גלוסיבוקס יוני 2013

היי.
את הקופסא של החודש קילבתי יחסית מוקדם, לקראת העשירי הקופסא ורודה,ריחנית בטירוף.
קופסא מס 06.בקוסא היו 6 מוצרים שלושה מהם בגודל מלא.ודוגמית לסרום החדש של קלרינס
שמן בושם SHARON"S:
שמן בושם על בסיס פורמולה איטלקית ייחודית,בעלת עמידות יוצאת דופן. הבושם מגיע בשישיה ניחוחות. קיבלתי אותו בניחוח וניל. שאני מאד אוהבת .אהבתי שהוא לא מגיע בהתזה כי אני לא אוהבת שמנים להתזה כי לא באמת מגיע משהו לעור ככה, זה מגיע עם חלק עליון עפ מיני ספוגית שניתן למרוח פשוט ישירות על העור. ממש נחמד. לשים בתיק או בשידת איפור עם אוסף הבשמים.
מרגיש טיפה שומני על העור אז אולי אשמור אותו לחורף.
מחיר לגודל מלא שזה 10 מ"ל-40 ש"ח.

חמאת גוף FLOWERS
חמאת גוף עשירה המופקת מתערובת של תמציות שמנים ארומטיות ומחאת שיאה טבעית. המחאה מעדנת,מרפאת ומרככת את העור .
אני נורא אוהבת לקבל בגלוסיבוקס קרמים או חמאות לגוף. זה גם שינוי מרענן כי לרב מקבלים יותר מוצרים לפנים וגם כי אני פריקית של חמאות ובשמי גוף.
היא לא שומנית יש לה ריח ממש נעים נספגת במהירות וקלילה יחסית. אהבתי .
מחיר לגודל מלא 150 מ"ל -59 ש"ח.

vg4u בושם אינטימי
בושם הייגני לאיזור האינטימי.
מוצר שלא ידעתי על קיומו.... ולא  הולכת להתשמש בו . למרות שהתזתי מעט על העור ביד והוא מאד נעים.
 פשוט לא מרגיש לי נכון לעשות את זה  אני שומרת על הייגנה שלי בצורה אחרת ולא בדרך של להתיז בושם על האזור:) אגב להתיז על מקם כל שהו בגוף בושם זה ממש לא עובד ככה. על האיזורים שלנו להיות נקיים עם סבון ומים כדי שיהיה להם ריח טוב,

מוצר בגודל מלא 5 מ"ל 59 ש"ח.

clarins קרם יום מולטי אקטיב
קרם לחות יעיל בסימני גיל ואובדן ייצוב העור. להפחתת קמטים,לעור חלק ורענן. מעניק לעור לחות,הגנה וזוהר.בפועל הוא מעולה. אינו שומני על העור באמת נספג במהירות בעל ריח עדין ונעים מאד.קלרינס הם באמת מעולים לא מרגישה צורך להוסיף עוד מילים על המוצר:)
50 מ"ל-392 ש"ח.

loreal professionanel  מיסטיק אויל
בסדרה 4 שמנים יוקרתיים לשיער בהתאמה אישית לכל אישה המועשרים בשמנים חיונים לרכות לחות וברק.
שמים אותו על שיער לח.
האמת הרגיש לי טיפה שוממני על השיער לא ככ התחברתי למוצר.
125 מ"ל-128 ש"ח.

clinique מייקאפ
מייקאפ נוזלי לכיסוי ותיקון כתמי עור מכיל  spf15 (שזה מאד מעט)
מעניק גוון אחיד,כיסוי בינוני עד מלא .
לא ניסיתי את המוצר עוד אני אנסה וכמובן ארשום את דעתי.
 6 גרם -205 ש"ח.

קיבלנו גם קופון מאד שווה במיוחד לכבוד עונת הכפכפים:)



את הקופסא קיבלתי לסקירה מהחברה.וזאת היא דעתי בלבד על המוצרים
איזה קופסא אתן קיבלתם? ספרו לי קצת:).

מזכירה לכם להירשם כמנוים פה בבלוג ותוכלו להישאר מעודכנים על הסקירות שלי
כמו כן להירשם לערוץ היוטיוב שלי -שם מחכות לכם סיקרות מצולמות. תודה שקראתם וצפיתם.
http://www.youtube.com/user/MIALIFESTYLE100
 לרכישות ופרטים נוספים על הקופסא: http://www.glossybox.co.il/

תגובות

  1. חובבת גדולה של בשמים בניחוח וניל ויסמין, בעיקר משתמשת בהם בחורף וגם בלילה אחרי המקלחת.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017