אהבות ואכזבות לחודש נובמבר 2013

 התווספו לחיקי כל מיני מוצרים  ,משתפת אתכם כמובן
אז ללין קצת מאכזבים וקצת לא.ואספר מדוע מיד.נתחיל בדברים שכן אהבתי.
קרם רגלים-foot massage
מועשר בשמן מנטה חביב למדי ואף מורגש במריחה עצמה.מכיל עוד כל מיני תמציות טבעיות  ומינרלים מים המלח .מרחתי אותו כמה פעמים בשבוע ווואלה היתי מרוצה ממנו. נספג מהר,ריח נעים לא חזק מידי של המנטה. סהכ עושה עבודה טובה.
זוכרים שהיתי בספרד באוגוסט? http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2640524 אז לקחתי לשימוש באמבטיה של המלון קצף אמבט וסבון נוזלי
 קצף  לא ראיתי ~ כלום,נאדה. ריח פצולי לבנדר,נעים לגוף לעור אבל לא עושה קצץ כמו שרציתי.אז די איכזב....
סבון מוס:מוצר מפתיע מאד. בהתחלה לא ככ אהבתי את המוצר. לא נתן לי את ההרגשה שזה מנקה .לאחר כמה שימושים התרגלתי לרעיון. מאד עדין לגוף,ניחוח נשאר לאורך זמן.
סבון שמן -עשיר בשמני שומשום זית וקוקוס . סבון מאד נעים,גם במרקם שלו קליל מאד לא מיביש את העור ומשאיר אותו עם ריח מאד נעים.

מי   קולון תמיד מעלים בי זכרונות מתוקים מארגנטינה.שם נולדתי ... שעת ערב מקלחות, טלוזיה ברקע. מקלחים את מרטין אחי הגדול ואתי מלבישים מסרקים ושמים לנו מי קולון.
לפני 4 שנים היתי גם בברצלונה ,נסעתי לעבוד בעגלות. ובאחד משיטוטי בסופר בקניון  ראיתי מי קולון בכל מיני ניחוחות וגם כאלה לתינוקות. קניתי חצי מזוודה לארץ עם זה.לאמא ולמרטין.
השנה שנסעתי זאת היתה אחת מהבקשות של שניהם מי קולון. זה בין הדברים היותר נעימים לעשות אחרי מקלחת. מי קולון זה ככ מרענן  ונותן לעור ריח ככ נעים.ונשאר לאורך זמן  מומלץ ביותר למי שלא מכיר או מזמן לא השתמש.המחיר של זה בחול היה ארבע יורו לכל היותר לדעתי.קניתי בניחוח לבנדר. פה בארץ אין לי מושג... מכירים , משתמשים? איפה יש כאלה בארץ?
life  שלחו לי השבוע כרית חימום בצורת לב.. האמת נורא היתי סקרנית לגבי המוצר הזה. לפני יותר משש שנים היתי בעגלות של כריות חימום בארהב, בטקסס. אחת החויות היוצאות דופן זה עגלות. זה ביזבוז זמן אטומי ויחד עם זאת צחוקים וכאבי ראש בו זמנית. מליאונרית לא ניהיתי מזה. אבל הכרתי אנשים חדשים, היתי במקומות שלא היתי זוכה לראות כנראה בחיים. אה והיה לי ויקטוריה סיקרטס בכל קניון אפשרי וזה בערך מה שהיתי עושה כל היום שופינג ואוכלת דברים משמינים:)

המחירים בארהב של מוצרי קוסמטיקה זה פשוט תענוג! פלוס יצא לי להיות בבלאק פרידיי אמיתי סטייל ארה"ב. זה פאקינג מטורף אנשים עומדים בתור לחנות חשמל מ3 בבוקר מטורףףףףףף. אבל סטיתי מהנושא. קיצר רציתי מאד לראות במה מדובר. אז הכרית שקיבלתי מכילה גרגירי סיליקון מיוחדים  השומרים על החום  לאורך זמן .אין לזה ריח לוואי  מגיע בבד קטיםתי מאד נעים ( אני קיבלתי כפי שאתם רואים אדם ) ומגיע במגון צבעים וצורות.מחממים במיקרו למשך 2 דקות על החום הכי גבוה בתוכניות. ומניחים על הגוף. לא ישירות אלה על הבגדים!( אני מחממת קצת יותר)
 זה מרגיע כאבי מחזור, כאבי ראש, כאבי שרירים, סתם התכווצויות לא נעימות לפעמים שיש. זה פיתרון להיט לימי הקרים( תרתי משמע) ממליצה בחום. ניתן להשיג את זו ספציפית בסופר פארם.
מחירים נעים בין 24 ל 50 ש"ח.
מה שאני היתי מוכרת אגב בחול היה לזה בפנים תערובת של עשבים טבעיים. אז בכל פעם שהיתי מחממת היה לזה ניחוח גם נעים. היו בכל מיני גדלים ,חגורת לגב ואפילו נעלי בית מתחממות. להיט
ומוצר אחרון להפעם זה קרם לפנים ששלחו לי " מיכל סבון טבעי".ההתנסות הראשונה שלי עם המותג  היה כבר בעבר שניסיתי את משחת הפלא לרגליים.http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2442009 מוצר שמאד אהבתי. גם אבא שלי מאד אהב... נתתי לו לנסות לקח לי את הקרם לחיקו:) אריזת זכוכית קלה .
דבר היצרן: רכיבים מים מזוקקים, שמן שקדים מתוקים, שמן חוחובה אורגני בכבישה קרה, חמאת שיאה אורגנית, שעווה מתחלבת ממקור צמחי, צטיל אלכוהול ממקור צמחי, גליצרין צמחי, שמן זית אורגני בכבישה קרה, ויטמין E, שמנים אתריים טהורים: לבנדר, גרניום, דפנה, בזיל, סנדלווד, אופטיפן - חומר משמר מאושר לשימוש במוצרים טבעיים.
הקרם בעל ניחוח מאד מאד עדין . בדרך כלל המוצרים הטבעיים בעיני יש להם ריח מאד חריף. אבל זה ממש עדין. הוא נספג מאד מהר ולא מותיר את הפנים שומניות .הוא מתאים לעור רגיל עד מעורב.
מה שעוד שמתי לב שהוא מפחית את "אפקט ההברקה" ביום יום...
עוד נקודה מאד לזכותם! הם לא משתמשים במוצרים מן החי ולא עורכים ניסוים בבעלי חיים.
מחיר שלו גם מצוין- 50 ש"ח.  ל 50 מ"ל.

מרגע פתיחת המוצר הוא יכול להיות בשימוש 12 חודשים. הוא קליל ומזין את עור הפנים. מוצר שהבחלט ארכוש שייגמר.
*** רוצה לפנק אתכם בקוד הנחה לקנייה באינטרנט 
קוד קופון: Face_Cream_Sale
מה שעושים זה פשוט. נכנסים לאתר מוסיפים את המוצר לסל הקניות שלכם. בתשלום עצמו יש אפשרות הלפעיל קוםון. מזינים את הקוד שרשמתי לכם פה ואז תקבלו 25% על המוצר הזה!
תהנו! וספרו לי האם רכשתם.
http://instagram.com/p/gdRuJ1G2ha/#
זה סירטון קצר באינסטוש
ואל תשכחו לעקוב אחרי ביוטיוב http://www.youtube.com/user/MIALIFESTYLE100

שבת שלום

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך