגוון עדין מאד על גבול הניטרלי. ניתן למרוח מתחת לכהויות בעיניים או פצעונים וכד".
זה מוצר שאני אישית באופן אישי לא משתמשת לכן לא יכולה לרשום עליו כלום.





רביעיית צלליות: צלליות אבקתיות , קשות לעבודה וטישטושים. קצת מלכלכות ולמען האמת לא כאלה פיגמנטיות. מיותרות לחלוטין!






צללית, אחח כמה שאני אוהבת צלליות שמריות כאלה. פיגמנטית במידה המדוייקת, מתקבעת ולא זזה לרגע.
לא מלכלכת ,ועמידה עד ההורדה. יותר מזה אני לא צריכה ! בקיצור מושלמת.








מברשת טישטושים, עשויה משערות סינטטיות ועגולות . מתאימה לטישטושים  או הנחת צלליות .
סה"כ מדובר במברשת טובה וזולה ששווה שיהיה בתיק האיפור.

עיפרון (כחול )לעיניים: נמרח בקלות. מהעפרונות שנמרחים כמו חמאה . השתמשתי בו כאיילנר והוא פשוט לא זז מהעין, לא נמרח לרגע עד ההורדה הסופית בסוף היום לפני המקלחת. כנל לגבי קו המים. פיגמנטי מאד.






ליפגלוס : מלחח ונותן טעם מתקתק על השפתים בעת המריחה. נעלם אחרי עשרים דקות , כאילו לא היה.
זה מהסוג שצריכים להיות עליך ולמרוח כל כמה דקות, מוותרת עליו.


ליפגלוס בגימור מאט. מתיימר להיות ניוד .... אך ללא הצלחה בעיניי. הוא מותיר במריחה  שובל של גולגולים קטנים ומעצבנים. ביג no no.





קיבלנו גם פצירה איכותית בצורת בננה ועוד 4 לקים.

לק פנינתי ,  כזה שמתאים לימי קיץ חמים יכול לשמש  כטופ ללקים אחרים .
לק קונפטי אדום, פחות התחברתי אליו. נורא עדין יכול להוות טופ קונפטי וגם כלק קונפטי מאד עדין.

לק דלמטי שכבר יצא לי לסקור בעברי. הלקים שלהם בעיניי די טובים, במבחני העמידות הם מחזיקים לפחות 3-4 ימים בלי סימני קילוף וזאת עם עבודות בית, כלים ושאר ירקות.
המברשת קטנה אך נוחה ומגיעה לכל הציפורן. אין צורך במריחות חוזרות כי הפורמולה חזקה. מציינת כי הם גם מתייבשים נורא מהר.











אל תשכחו לעשות לי לייק לעמוד הפייסבוק  ולעקוב אחרי באינסטוש.







הקופסה התקבלה לסקירה. 



תגובות

  1. בחירות ממש טובות, אני אישית מאוד אוהבת את ליין המסקרות של essence, שווה לך גם לנסות.
    תודה על השיתוף

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017