מועדפי ינואר 2013

הי בנות,
אז איזה מוצרים מלווים אותי החודש על בסיס יומיומי?


  החודש יצא לי להשתמש בbb של קרליין.
הוא מעולה לי לתקופה הזאת . האמת היא שאני מקבלת המון מחמאות עליו - אין אחד שלא שואל אותי מה אני שמה, איזה מייק אפ. יש לו כיסוי לדעתי נפלא, עמיד. אני משתמשת בגוון מדיום.
הוא לא שומני לי על הפנים, לא מבריק, בקיצור לא סתם הוא על בסיס יוםיומי אצלי כנראה. 
בתחילת דרכי בבלוג (שזה לפני שנתיים )סקרתי אותו. 



הסמקים  שאני מרבה להשתמש החודש :  nyx  הסומק הקרמי שאני שמה ממש מעט והוא פיגמנטי לגמרי. 
בהתחלה ממש לא אהבתי אותו,היתי מורחת אותו ומורידה כי היתי מרגישה שזה טו מאץ . אבל לאט לאט למדתי לאהוב אותו, להתחבר אליו ואף להשתמש בו גם כמעט צבע לשפתים. 

עוד סומק שאני מאד אוהבת: הוא שימרי, כן אני מאלה!  הוא מחברת  MILANI ,  שהם מייצרים באיטליה. 
רכשתי אותו דרך שרית ברוטמן המקסימה, ונילה סקי שערכה בזמנו מכירה של מוצרים.  
המס של הסומק הוא 08.ניתן לראות את כל הצבעים בדף של החברה 
הוא עמיד, פיגמנטי ודי שלמות . גם האריזה שלו מושלמת בעיני- יש לו בצד השני מראה קטנה ומברשת למקרה שיצאתן  מהבית בלי מראה.


לתת עוד פינישים אני מניחה ברונזר של  לייף. פוסט ארוך של  מוצרי לייף שאני מרבה להשתמש ממש 
כאן .

צלליות אז החודש כנראה אני ממש משתמשת בכל מוצרי קרלין שאני עכשיו שמה לב. אבל זה בהחלט עונתי. יש לי עוד פלטות ועוד צלליות ואני כן , כרגע מרבה להשתמש ברבעיית צלליות של קרלין . הצבעים מתאימים לי לעונה כנראה. הסגללגל והורוד, בעיקר. 







איילנר שאני לא עוזבת לרגע דל!!! זה של קרליין... מכל אלו שניסיתי - הוא הכי נוח לשימוש. מבחינת סירטוט קו. מרגיש לי פיגמנטי. עמיד לאורך שעות היום שאני צריכה. תמיד אני אמצא אותו בארבעים אחוז הנחה או 1+1 אז בקיצור בהחלט מוצר אהוב עלי .

עיפרון לגבות   bourjois  בגון חום03, מעליו אני מורחת טיפה צללית שחורה של בועז שטיין שזה יוצא לי שילוב צבעים מדויק.

 מבחינת קרמים לגוף. מודה ומתוודה שלקחתי על עצמי פרויקט " לסיים את כל הקרמים הפתוחים שיש לי".
אז כרגע פתחתי את החמאת גוף של ויקטוריה סיקרט endless love. שלום אני מיה ואני מכורה למוצרים שלהם הניחוחות שלהם פשוט התמכרות . למרות שאני מרגישה שהניחוח שלו יכול להתאים  יותר לקיץ, פתחתי אותו בכל מיקרה. מעליו אני שמה כמובן בודי ספלאש שניחוח  amber שזה מבחינתי הריח הכי טוב שלהם. אבל כמובן על טעם וריח.... אין מה לדון בכלל .



 מסיר לק חדש על המדף הוא של לייף. עם המשאבה. נוח לי לשימוש.זה הכי בעיקר! ממש כיף לעבוד איתו. והוא אפילו לא כזה מסריח:) 
מעל הלק אני מורחת את הטופ של  essie . הוא מתייבש תוך  שנייה. פעם ראשונה שאני רכשתי אותו ואני כבר יודעת בוודאות שהוא ייגמר הוא יהיה שוב ברשימת קניות שלי. 

את השפתים אני מפנקת עם ה lobello שלי החדש בטעם דובדבנים וכן גם הוא שימרי ונוצץ כמו שאני אוהבת.





אילו מוצרים אתן השתמשתן הכי הרבה החודש? 

חברים--- אל תשכחו להירשם באתר כעוקבים ככה תישארו מעודכנים על כל פוסט. 
נשיקות! 


תגובות

  1. את הביבי של קרליין עוד לא ניסיתי אבל שמעתי כל כך הרבה תגובות טובות עליו!
    גם אני מאוד אוהבת את המסיר לק הזה של לייף, ואין על הטופים של אסי מבחינתי :)
    יש לי הסתייגות רק מהלובלו.. בתור סובלת כרונית מיובש, אני לא מרגישה שהוא באמת "עושה" לי משהו... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את אכן חייבת לבדוק את הביבי של קרליין. מה את כן משתמשת לשפתים אגב?

      מחק
    2. אווו יש הרבה! :) פלקסיטול, מאק ליפ קונדישינר, ניוואה ליפ באטר, דה בודי שופ ליפ באטר, שפתון סטיק של ד"ר פישר. מגוונת כל פעם במשהו אחר.. מה שיותר זמין באותו רגע..

      מחק
  2. קניתי סטוקים מהביבי של קרליין. בכלל המוצרים שלהם טובים מאוד בעיניי..

    השבמחק
    תשובות
    1. חח סטוקים עלאק ! כן אני מאד אוהבת את המוצרים שלהם. לדעתי גם נותנים תמרוה מעולה עבור כסף לא גדול גם:)

      מחק
    2. טוב, סקרנתם אותי עם ה- BB של קרליין...

      מחק
    3. בשבילי, 4 יחידות מאותו מוצר זה בהחלט סטוקים..

      מחק
    4. רותי, את חייבת !!! וביבי את צודקת ארבע ייחידות ממשהו זה בהחלט סטוק!

      מחק
  3. אחלה פוסט! מה מחיר הצלליות של קרליין?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מאמי תודה, אני לא בדיוק סגורה על עצמי. אני חושבת שזה נע סביב ה 39 שח ותמיד הם נמצאות בארבעים אחוז הנחה או אחד פלוס אחד.

      מחק
  4. ה-BB של קרליין ממש מעולה! אחלה פוסט!
    נרשמתי :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017