cuts you up

נתחיל מזה שלא קל להרשים אותי בקלות. 
במחשבה שנייה אפילו די קשה לא להיות "בחורה טיפוסית". בהגדרה שלי תמיד הייתי טום בוי, עם נושאי שיחה מוזרים ביותר. אני נוטה לחשוב שיש דברים שאני רק בוחנת ומתסכלת. הן במקומות חדשים שאני מגיעה אליהם ופרט באנשים שאני פוגשת ביום יום.

הגעתי למספרה בתל אביב, זאת במטרה לעשות החלקה לשיער. השינוי שבדיוק הייתי חייבת בתקופה הזאת בחיים. אני לא יודעת איזה סוג שיער יש לך ,אבל שאת מסתכלת במראה והשיער שלך מרגיש ב"בד אייר" כל יום אז את בבעיה חמורה.

מספרה חמימה במרכז תל אביב, כזאת עם הפוזה המדויקת ,עם התקרה הנכונה, עם אנשים חמים וחמודים רצח ובעיקר מקצועים! ( ואגב תמיד אפשר להשוות ספר למיני פסיכולוג, למצוא מכנה משותף ולדבר במשך שלוש שעות אז סחתיין אני בכלל מבסוטה)
מספרה שיש בה דרינקים ומוסיקה טובה, הל יא אני במקום הנכון:)





מספרת cuts you up בניהולם של יואב ארובס ורונן לייזר השכונת בריינס 1 בתל אביב. 





החלטתי לעשות החלקת קראטין. כזאת שתוריד לי נפח ותיתן לשיער שלי להיות גמיש וסוףסוף מסודר לאלתר.

שהגעתי לידיו של רונן ליזר הוא ישר עשה לי טסט, לראות שהשיער שלי אכן יעמוד בהחלקה עצמה. הייתה לי התלבטות איזו החלקה לעשות: קרטין או ברזילאית .  שהוא אמר שהוא הולך לעשות לי טסט זה כאלו היה עלי מלאך ופשוט סידר לי את השיער. אני צובעת את השיער מגיל 16 במספרות וזאת הפעם השנייה בחיי שהשיער שלי עובר החלקה- ובחיים לא עשו לי טסט. אז כבר הבנתי שאני נמצאת בידיים סופר מקצועיות. אגב אני חייבת לציין כי הטסט הזה כנראה הציל אותי מלשוב לספייקים שהיו לי בגיל 16, בעודי רוקדת לצלילי הפיקסיז בזמן אמיתי.
השיער פשוט נשבר. זאת אומרת שאם היה עושה לי את ההחלקה הברזילאית היתי יוצאת עם שיער גזור ולא ככ מרצון. 









שרונן ראה את מצב השיער שלי ,הוא החליט שהוא הולך לעשות לי קודם כל טיפול משקם. טיפול שהוא ממליץ לעשות כל חודשיים שלוש גג.  תכשיר בשם olaplex .

 שיעור קצר בכימיה: השיער שלנו בנוי מצרור חלבונים זעירים שקשורים זה בזה בקשרים כימיים שבעצם קובעים את חוזקו של השיער, הקשרים נוטים להיפגע כשמתבצע בשיער תהליך אגריסיבי כמו צבע ובטח שבטח החלקה וכתוצאה מכך השיער מאבד את חוזקו ונשבר. לתכשיר קיימת היכולת "לאחות" את קשרים פגומים ולייצר קשרים כימיים חדשים ובכך מחזק את השיער .

לאחר השימוש בו, לפני ההחלקה, השיער הרגיש  נעים כמשי וממש מבריק. זה בהחלט טיפול שאני הולכת לעשות כל כמה חודשים  מעכשיו.















בתהליך ההחלקה , רונן השתמש בשואב הקוסמטי החדש. השואב בעצם יונק את האדים היוצאים בעת ההחלקה או הצבע. אני יכולה להעיד שלהבדיל מההחלקה הקודמת , פה לא הרגשתי ריח בזמן ההחלקה. השואב אינו מרעיש או מורגש או פשוט נמצא מעליי ועושה עבודה נפלאה לבריאות שלי,של רונן ושל  כל הסובבים אותנו במספרה. בתוך השואב ישנו פילטר עשוי מפחם והוא אחראי על היניקה. גאונות ופשטות , מסוג המוצרים שאיך לא חשבו על זה קודם.
מומלץ לכל מי שרגישה לריחות ביג טיים.









ההחלקה השאירה את השיער שלי בדיוק כמו שחלמתי עליו. הסידור הבלתי פוסק הזה שלהוריד נפח, להסתיר שוונצים על סיכות סבתא למינהן חלפו להם מחיי שוב. בסיום הטיפול הוא הזכיר את הטיפול הנכון להחלקה: לשטוף רק עם שמפו ומרכך שהם בלי מלחים ולהימנע מכניסה לים.

סרום בקצוות בלבד וכמובן להתספר בקצוות בתדירות גבוהה. 



כיף להגיע למקום שסוגר לך את כל הפינות מא ועד ת.
 בהחלט מקום שאני הולכת לשוב אליו בקרוב.



גילוי נאות: התארחתי במספרה.

ואיך אפשר בלי סלפי כמובן<?<




לדף הפייסבוק של המספרה.

טלפון לתיאום תור במספרה: 03-553-2323

אל תשכחו לעשות לי לייק ולעקוב אחרי באינסטה.

תגובות

  1. נשמע כמו יום כיף לכל דבר וכן השיער נראה נפלא בסופו של יום, שמחה שנהנית וכן אבדוק את המספרה לי החוויה שלך.
    תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך