גלוסיבוקס ספטמבר+ סקירה מצולמת 2013

גלוסיבוקס ספטמבר או בשמה השני-קופסת החגים:) 2013.הגיעה  אלי כמה ימים לפני ראש השנה
קיבלתי 7 מוצרים ,2 מהם בגודל מלא.




מסקרה מבית YVES SAINT LAURENT  זה היה חידוש ! לקבל כזאת מסקרה ,של כזה מותג! ממש כייף.
המסקרה עצמה מעניקה נפח ואפקט מאד בובתי. מאד נוחה לשימוש. והתוצאות יפייפיות.
המוצר בגודל מלא שזה 5 מ"ל עולה 201 ש"ח.



לק essie גליטר
לק עם גליטרים  בצבע כסוף. מספיק 2 שכבות לאטימות מוחלטת ,צבע ממש יפה. (אני העדפתי דווקא להשתמש בו רק בציפורן אחת בכל יד ,אני והעדפות שלי ) ויצא מדליק,קיבלתי עליו המון מחמאות.
מעליו כמובן שאני מורחת את המייבש שלי הקבוע(ג"ייד) וזה נותן לו ברק מקסים.
מחיר לק :51.50ש"ח.



דאודונרט fa גודל מלא :
דואודורנט רול און . בעל פורמולה ייחודית נגד כתמים עד 72 שעות.
בעל ניחוח עדין ונעים. הוא באמת לא משאיר סימן על הבגדים שזה ייתרון מצוין ! ועושה עבודה נפלאה למען האמת.
מחיר:50 מ"ל -20 ש"ח.



סבוקלם סרום טיפוח
האמת  שאת כל המוצרים שקיבלתי לאחרונה של סבוקלם מאד אהבתי וגם פה לא נותר מקום לחשוב על זה בכלל:)
נספג מאד מהר על העור,מעניק לחות מפנקת ורעננות .
בעל ריח מאד עדין.
מחיר ל60 מ"ל 100 ש"ח.



קרם לחות סדרת ורד הבר
קרם יום טבעי ואורגני מסדרת ורד הבר.מכיל שמן אורגני עשיר .מסייע בחידוש מראה העור עם הופעת סימנים ראשונים להזדקנות העור. יש בזה גם תוספת עדינה של שמן זרעי אפרסקים ושמן שקדים -מונעת יובש ותורמת לאיזון עור הפנים.
המינוס היחידי של המוצר הזה לדעתי זה הניחוח שלו- אני לא ככ מתחברת. אבל מעבר לזה הוא נספג מאד מהר על הפנים ולא מותיר אותם שומניות.
מחרי מוצר ל 30 מ"ל -169.90 ש"ח
שימו לב כי יש גלויה עם הנחה למוצרים של וולדה



בוסטר אקטיב:leorex ;
על המוצר הזה שמעתי רבות! ולמען האמת עוד ל יצא לי להשתמש בו . אני יעשה סקירה מקיפה של המוצר לאחר השימוש בו.
בגדול מדובר בסדרת מוצרים למיצוק  והחלקת העור. (מכיל ניקוי פנים,בוסטר אקטיב,גיל לעיניים,סרום וקרם לחות )

  

דוגמית בושם של דיזל לאברדוז טאטו
ריח מתקתק ,מאד התחברתי אליו.עלי אישית הוא לא נשאר לאורך זמן רב(אבל מתחילת הקיץ יש בשמים שלא עושים את העבודה הראויה,אולי הוא נכנס לקטגוריה הזאת גם)



הקופסה התקבלה לסקירה



קופסה מס 03
גם בקופסה הזאת היו לי שימושיים כל המוצרים למען האמת, אהבתי את הקופסה.
ואתן? איזה מוצרים קיבלתן? אהבתן? שתפו אותי קצת:)
לפרטים וספים על המוצרים או רכישת קופסה: http://bit.ly/13CHQqZ
  אל תשכחו להירשם כמנויים בערוץ היוטיוב שלי ,אוטוטו סקירה מצולמת! http://www.youtube.com/user/MIALIFESTYLE100
סקירה מצולמת: http://www.youtube.com/watch?v=xsk9T-yUMJI 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017