מעשה בחמישה מוצרים של life

היוש
קבלתי לסקירה כמה מצרים מלייף. החלטתי לצרף את מה שאני משתמשת באופן קבוע ולהרכיב נבחרת מנצחת! קבלו אותה במחיאות כפיים סוערות. indecision



קיבלתי מסקרה   צללית וסומק. נתחיל מזה שהם נראים כמו ממתקים וממש כואב הלב להשתמש בהם:)
המסקרה: אלגנטית שחורה וקצת משעממת מבחוץ, אבל בינינו מה חשוב הבחוץ אם הפנים או העיקר ( כמו נשים /גברים) ...אריזה שחורה ללא יותר מידי כיתוב .מדגישה מאריכה את הריסים בפיגמנט שחור. המברשת בעלת סיבים צפופים, מאד נוחה לשימוש. יוצרת מראה של ריסים מודגשים  עם מעט נפח  וללא גושים .עברה לשימוש יומיומי .



הצלליות : פשוט ממתק! מגיעות ב 15 גוונים.בהירים ופסטליים. אומנם הם לא ממש מתאימות לחורף שהגיע זה עתה אבל אני מאוהבת בפיגמנט.הצללית מגיעה  באבקת משי ואינן מכילות  sls .
אני מאד אוהבת צלליות שימריות ,או כתור בסיס לצללית אחרת / איילנר או כתור צללית אחידה. אני יותר מתחברת לכאלה מאשר לסגולות / כחולות אבל זה כמובן טעם אישי כבר. אז כמובן שמאד אהבתי:).



סומק: גם את הסומק מאד אהבתי. קודם כל הוא ממש יפה. בדוגמא הוא פשוט מקסים . לאחר שימוש אחד  העיטורים נעלמים. הוא מגיע בשילוב של 3 גוונים . מועשר באבקת משי ויטמין c ו  e.
 ללא פרבנים( חומרים משמרים מלאכותיים) . הגוונים מתאימים לגוון העור שלי  ואני חושבת שהוא יתאים לכל גווני העור , העמידות ממש  מצויינת. אני רוצה להזהיר את כל הידים השמאליות מבינינו להיזהר טיפה עם המוצרים האלה שיש להם מכסה מפלסטיק. במידה והם נופלים אני חושבת שזה עלול לשבור את המכסה אז נא להתנהג בהתאם.


מי פנים מיודעות לעור רגיל עד שמן.מנקים את הפנים בעדינות ומייסעים בהתחדשותו. מכילים פרו ויטמין  b5  המעניק לחות לאורך זמן.לא מרגישה שהפנים שלי ייבשות או חסרות לחות וזה הכי חשוב לי במי פנים. לא משאיר הרגשה דביקה, דווקא  מאד קלילה על אף שזה מכיל אלכוהול. ריח סביר לא מחניק מידי ולא כבד מידי.
oil control לא פעם ראשונה שאני מזכירה את הדפים האלה פה... ובצדק. אני חושבת שזה מוצר חובה בכל תיק. כל פעם שאת מרגישה טיפה מבריקה את פשוט סופחת את המבריקות בעזרתם ובציק  הפנים חוזרות למצב נורמאלי.

ברונזר- גם הוא מגיע בשילוב של 3 גוונים. שמרי. אני האמת לא מניחה אותו כברונזר אלה מעדיפה כהיילטר משזף בדיוק בימים האלה שאפילו חסר לי קצת שיזוף.ולא צריכה מעליו סומק או עוד משהו.הוא איכותי , עמיד בטירוף ומאד פיגמנט כמו שאר החבורה.


את המוצרים של לייף ניתן לרכוש כמעט תמיד במבצעים של 40% או אחד פלוס אחד. ככה שיוצא שצללית מגיע ל 20 שקלים פחות או יותר. מוצרי דראגסטור עם תמורה מצויינת למחיר. אני מאד אוהבת את המוצרים. אתן? ניסיתן? מה? ספרו לי קצת!

תגובות

  1. חובבת של ס.פארם כלל ושל לייף בפרט. הצלליות שלהן הפתיעו לגמרי וכשיש מבצעים כדאי להשלים את האוסף. המסקרה - שוס לגמרי

    השבמחק
  2. המסקרה גם לדעתי שוס! אני גם מאד אוהבת את המצרים שלהם הם משמ נותנים תמורה יפה .

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך