משקמת את השיער- take #1

 לפני כמה ימים נשברתי מהשיער שלי.אני מסתכלת במראה ולא מרוצה ממנו. הוא לא מסתדר לי ואני כבר די מיואשת ממנו. התחלתי לחקור את נושא ההחלקות,קרטין לא קרטין. יפנית סינית וכל חברותיה.

לפני כחודש  צבעתי את השיער. מסתבר שאני אלרגית( אחרי 15 שנים של צביעה) לאחד החומרים בצבע וחצי מהפנים התנפחו. היתי צריכה להזריק קורטיזונים או להמשיך להיראות עבם עם עין נפוחה וכדורים דרך הפה לעשרה ימים. אוץ, לא נעים. כאמור אני משחררת את הצבע לעולם הבא, כי אני והוא סיימנו את הידידות. הלא בריאה בעליל הזאת! וכנראה יעבור להשתמש בחינה
חקרתי איך לעזור לשיער מבחינת דברים שמציעה לנו הטבע. ואז נתקלתי בסיפור של el beauty  בלוגרית וחברה מקסימה שמסבירה שהיא בדיוק משקמת את השיער שלה. היא סיפרה על שיגרת הטיפוח לשיער שלה ולמדתי מההתכתבת של הבנות על דברים מעולים והכי חשוב בריאים לשיער שלנו
ההצעה של אל בדף  הפייסבוק ויטה איירהב (כל  אחת שמזמינה    באיירהב אני ממליצה להיכנס לשם, תמצאו המלצות מדהימות מבנות אחרות שזה ממש יעזור לכן להרכיב את סל הקניות הבא! ) 
  אחת ההמלצות של אל היתה לשים שמן זית בתוך השמפו. נכון שזה מדלל את זה אבל כבר ניסיתי. הנחתי בשמפו שמן זית ובמרכך שמן אבוקדו. 
 מרחתי גם רק אבוקדו על השיער:(  





יצא לי לחפוף כמה פעמים והאמת שאני לא מרגישה שום שינוי .. מעבר לזה שאפילו אחרי כמה חפיפות השיער נעשה פחות! חסר ברק :(
כמובן ששתיית מים עוזרת מאד לשיער בריא, גוף בריא ועור בריא אבל לא ניכנס לסגולות המים עכשיו.
ולא נשכח שתזונה נכונה גם עוזרת מאד.  גזירת הקצוות כל שלושה חודשים מחזקת מאד את השורשים  וכמו כן החלפת וניקיון המברשת עושות פלאים ועוזרת מאד לשמירה על שיער בריא וחזק וכמובן נקי:) 

המשכתי קצת לחקור את הנושא באתרים שונים מכל העולם וגיליתי ששמן קוקוס  מעולה, המשלוח מאיירהב עם השמן קוקוס ,שמפואים חדשים ועוד ממתקים חדשים בדרך אלי אז אוטוטו יעלה פרק ב במסע הזה לשיקום השיער. 
 

בינתים קיבלתי לסקירה ממיכל סבון טיבעי  מסכת הזנה לשיער פגום. השיער שלי כאמנור יבוש, שבור מת!
את המוצרים של מיכל אני מכירה היטב , ניסיתי בעבר את משחת  הפלא לרגלים והוא מצוין גם. אז אני מאמינה בלב שלם במוצר הזה גם. כל המוצרים של מיכל הם מיוצרים מחומרים טבעיים. ואל מנוסים על בעלי החים.
המסכה מכילה: מים מזוקקים, שמן קוקוס,שמן זית אורגני בכבישה קרה,חמאת שיאה אורגנית, מיצוי פרחי לבדנר ועלי רוזמרין בשמן שקדים מתוקים, שמן חוחובה שמנים אתרים שונים וטהורים ועוד כל מיני דברים בריאים וטובים לשיערץ 
אגב שאני כבר מבינה פחות או יותר מה טב לשיער אני מבינה שהם ריכזו את הכל פה ביחד. מרחתי את המסכה על שיער לח אני איתה ואני הולכת לישון איתה היום את הלילה. בפוסט הבא( פרק ב) אני אמשיך לספר לכם איך השיער שלי הרגיש אחרי הטיפול הלילי עם המסכה. 
אני יכולה להגיד משימוש ראשון שמסכה סמיכה,ריח נעים ולא משתלט. אפשר ללכת לישון איתה ולא מתפזרת לכל עבר. שזה בהחלט המבחן הראשוני והמכריע בעיניי. לילה טוב :) 



זה הכל להפעם

אל תשכחו להירשם כעוקבים לאתר, שתישארו מעודכנים על הפוסטים הבאים.
נשיקות. 
ואתן מה אתן משתמשות ביום יום ? איך אתן מסדרות את השיער  אגב? ומה אתן שמות שיהיה בריא יותר? למדו אותי שיטות! :) 

תגובות

  1. אני מאוד מקווה שמה שהזמנת(שמן הקוקוס והשמפואים) יעזרו לך, זה לא קל - שיער פגום ויבש והרוס לוקח זמן לשקם אותו. אני חושבת שאם תתני לזה זמן ותשתמשי באופן קבוע חודש פלוס אולי אז תוכלי לראות תוצאות.

    בנתיים, אני ממליצה לקחת בקבוקון נפרד ולשים בו את השמפו הקבוע והרגיל שלך עם שמן זית ושמנים אחרים שיש לך(לא חובה אחרים. אבל אם יש זה טוב) ולשקשק ולערבב היטב ולשים אותו בצד ולחפוף איתו לפחות פעמים שלוש בשבוע. תנסי ותראי. אני מאוד מקווה שזה יעזור לך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אל עשיתי את זה - זה מה שכתבי ששמתי את השמן אבוקדו בשפמו והשמן אבוקדו במרכך. ואני לא חושבת שזה עזר לי אחרי שוע וחצי של חפיפה אני ואמרת גם:0

      מחק
  2. אני התחלתי לאחרונה לעשות מסכות של שמן קיק ואני מאוד מרוצה, גם עושה את השיער נעים למגע וגם מחזק אותו..... ממליצה לנסות!.
    חוץ מזה, מחכה בכיליון לדיווח על מיכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. השתמשתי בערב, אתן עוד שימוש ואתן חוות דעת:) ואוטוטו כל המוצרים החדשים יגיעו מאיירהב:)

      מחק
    2. את השמן הקיק אני גם אנסה, גם ארגן!

      מחק
  3. שמן זית כבר ראיתי שתרם לי מעט לשיער, אחרי חפיפה אחת! הוא הרגיש לי חזק יותר.. לא יודעת לגבי מבריק.
    לגבי האבוקדו, אני צריכה לנסות ;)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך