הניטים התמסחרו? וזיכרון הזמן האמיתי

אני זוכרת את עצמי בגיל 16. יוצאת לזמן אמיתי
שמה בשקית בצ ד את כל ה"אקססוריז" שהיתי רוצה לשים עלי( צמיד ניטים לידיים, חגורת ניטים, וליש בצד קבוע) היתי מחביאה את זה מההורים שלי . אחרי זה שהגעתי לגיל 17 כבר לא היתי עושה את זה בשושו.וככה זה הפך להיות כדרך קבע.
מתלבשת בבית, מתאפרת שחור בעיניים  ומראה להוריי  זאת אני.  אגב זה מה שעשה את הקשר שלי ושל ההורים שלי ככ חזק, יציב וכנה- כי לא הסתרתי שום דבר מהם. לא עם מי אני מסתובבת, לא מה אני מעשנת והכל לפרטי פרטים.לבית ספר גם היתי הולכת לבושה ככה . ואט אט זה הפך להיות הלבוש היומיומי שלי ולא רק ליציאות של ימי השישי .למועדון בתל אביב 
התמימות, ואת הגיל שעבר ככ מהר כמובן שאי אפשר לספר לא במילים ולא במיליון תמונות. הנסיעות לתל אביב באמצע הלילה, הטרמפים, השתכריות והחיי ההוללות :) 
גם לבנים היו מעילים ניטים. אורי בעלי עד היום שומר על המעיל ניטים שלו כפרט נוסטלגי מאד יקר לליבו.
היום הכל שונה לגבי הניטים, מה שנקרה הם התמסחרו. היום לכל ילדה ממוצעת, היפסטרית וכל ילדה שחשה את עצמה טיפה מאגניבה הולכת עם ניטים:(גלח בצד וספטום אבל זה כבר עיניין אחר)  יש כובעים עם ניטים, סנדלים,חגורות, קשתות לשיער ובאולסטאר והרשימה עוד מאדדדדד ארוכה.אני מצלמת לכם מה היו ניטים לפני עשור בשבילי ומה הם הפכו להיות היום
שאימי ראתה אותי לפני כמה ימים עם צמיד ניטים היא הרשתה לעצמה להגיד לי: נו מה לא יצאנו מזה כבר? את כבר ילדה גדולה! ואני בתשובה לזה עונה לה שזה בסדר עכשיו אמא, כולם שמים את זה וזה מאגניב. אה אז עכשיו זה בסדר:)
נולדתי בשנת 83. חוויתי את כל האופנה הגבוהה, עם הגינסים שלא ראו שום פופיק באויר. היו פאדלפונים של מטאליקה גאנס אנד רוסס ומייקל גקסון!שחור לבן- באמת זה היה שיא האופנה לכל ערס ופריק היו את אותם המכנסיים.
אבל אני תמיד היתי יותר קיצונית ומיוחדת אני היתי משתייכת יותר לפאנקיסטים אז היו לי מכנס אקונומיקה שלוש רבע.
עם שלייקס בצבע אדום-כחול וד"ר מרטינס גבוהות כחולות שייבאתי מיוחד בלונדון דרך חברה (אז עוד לא היה לי פיילפל ואיביי). חצי גלח למטה של הראש צבעים בשיער ...הילדות שלי ! אח לא הייתי מוותרת על שום מעשה בחיי  אם מעניין אותכם קצת עולם המסיבות אני אשמח לשמוע מכם ולעשות על זה פוסט גם :)
בקיצור היום הכל שונה אבל בדיוק אותו הדבר. הכל חזר. הכל שב למקום. הגזרות הנמוכות עזבו את עולמנו כמעט. לי אישית זה מאד מפריע. לא רואה את עצמי בגזרה גבוה. אז כל קנייה אני חורשת את כל המקומות ובסוף קונה משהו באמצע. כי כמעט ואין גזרות נמוכות.
את הניטים אף פעם באמת לא נטשתי.  תמיד היתה לי את החגורה והליש בצד גם למסיבות טראנס היתי שמה אותם עד שכולם התחילו לשים ניטים. כי אני פשוט לא אוהבת לשים מה שכולם שמים:( זה לא מיוחד בעליל.האמת היא שגם הים רב הדברים שלי היוםהם גם עם ניטים. אני ממשיכה לאהוב ניטים רק פחות שמחה שכולם הולכים איתם גם.
אני מוסיפה לכם תמונות של ניטים, סוגי ניטים (לאורי בעלי עדין יש קופסה מלאת ניטים וטלאים כמובן של כל מיני להקות פאנק למינהם שהוא שומר כנראה  לבן או לבת שלננו שיהיה לנו) 
אז בקיצור, חבל שהניטים התמסחרו אבל לפחות מזל שיצא לי להנות מהם כמו שצריך:) 
ואתם? חביבים וחביבות! מתי נולדתם? זכיתם להיות מאגניבים שעוד היתה תקופה יפה ומקורית? או שגדלתם ישר לתוך שנות האלפיים הממוסחרות?                                                                                                                                          
אז ככה היה נראה פעם מעיל ניטים- ולא מקסטרו.

זה מעיל מעור שאורי עמל עליו רבות.
חגורת ניטים 1999-2013
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             צמידים שלי היום
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
שאגב את כל האקססוריז הזה  קניתי בספרד( על זה הפוסט הבא, אני נשבעת)


היום השרשרת הזאת מחליפה לי את הליש על הצוואר ואיזה מנעול סטיל סיד וישס.
 
והנה אני ובובה שלי מוסרות לכולם המשך חג שמח ושבת מעולה !!!! 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017