התחדשויות לחורף 2014

היי אהובות.

 הצבעים היותר כהים נכנסים לעינינים. מדגישים את החורף שממש פה . בביקור קצר במאק לא יכלתי להתעלם מהיפיוף הזה . מי שלא מכיר את האודמים של מאק, אז הם עמידים לשעות . נוחים למריחה. ואני חושבת שמילת המפתח היא בהחלט עמידות. הם נשארים למספר שעות על השפתיים וגם שיורדים , הם יורדים בצורה מתונה ונשאר גוון על השפתיים( למקרה שלא לקחת איתך את האודם באותו יום) מחירו :90 ש"ח. rebel שמו של היפיוף







בשקטבשקט  נפתחה חנות חדשה בשינקין תל אביב. angel confession מתמחה בהלבשה ביתית סקסית ונוחה לבין חזיות , תחתונים, קומבניזונים,מחטבים קפוצ"ונים ועוד.
הקולקציה היא צעירה ,סקסית ונוחה . קפוצונים שתכלו לצאת איתם סיבוב בקניון, לסיבוב עם הכלבים או סתם לשבת בבית ולארח איתם ולא לחשוב שזה פיגמה שתכף תלכו לחרופ.
תמצוא גם מכנסונים קצרים עם חולצות תואמות, הדפסים שונים, קומבינזונים,מכנסי טייץ ועוד הפתעות יותר סקסיות.
 בעונת הקיץ נוכל למצוא שם גם בגדי ים ב1 פיס... בקיצור שווה ממש
כמובן שלי הביקור שם הגיע בול בזמן ולקחתי לעצמי 2 חזיות עם המידה החדשה שלי :) , ממליצה ביקור שם בממלכה החדשה ברחוב שינקיין 41 תל אביב. בקרוב יפתחו עוד חנויות ואני כמובן הראשונה שתעדכן אתכן.




איל מקיאג מציגה פריימר חדש s3 : אני כבעלת עור פנים שמנוני לכן לי מאד חיוני השימוש בפריימר
 בעלות קמטוטים קלים ונקבוביות עור מורחבות יגלו לאחר השימוש שמראה העור מוחלק וזה בזכות יכולת החומר למלא את החללים ובכך ליצור מראה אחיד וחלק .
משתמשות שבורכו בעור פנים יבש,יזהו לאחר השימוש שהלחות שהונחה נשמרת ולא מתפוגגת. המרקם של הפריימר מגן על שכבת העור, משמר את הלחות ו"נועל" אותה מפני התפוגגות. בקיצור: כל שלושת סוגי הפנים יכלו להנות מהפריימר הזה. פריימר מעולה, נוח לשימוש . לא מותיר הרגשה שמנונית.
עד שגיליתי את כוחו של הפריימר לקח לי הרבה זמן, בהתחלה התמכרתי לסמאשבוקס.הוא בדיוק נגמר לי לכן שקיבלתי את זה בול בזמן:) אגב מספיקה כמות מאד קטנה כדאי להגיע לתוצאה טובה.
מי שעוד לא משתמשת בפיירמר לדעתי זה מוצר מאסט. פעם הייתי אומרת שזה מאסט בקיץ, אבל עכשיו אני מוצאת אותו נכון לכל העונות. הוא פשוט משנה את העמידות והמרקם של המייק אפ ככה שתכלו לנצל ולהנות ממנו הרבה יותר.
מחיר: 299 ש"ח להשיג בכל סניפי איל מקיאג.



 הקרם הסופר ריחני הזה של בודי שופ. לא יכלתי שלא לקחת אותו בגלל הריח שלו. ריח חזק של פרחים ומתקתק. סמיך כמו שאני אוהבת. לא משאיר את הידיים שומניות , נספג מהר מאד מהידיים. נותן בוסט לחות וריחניות . משאיר שובל של ריח אחרי השימוש- ככה שהוא קנה אותי מכל הבחינות. מכיל תמציות פרחים קמומיל, ויטמין  e ותמציות פירות נוספים. מחיר : 28ש"ח .


 



זה הכל להפעם:) 
תגידו: יש פה הריוניות? הייתן רוצות לקרוא על מוצרים להכנה ללידה? טיפוח וכדומה?

אשמח לשמוע מכן .
אל תשכחו לעקוב אחרי גם בדף הפייסבוק ובאינסטוש.




גילי נאות :סבוקלם,איל מקיאג ואנגל קונפסיון התקבלו לסקירה. 

תגובות

  1. מאק ובודי שופ אהוביי! :) איזה גוון זה של מאק? אני מאןד אוהבת את צבעי הברי העמוקים לחורף :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אכניס את השם גם לפוסט כי שחכתי:) rebel

      מחק
    2. מתה על רבל! שימש אותי כל יום בברלין שנה שעברה ;)

      מחק
  2. טיפוח הריון זה מעניין :)

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך