ממתקים חדשים לפנים

קיבצתי לכן כמה ממתקים נהדרים לפנים , כאלה שעושים עבודה נפלאה ונותנים בדיוק את מה שהם מבטיחים.

איל מקיאג ממשיכה לתת לנו יופי של מוצרים חדשים! אני חושבת שהם מבחינתי ההפתעה הגדולה של השנה. איפשהו שם בשנה וחצי האחרונות הם לא מפסיקים להשיק מוצרים חדשים ונהדרים,ומפתיעים כל פעם מחדש ,ביציאה חדשה. למען האמת חוץ מהמסיר איפור שפחות התחברתי אליו... כל המוצרים פשוט כייפים.
 והנה הם דפקו על דלתי והניחו עוד 2 השקות חדשות וסופר צבעוניות.

מדובר בסדרה חדשה של  5 ברונזרים ו 5 היילטרים .שנאפים על אבני טרקוטה,  הם מינארליים  ועושים עלייה היישר מאיטליה הלא ככ רחוקה שאני כבר חייבת להגיע לשם !
המרקם שלהם ממש משי, נעים למגע ופיגמנטיים ממש. לא צריך כמות גדולה כדאי להגיע לתוצאות מרשימות.
האריזה שלהם שחורה, גדולה ומזמינה מאד. ניתן לראות בבירור את פנים המוצר וזאת בזכות מבנה המכסה, אם כי החיסרון היחיד בעיניי זה הפתיחה שלהם, צריך לסובב את המוצר אבל למה להיות קטנונית?
האריזה הוא מפלסטיק קשיחה ככה שגם הקלמזיות בינכן יכולות להיות כמעט בטוחות שלא יקרה דבר למוצר.
קיבלתי להתנסות 3 מהסדרה החדשה:

ברונזר touch me מדובר במיקס של כמה גוונים (חום ,בורדו ורדורד) מחמיאים מאד לעור הפנים. נותן הרגשה חמימה עם הברקה קטנה . אל תחששו מזה שהוא ניראה כהה וכתמתם כי בעזרת מברשת מתאימה תכלו להגיע להרמוניה מושלמת.
מבחינת העמידות השובב הזה מחזיק עליי יותר מתשע שעות על וזה מעל מייקפא וביבי קרם. כן גם בחום הלוהט שמשתרר כרגע על פני כדור הארץ.


ברונזר wakawaka
בשנה האחרונה מוצרי מאט הם היציאה מבחינתי. הברונזר הזה הוא מאט בגוון כתמתם עדין נורא. מתאים לשחומות שבחבורה ולאלו שרוצות אפילו טיפה לחזק את השיזוף של הקיץ.




היילטר halo 
תפקיד ההילטר הוא בעצם להאיר נקודה ספציפית בפנים. המוצר הזה בהחלט עונה על הדרישה ומעניק גוון פנינתי  , מתאים גם לסינדרלות וגם לשחומות שבינינו.
המוצר הזה פשוט חלומי , המרקם שלו ממש נעים למריחה ועושה עבודה נפלאה! הוא עמיד כמו כל החבורה פה ומשאיר פנים מוארות וקיציות .
מחיר לכל החבורה:209 ש"ח.


XO Lipstick
עוד נחתו בלישכתי 7 אודמים חדשים סופר צבעוניים .
מבחינת המרקם הם נמרחים בקלות ובצורה אחידה על השפתיים, מלחחים בצורה נפלאה ומותירים הרגשה קלילה ונעימה על השפתיים. תכלו למצוא אותם ב 30 גוונים חדשים ודי מסעירים יש לציין,בנוסף ל55 גוונים שכבר קיימים מבועד מועד.  2 גימורים שונים מאט וסמי מאט.
מניוד , כתומים,אדום קלאסי,ועוד יציאות מעניינות תכלו למצוא בהשקה החדשה הזו. מבחינת העמידות נרשמה עמידות טובה. הצבעים כמו  booboo  ו yammy הכי הפתיעו במחינת העמידות, גם לאחר ארוחה ושתייה הן השאירו חותמת רצינית על השפתיים.
הניודים כמו lady di ו  ginger  דופרשים חיזוקית קטנה של צבע לאחר ארוחה קלילה.
הmiami beach קטף איןספור מחמאות , הוא הולך טוב גם ביום וגם בשעות הערב.ואפילו אמא שלי שהיא מאד מקובעת הצליחה לגנוב לי את what EVER  ' כפרה עליה- שתהנה.
119 ש"ח . להשיג בסניפי הרשת.

כל המוצרים החדשים שברשותי הם כמובן על אותו ליין של אריזות שחורות מפלסטיק שאותי הם די מרשימות כל פעם מחדש.





עוד בגיזרת השפתיים , השקה חדשה של לוריאל פריז וזאת לכבוד חגיגות ה 30! לסדרת הקולור ריש המהממת אם נדייק. מי שלא מכירה זה מוצר חובה בכל תיק איפור אגב.
מדובר בצבעים מדויקים להפליא, נמרחים בצורה מושלמת על השפתים ומותירים שובל של צבע ואור לפנים. בסדרה תכלו למצוא גימורים שונים : מאט, לכה, קרמי וקצת גליטרים.
כמובן שעל העמידות גם פה יש נרשמת עמידות יוצאת דופן. וזאת גם אחרי ארוחה טעימה. גם איך שהגוונים " יורדים " מהשפתיים זה קורה בצורה עדינה ולא דרסטית מדי.
בקיצור: מושלם.
תכלו להנות עד סוף החודש ממחיר השקה של 50 שח במקום 112. אז בכלל כדאי

 

 

זוכרות שלפני כמה חודשים סיפרתי לכן על הקרם לחות המתקן מסדרת הסקין פרפקשיין? אז כרגע הצטרפו לשולחני 2 מוצרים סופר סופר מעולים.
bb cream שזה בעצם קרם לחות שמגיע בתוספת גוון. המוצר מתיימר להעניק חמש פעלות במוצר אחד:לחות ל 24 שעות, כיסוי מראה פגמים, מראה עור אחיד ומואר, צימצום מראה נקבוביות ומקדם הגנה 25 spf.
אז נתחיל מזה שעם כל המקלחות שיש לי במהלך היום אני לא יכולה להבטיח לשום מוצר להיות להתנחל לי על הפנים יותר מכמה שעות של שהייה בשמש הקודחת.
אבל!! את כל השאר הוא עושה וזה מדוייק להפליא:) הוא מגיע ב 2 גוונים בהיר ובינוני.
אני מאד שזופה כבר ( ועוד לא היתי בים) והגוון השני הוא בול עלי. הביבי מתמזג בצורה אחידה ודי מולשמת על העור ככה שהרוויח ביושר את הזכות להיות המוצר שהיה איתי לאורך השבוע האחרון על בסיס יומיומי עלי.
גם הcc cream לא פרייאר ליידו ונותן פייט מאד רציני !
הקרם בעל אפקט מתקן לגוון עור אחיד ומואר גם כן. הוא מכיל מיני קפסולות המתמזגות עם העור לתיקון מיידי של מראה אדמומויות , כהויות שונות וגוון עור עמום. לעומת הביבי הוא מכיל רק 20 spf שבינינו שניהם בתאכלס לא מספיקים ודורשים עוד חיזוקית של קרם הגנה.
לי הbb יותר עונה על הדרישות , כי לשמחתי ומזלי אין לי בעיות של חוסר גוון בפנים.
שניהם מגיעים בשפרפרות נוחות מאד לשימוש.כבר חושבת על הרכישה הבאה שלי של הbb
אבל שניהם פשוט וואו!

מה אתן מעדיפות? bb? cc? או בכלל מייקאפ?
ואילו שפתונים אתן משתמשות? גוונים צבעוניים או יותר סולידים?



* המוצרים התקבלו לסקירה.


אל תשכחו לעשות לי לייק לפייסבוק ולאינסטוש . אוטוטו הגרלה האלף!

תגובות

  1. תתחדשי על הכל אהובה :]

    השבמחק
  2. וואי וואי כמה דברים שווים

    השבמחק
  3. בהחלט "יציאות" שוות של החברות האלו! :)

    השבמחק
  4. העברית שלך הורגת אותי.. תעשי הגהה לפוסטים לפני פרסום ואני באה בקטע של ביקורת בונה. אל תקחי אותי קשה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך