גלוסיבוקס נובמבר 2013

הפעם המוצרים הגיעו בשקית מבד , שישה מוצרים 3 בגודל מלא.
הרבה מותגים  so seet down relax and enjoy it!



FARAN הפכה להיות אחד המותגים החביבים  עלי לאחרונה. קודם כל איכות המוצרים, הם לא מנסים על בעלי חיים וגם שאפשר להשתמש בכמעט כל מוצר שלהם לעוד ועוד דברים זה ממש מדליק בעייני. הצללית נקראת  cherry lady הגון הוא סגלגל לכיון חום בורדו. פיגמנט חזק,עמיד מאד. גם ללא צורך בפריימר.
המוצר מגיע במעין מלחיה מפלסטיק, מסובבים מוצאים קצת מהחומר האבקתי על המכסה עצמו וניתן לעבוד ביותר קלות. ניתן להרטיב מברשת ולהשתמש גם בתור איילנר.
מחיר ל4 גרם -75 ש"ח.


color club-לק בגודל מלא
לא יצא לי לנסות את הלקים האלה לפני אז כיף תמיד לנסות משהו חדש. קיבלתי את הגוון red velvet 898  . כהה במיוחד לעונה חום/שחור עם נצנצים אדומים. נדרשו 3 שכבות לכיסוי מוחלט. הלק עצמו מתייבש מאד מהר הוא מרגיש לי נוזלי מידי. המברשת  קצרה כמו שאני אוהבת לא יודעת למה לא התבחרתי אליו. הפורמולה שלו לא להיט מבחינתי( קצת מזכיר לי את הפורמולה של קרליין) שגם אותו לא אהבתי במיוחד.
15 מל- 29שח.

מסקרה של מייבלין ניויורק-.גודל מלא
את המסקרת של מייבלין אני מאד אהבת. למסקרה מברשת מעוגלת כדי להגיע לכל ריס וריס. צריך להתרגל לשימוש בזה.
לוקח לה מעט זמן להייתבש. היא מאריכה ריסים, מפרידה אותם ועושה סהכ עבודה יפה. עמידה לאורך שעות, מורגשת היטב על העין ולא מוציאה גושים בשימוש עצמו.
9.5 גרם -116 ש"ח אבל תמיד ניתן לרכוש אותה במבצעים בפארמים.

קרם יום מסדרה הרימונים של וולדה
קרם יום טבעי ואורגני לשיקום והזנה של העור במהלך היום. מבוסס על שמן זרעי רימונים בשילוב של שמן ארגן ואגוזי מקדמיה. קרם מעולה נספג במהירות על הפנים, לא מותיר אותם שמנוניות אבל ממש לא מתחברת לריח של המוצר.
30 מ"ל 185.90 ש"ח.

אקווה מילק של  lancaster 
מוצר שאני מנסה פעם ראשונה ובהחלט ארכוש לי ! מדובר על נוזל לחות .אני בעלת עור שמנוני וזה עשה לי פלאים תוך שניות. הוא מנטרל את כל הברק שיש ,משאיר את הפנים לחויות ומדהימות. אה ויש לזה ריח ממש נעים וממכר אז ראו הוזהרתן.
50 מ"ל - 185 ש"ח.


 roberto cavali  נרו אסולוטו
אני חובבת ידועה של בשמים מתוקים , וגם זה אהבתי מאד . שילוב ייחודי של תמציות סחלב ווניל שחור מאד מתוק. עמיד לאורך זמן ובעל נוכחות על העור.
368 ש"ח .

אילו מוצרים אתם קיבלתם? אזיה גוון לק? ספרו לי קצת....
לפרטים נוספים ורכישות http://www.glossybox.co.il?utm_source=link&utm_medium=blog-page&utm_campaign=mia
  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך