גלאם גורו אוגוסט 2013+ סקירה מצולמת

קיבלתי את הגלאם גורו בתוך נרתיק פלסטיק שקוף. מצוין לי לעוד תיק איפור שניתן לראות מה יש בפנים,מאד נוח.
קיבלתי שישיה מוצרים. אני חושבת שכל אחת יכולה להנות פה מהמוצרים .קופסה מאד מענינית וכייפית לקבל.



ההתנסות שלי הראשונה עם מוצרי faran :)
המוצר הראשון בגודל המלא-סומק מינראלי. faran
מוצר שמגיע באריזה נוחה מאד(בעל מכסה מסתובב ובעל חורים להוציא את החומר הרצוי) וניתן לסגור אותו בצורה מאד פשוטה להניח בתיק איפור בלי חשש שהחומר יתפזר ,בעל פיגמנט מאד מאד חזק ויחד עם זאת -קל לעבודה ! ניתן לטשטש אותו בקלות רבה.קיבלתי אותו בגון gold star
מאד אהבתי את המוצר ! מחיר מוצר :89 ש"ח.לא נוסה על בעלי חיים !



לק  maybelline colorama
לק עמיד,נוח למריחה. קיבלתי אותו בגוון 15. נדרשות 2 שכבות לאטימה מוחלטת של הצבע.מעליו מרחתי מייבש לק וזה נתן לו גימור מבריק יותר , נקי .כמו שאני בדיוק אוהבת.
מחיר המוצר 21 ש"ח.



עוד מוצר מבית faran סרום אורגאני לפנים אנטי אייגינג(גודל מיוחד 10 מ"ל) 
הסרום מורכב מתערובת עשירה של שמנים טבעיים ותמציות וויטמינים להזנה קבועה של עור הפנים. הסרום בעל ריח חזק של נדמה לי לימון או משהו כזה ואני יכולה גם לצין שהוא טיפה שומני על הפנים- אך זאת הרגשה שעוברת מאד מהר מהפנים.
מחיר מוצר לגודל מלא שזה 30 מ"ל 185 ש"ח. לא נוסה על בעלי החים!



מוצר בגודל מלא קרם הגנה של גרנייה 30spf
הריח של הקרם הזה מזכיר לי ילדות משום מה. אני נורא אוהבת ריחות  חזקים כאלה בקרמים(כנראה שזאת סריטה רק שלי)
נוזלי טיפה,אבל נספג מאד מהר על הפנים ולא מותיר אותם שומניות ו דביקות.
אהבתי את המוצר מאד. הגיע בגודל נסיעות.
המוצר בגדול המלא מגיע ב50 מ"ל ומחירו 61.5 ש"ח.



דוגמית של בושם
mora bella
מותג מפריז שאני אישית לא מכירה. בושם נחמד קיצי ומתקתק. לא מצליחה להיזכר לאיזה בושם הוא דומה:(
נשאר לאורך זמן על הגוף. לדעתי רק מי שאוהבת בשמים מתוקים תתחבר אליו.



והמצור האחרון והממש מעולה מסכת לחות וריכוך השיער מבית מעבדות שיסיידו. הגיע בגודל נסיעות 
מחיר מוצר לגודל מלא שזה 500 מ"ל הוא 149. ניתן להשיג במספרות או באתר של הגלאם גורו. ריח נעים מאד יש למסכה. מותיר את השיער רך מאד לאחר שימוש של 15! דקות על השיער.(לא ככ תבחרת למוצרים כאלה אבל בהחלט יש תוצאות מרשימות)



מאד נהנתי מכל המוצרים למען האמת.
ואתן? איזה מוצרים קיבלתן? איזה לק? אהבתן את הקפסה?
ובהזדמנות זאת אשמח לרשום לכם גם שנה טובה ומתוקה! בלי מלחמות:)
הקופסה התקבלה לסקירה.

  

מזמינה אותכם לעקוב אחרי לערוץ  היוטיוב שלי אוטוטו הסקירה המצולמת עולה
http://www.youtube.com/user/MIALIFESTYLE100
סקירה מצולמת:
http://www.youtube.com/watch?v=xsk9T-yUMJI


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך