המלצות לקנית בספרד

היי
אז מי שעוקב אחרי באינסטגרם ובפייסבוק יודע שלא מזמן היתי עם בעלי ,אורי בירח דבש בספרד.מי שלא מוזמן לעשות זאת
 אינסטגרם


לא פעם ראשנה שלי בברצלונה( לפני שלוש שנים היתי בספרד בעגלות של מוצרי ים המלח) אבל הפעם נהנתי כמו תיירת.
ביקרנו בקוסטה בראווה ,ברצלונה, חירונה ופיגרוס.
אבל נגיע לחלק הכי מעניין: שופינג והמלצות איפה לקנות? 

אז יש בחול לא רק בספרד רשת ענקית שנקראת  primark  
שזה חנות בדרך כלל קומותיים המחולקת לנשים גברים ילדים וכלי בית.
אם אתה מעונינים לקנות הכל מתחתון ועד מכנסים אז המקום הזה בשבילכם.
במחלקת בנות חשבתי שאני עומדת להתעלף( למען האמת אורי הרגיש ככה גם בגברים) יש נעלים, פיגמות, תחתונים מכל הסוגים והצבעים,אקססוריז בכלום כסף! ופשוט הכל.
ממליצה לקחת בכניסה 2 שקיות . וופשוט להתחיל להעמיס את כל הטוב הזה. לדוגמא:
קניתי סט תחתונים וחזיה כפול ב 8 יורו.
צמידים מ 3 יורו
חולצות טריקו החל מיורו ועד 30 יורו
אוברול גינס 11 יורו
רב האקססוריז בספרד דומה, מה שקניתי בפרימרק ראיתי בעיר ובh&m במחיר כפול כמעט.
אורי גם התפנק במיליון פיגמות חדשות, קנה חליפה של סופרמן! ועוד המון פריטים.
נעליי עקב תוכלו למצוא ב 10 יורו. אני קניתי לי דוגמא מנומרת יפייפה.יש עוד סוגי נעלים שהמחיר מתחיל לנוע מ3 יורו
וקניתי עוד כמה  בחנות שנקראת maripoza  (פרפר) ששם ולכל המקומות בקניון ממליצה להגיע עם השעת פתיחה של החנות ולא להגיע בערב כי בדרך יש תור ארוך ומייגע.
יצאנו עם  המון המון קניות מפרימרק.
מעבר לזה בקניונים ניתן למצוא חנויות של מוצרי איפור,טיפוח ובישום בכלום כסף.
(לעומת הארץ)
יש גם רשת סופרמרקטים ענקית בשם mercadona מאד מומלץ להיכנס . גם שם יש מוצרי איפור וטיפוח ממש זולים. ובכלל שימו לב שבכל קניון יש בקומה הכי תחתונה סופר ענק ושם תוכלו למצוא הכל.צלליות החל מ 2 יורו , ביבי קרם החל מ3/4 יורו ,מי קולון שאני בלעדיהם לא חוזרת לארץ החל מיורו וחצי.וזאת רק דוגמא קטנה
אל תיקנו ברמבלה . במיוחד לא אוכל.
ביקור בשוק לה בוקריה הוא בגדר חובה! אנחנו נסענו לשבוע. וחלק מהימים כבר ויתרנו על ארוחות צהרים במסעדות ופשוט אכלנו בעמידה במסעדות בתוך השוק עצמו זאת חוויה קולינרית מאד מיוחדת
הכל צבעוני, מריח מדגים, חמון ושלל דברים מתוקים. המון פירות , שייקים,מיצים ואני מזילה ריר ממה שאני מדימנת ומספרת לכם בכלל.
אנחנו לא שומרי כשרות במשפחה אז אני אישית אכלתי כל יום פירות ים והמון פאייה. פאייה היא קדירת אורז ופירות ים היא המאכל הלאומי שם בין היתר.
ממליצה גם להיכנס למסעדות שתראו מלצרים מבוגרים,תזכו לחוות  את המזג האמיתי של ספרד. לשתות מלא סנגריות:)
על הים בשום פני ואופן אל תוותרו. כיסא בים עולה 5 יורו.
כל פינה יש h&m ,זרה פולאנדבר  ,kiko, saphora ועוד מלא מותגים ...
מחירים זולים .אני הייתי באוגוסט ועוד נהנתי מrevajas
אלו הם ההנחות שיש שם מידי כל כמה עונות. אבל שימו לב שגם יש יריידה מאד גדולה בכלכלה של ספרד מה שנותן לנו הישראלים מחירים זולים יותר ממה שאנחנו מכירים פה.
      


   
ששש אל תספרו לאורי, היתי עם סופרמן:)
 

 
זה נקרא צ"ורו -זה בצק מטוגן אשר טובלים אותו בריבלת חלב/שוקולד חם. בדרך כלל מוגש בבתי קפה ולפעמים במסעדות כתור קינוח. מאד מומלץ(לא לספור קלוריות פה)
זהו להפעם- ההמלצות שלי לקניות בספרד. אתם הייתם בספרד? איפה ביקרתם? ומה עוד הייתם מוסיפים להמלצות בנושא הקניות?
כמובן שאת המסלול שלי לא רשמתי אבל ספרד מקום יפייפה! אם יש לכם שאלות אשמח לענות לכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך