מוצרי לבידו

 

מוצרים בהשראת הטבע ככה אפשר להגדיר את המוצרים של לבידו.
ממש התמכרות חדשה -בין כל הרבות שלי :D
קיבלתי לסקירה מהחברה 2 מוצרים: קרם לחות לעור הפנים ופילינג לפנים.
במשך למעלה מעשור של מחקר ועשייה,לבידו יוצרים נוסחאות מדעיות פעילות המבוססות על הזיקה הטבעית בין תמציות הצמחים לבין עור הפנים שלנו.זהו דבר היצרן.כל המוצרים של לבידו  נרקחים מתציות ושמנים מיבולים אורגנים הגדלים תחת פיקוח של החברה.
החברה מקפדה על מוצרים טבעיים,שלא נוסו על בע"ח ובלי כל נגיעה של sls ,פראבנים ,סיליקון ,תוצרי נפט או חומרי צבע מלאכותיים.
קרם הפנים שקיבלתי הוא מהסדרה שנקראת "נר הלילה". מיועד לעור רגיל עד יבש.
מכיל 50 מ"ל נספג מאד מהר על הפנים,לא משאיר אותם שומניות או מבריקות כך שניתן להשתמש בבוקר ובערב.
נבדק דרמטולוגית.מופק מזרעי הצמח,מכיל ריכוז חומרים פעילים בואמגה 6 המיטיבים עם העור ומופעלים כנוגדי חימצון.  חייבת לציין את האריזות של המוצרים הן יפיפיות !וככ עדינות ,מעוטרות בעלי פרחים מאד עדינים ובולטים בקופסה. מאד מאד אלגנטי ומושך את העין.  גם במוצר לפנים הזה אני מוצאת את אפקט הבובה..(מוצר שאני מורחת בערב,ולמחרת בבוקר אני עדים קמה עם הרגשה שמרחתי קרם טוב על הפנים)
יש תאריך תפוגה לכל מוצר-ככה שלא צריך לנחש עוד כמה זמן נשאר למוצר. אוהבת את זה מאד,ולאט לאט אני רואה עודעוד תכשירים בשוק עם התאריכי תפוגה סוףסוף.
מחיר: 129 ש"ח 50 מ"ל

הפילינג. טוב הפילינג הזה זה אחד המוצרים הכי טובים שיצא לי לנסות לפנים.
הפילינג הוא מסדרת רימונים הדרים המבוססת על סגולות הרימון והחיוניות של ההדרים. עשוי  משביבים אדמדמים המופקים מקליפות רימונים אורגניות המעניקים לעור עיסוי עדין ומסירים את שכבת התאים שאינם פעילים.הוא יחסית קטן אפשר לקחת אותו אם יוצאים מהבית עכשיו לקראת עונות הטיסות או בכלל.
ריח חזק, מורגש היטב על הפנים ויחד עם זאת לא אגרסיבי. משאיר את הפנים בדיוק כמו שאני אוהבת. לא מיובשות גם. אהבה ממבט ראשון החמוד הזה פשוט. מומלץ מאד מאד
מחירו 119 ש"ח  50 מ"ל


בנוסף לטיפוח עור הפנים תוכלו למצוא מוצרים לתינוקות, מוצרים לשיער וקרמים לגוף ולרגלים.
ממליצה מאד על המוצרים ממש חוויה לכל החושים
תודה שהקדתם לי מזמנכם וקראתם את הבלוג שלי אני מאד מעריכה.
אל תשכחו להירשם כעוקבים פה ,בדף הפייסבוק:
פייסבוק

יוטיוב
טוב נו גם אינסטוש:
 אתם מכירים את המוצרים של לבידו? איזה מוצר כבר השתמשתם של החברה?
דף הפייסבוק של לבידו   
ובאתר שלהם.


מכירים את מוצרי לבידו? יצא לכן להתשמש בהם?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך