מועדפי אוקטובר 2013

את הרומן שלי עם אלין ביאנקו התחלתי פעם ראשונה שניסיתי את הבושם לשיער ,http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2540069
לאחר מכם פניתי אל משרד החברה, ערכנו בגרלה לבושם(שזכתה נעמה שלום אחת הקוראות בבלוג.)
קיבלתי על הדרך לסקור לכן את הסרום שלהם לשיער. אז כמו הבושם גם הסרום השאיר את חותמו. העיצוב מקסים.
מעיין בקבוק בושם.עם משאבה לחיצה המשחררת מעט נוזל בכל פעם.ריח מעולה.  מתאים לכל סוגי השיער.
מועשר בשמן דקלים אורגני.דבר
היצרן:
הסרום של Elin Bianco עשיר בשמן זרעי דקלים אורגני ומתאים לכל סוגי השיער. הוא אוטם ומתקן קצוות מפוצלים, מחזיר לשיער את מרקמו הטבעי ומשקם את מבנה השיער. הוא מעניק לשיער חיוניות ורכות ושומר על האיזון של החומרים המזינים והלחות. הסרום אף עשיר בסיליקון טבעי, תמציות קוקוס, שמן פשתן ושמן אובליפיחה. הסרום של Elin Bianco מסייע לקצר את משך השימוש במייבש שיער על ידי מעצב השיער וגורם לשיער להיות קל יותר לעיצוב. הסרום שלנו מיוצר ללא אלכוהול. הוראות השימוש: יש לשים כמות קטנה של סרום על השיער כשהוא לח, להשאיר ולעצב כרגיל.

בפועל: הריח מתקתק(ממש כמו הבושם) ,לא משאיר את השיער שומני.נספג בקלות רבה,משאיר את השיער קליל וקופצני והכי חשוב קל לעיצוב.
מאד אהבתי . מרגישה גם שהוא משקם על הדרך את השיער.
אלין ביאנקו לא עושים ניסויים בבעלי חיים. ולא משתמשים בחומרים מהטבע.

לנקום- סרום לפנים

האריזה: . מאד אלגנטית. בצבע שחור. המכסה הוא בעצם טפטפת שהלחציה נעשת בקודקוד של המוצר עצמו.
כל טיפטוף זה טיפה אחת. אני מאד אוהבת את עיניין הטפטפת במוצרים.
מרגיש לי כאילו אני בפרק של שובר השורות
הוא נספג מאד מהר על הפנים. הוא קליל,משאיר את הפנים עם חיות.מרגישות  נעימות וקצת מבריקות.
לנקום שייכת ללוריאל- שהם כן עושים ניסויים בבעלי חיים אי לכך ובהתאם לזאת ניתן למצוא אותם ב peta
מצרפת לכם את הרשימה של החברות שעושות ניסויים: http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=2158880
זוכרים שסיפרתי לכם על המוצרים המטורפים בספרד? יותר נכון על המחירים שלהם.
http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2640524

אז הפלטה הקטנה והחמודה הזאת- התמכרתי אליה באופן קיצוני. פעם היתי שמה את המייבלין טאטו, בועז שטיין היו אצלי בשימוש קבוע. אז מאז שחזרתי מספרד אני רק משתמשת בה.
היה עכשיו את כל הבאז הגדול על הnude . כולן רכשו.ג"ייד, אורבן דיקייי והרשימה עוד ארוכה....
ושהגעתי לאחת החנויות המהמהמות בספרד רכשתי לי את הפלטה הזאת במחיר מצחיק של 4  או 4 וחצי יורו. לא זוכרת בדיוק
לא יכלתי לא לקנות אותה.
הצבעים עם פימנט חזק עמידות לאורך זמן.
את המוצרים של קטריס לא נוכל לרכוש בארץ אבל אני חושבת שתוכלו לרכוש אותם באייבי.
catrice הוא מותג גרמני.יש להם מגוון מאד גדול של מוצרי טיפוח ואקססוריז. המחיר אינו עולה על 10 יורו. יחד עם זאת הם מתחייבים לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות ולא מתפשרים על חומרים שלקוחים מהחי ולא עושים ניסויים בבעלי החיים.
מאד אהבתי את הצלליות. מקווה שברגע שאני עומדת לסיים אותם אני שוב יעלה על מטוס לאירופה( למרות שקשה לי להאמין:( )
אני יודעת שיש להם גם צלליות קרמיות מאד טובות. אני אישית לא נסיתי אותם עוד.
אם חברה נוסעת לאירופה אל תשכחו להפקיד לה כמה יורואים ותרכשו לכם את המוצרים שלהם. כנסו להציץ באתר את שלל המוצרים  http://www.catrice.eu/



ועוד מוצר אחרון . אני מאד אוהבת את הים, זה המקום הכי קסום לי בעולם-בכל מצב.
שאני שמחה וגם עצובה. הוא תמיד שם לפעמים סוער ורגוע בדיוק כמונו.
החלטתי בפעם האחרונה שהיתי בים לקיץ הזה לקחת את איתי את בוץ ים המלח שקיבלנו לפני עשור בערך באחת מקופסאות הגלוסיבוקס והבטחתי לכן סקירה.
אז התמחרתי בכל גופי. ריח מזעזע. מתייבש מהר על הגוף. קל להוריד אותו מרחתי אותו רק על הגוף לא על הפנים-פחדתי שאולי  ייבש לי אותן .הרגשתי שהוא נותן  לחות לעור לאחר השימוש בו והעור בהחלט נעים למגע. מה שכן נראה לי שאם היתי עושה את זה באמבטיה שלי בבית ,זה היה מאד מלכלך לי את הכל...



אתם מכירים את המומרים של החברה? יצא לכם להשתמש באחד המוצרים האלה?
זה הכל להפעם.
תודה שהקדשתם לי מזמנכם.
לערוץ היוטיוב שלי כבר נרשמתם?


תגובות

  1. המלצות מצוינות כרגיל, מחפשת האמת חמאה לגוף, סובלת מיובש מטורף בעור ושום דבר לא עוזר אם יש לך המלצות לקרם/חמאת גוף טוב?
    תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך