מועדפי אפריל 2014

היי יפות , סליחה שנעלמתי לאחרונה. אני עוברת תקופה קצת האוט. אבל יש לי סיבות טובות.
מעבר לזה שערימת המוצרים שאני מתכננת לכן לפוסטים שווה את הביקור הבא שלכן לבלוג. הולכות להיות הפתעות בגיזרת " מה אני לובשת" בקרוב ואני הולכת להוסיף פינות חדשות בנושא לבוש ואקססוריז. אז צפו פגיעה.

קיבצתי כמה מוצרים שחובה לפתוח איתם את הקיץ! והפכו להיות בשימוש יומיומי ,קבלו במחיאות כפיים ואפילו שריקות את הסומק שלי כרגע.
סומק שכל בוקר קצרתי בזכותו מחמאה ונשאלתי מה שמתי ?של איזה חברה ?ואיזה גוון. אין דבר יותר כייפי מששואלים אותי מה שמתי :) הסומק נקרא le blush  . אבקתי. ורדורד בובתי. כמו בכל סומק שיש לו מברשת קטנה בתחתית שלו אני ממליצה למרוח עם מברשת סומק רגילה ולא עם זאת שמקבלים עם המוצר. לדעתי המריחה לא יוצאת כזה טוב עם המברשת הנל. 
הוא טיפה שימרי,אבל ממש טיפה בדיוק כמו שאני אוהבת. מעניק ללחיים צבע מתקתק ובול במידה הנכונה לדעתי. רכשתי אותו ממזמן ורק עכשיו נזכרתי לפתוח אותו ככה שאני לא עוקבת כבר אחר המחיר שלו. מוצר חובה לקיץ, לשיזוף ושימלה שחורה וסקסית או לשובבות של גינס קצרקצר וגופייה קייצית  גם הולך.









כדאי להשלים מראה לריסים קלילים  ומופרדים  בחרתי להשתמש במסקרה החדשה של לוריאל midnight . מסקרה ממש נוחה לשימוש. גם מבחינת האריזה , האחיזה מאד נוחה . והן מבחינת המברשת.
המברשת   גמישה  ואי סימטרית שבזכות זה  מגיע לכל ריס וריס ,הקשתות הגמישות מתרוממת בזווית החיצונית ומסייעת ליצירת מראה ריסים מוארכים בזווית העין.
לא יוצר גושים , נמרח בקלות ומשאיר את הריסים מופרדים , ארוכים ומודגשים . קיבלתי לסקירה את הגוון השחור סגלגל. ותמצאו אותו גם בגוון שחור רגיל. לגבי הסגלגל אל תצפו לסגול בהיר וזועק אלה גוון קלאסי ומאד סולידי. 
לא נמרחת מהריסים,נשארת במקומה עד הרגע האחרון.ולא נעלמת עם השעות כמו עם מסקרות אחרות .




עוד מוצר צבעוני ומאד קייצי נחת אצלי בדואר , טופ צבעוני מבית opi. מדובר על מייבש לק, טופ, שמגיע בכמה גוונים סופר קייצים: כחול,אדום,ורדורד וסגול.אני קיבלתי את הגוון הורוד.
 הוא שונה מכל מייבש לק שניסיתי עד כה-הוא כמעט דמוי  ג"לי ולא דליל כמו שאנחנו רגילות.
ניתן לשחק עם המריחות כדאי להגיע לצבע הרצוי. ע"י מריחה אחת מעל הלק שבחרתן תגיעו לגוון מאד מאד עדין וזה לא ישנה לכן את הצבע שמרחתן מתחתיו, במידה ותירצו לגוון את הלק בעוד גוון תמרחו 2 מריחות מהמייבש, ובמידה ותירצו יותר חזק מהגוון ניתן למרוח כבר מריחה שלישית. מחיר 65 ש"ח.








עוד חדשות( טיפה ישנות) מבית opi.
הקולקציה החדשה של חבובות או בשמן המקורי " the muppets: most wanted", מונה 8 צבעים מיוחדים ולכל אחד מרקם שונה וצבע רחוק מקודמו. אגב למי שעוד לא ראה את הסרט אני גם ממליצה בחום. סרט מצחיק ושובב  עם שחקנים אהובים ומצחיקים.
השמות של הקולקציה, כיאה לחברת opi, לא משאירים מקום לספק- קבלו אותם:
Muppets world tour  -  גוון של קוורץ לבן עם ניצוץ צבעוני.
Miss piggy's big number-   כחול רויאל כהה, בגוון החצוף כמו שיאה למיס פיגי, עם דגשים על צבעה של אבן הספיר.
 I Love Applause-  גוון ורוד מתקתק, מלא עדינות וטוהר.
Let's Do Anything We Want !- קונפטי לבן, עם נגיעות של נצנצים מוזהבים על רקע ורוד.
Kermit Me to Speak – גוונים של סגול וורוד בתוך ירקרק, אי אפשר להסביר במילים – צריך פשוט לראות במציאות.
Int'l Crime Caper –  גווני לבן, שמנת ממש עדינה וברק של פנינים מסתתרים להם בתוך בקבוקון הפלא הזה.
Gaining Mole-mentum – קחו מטיל זהב, גוררו אותו לתוך בקבוקון של נצנצים עבים וורודים וכהים והנה לכם הלק הבא !
Chillin' Like a Villain -  בין גוון העור שלנו לגווני הניוד, נותר לו גוון עדין של ורוד כמעט שאינו נראה לעין, זה הניוד החדש !
זה עוד צעד נוסף בשיתופי הפעולה הרבים שמקיימת OPI  עם אייקונים עולמיים בתחום התרבות, האמנות, הבידור, המוסיקה, הסרטים ועוד. הלקים של OPI נמכרים ברשת "אפריל" ומכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ.



ואתן.... מכירות כבר את המוצרים האלה? איזה טופ כרגע הכי בשימוש אצלכן? סומק? והמסקרה? דברו אלי בפרחים!
נשיקות!

גילוי נאות: הסומק ,הטופ והמסקרה התקבלו לסקירה.

תגובות

  1. אין על לוריאל המוצרים שלהם קולעים בול. סדרת המסקרות סופר מוצלחת. אשר לטופ, גימיק נחמד אבל של OPI אז משדרג אותו. הקולקציה של החבובות - מטריפה זה לא מילה

    השבמחק
  2. יש לי את הסומק הזה בגוון 52 אני חושבת, שהוא ורוד בייבי עדין מאוד, ולצערי הוא ממש לא עמיד עליי גם אם אני מקבעת אותו עם הספריי לקיבוע האיפור של אורבן דקיי.
    הטופים האלה של אופיאיי מהממים ואני כבר מחכה לרגע שאוכל לרכוש לעצמי גם כמה מהם...

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה מנוזר, עלי הוא ממש עמיד. כן הטופ שיחוק רציני היתי ממליצה לך בהחלט6 רכישה.

      מחק
  3. תשובות
    1. תהרגי אותי לא כתוב מס בשום מקום, אבל מישהי ביקשה ממני ונתתי לה את המס ברקוד מאחורה ופי זה מצאה:)
      בסוף מסתיים עם 627958 לשאלות נוספות וצילום מסך תפני אליי בדף הפייסבוק ואשלח לך בשימחה מאמי
      https://www.facebook.com/HblwgSlMyhMiaLifestyle1

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך