מה יש לי בתיק?

היי. שאלתי בדף הפייסבוק https://www.facebook.com/HblwgSlMyhMiaLifestyle1?ref=hl  מה הכי מעניין וזה מה שעניתם, אז קיבלתם באהבה. מי שלא עשה עוד לייק זה כמובן הזמן.
יש לי כמה תיקים אני בוחרת איזה אני אקח לפי הלבוש שלי בעיקרון.



ואני פשוט מעבירה את הדברים החשובים:
תיק איפור שחור קטן יחסית
גומיה לשיער וקליפס. מקום איחסון לכדורים במידת הצורך. פעם נטלתי ריטלין אז היה איתי באופן קבוע.
ספריי גוף של ויקטוריה סיקרטס ודוגמית בושם .
קבלו הצצה: 
התיק שאני איתו כרגע


הארנק שלי:
קניתי אותו בספרד בנסיעה האחרונה. נוח מאד יש לו הרבה מקום להכל.כרטיסי אשראי תמונה ומטבעות.
יוצא שאני מחליפה כל שנה וחצי ככה ארנק אבל בכל מקרה יש לי עוד ארנק למטבעות ושטויות אחרות.


מגבונים לחים תמיד יש  , תחבושת הייגנית 1 ותחתוניות.

ארנק למטבעות


מיני תיק איפור שחור(בובי בראון)


מסטיקים,סוכריות, חטיפים

מי שעוקב אחרי וחבר שלי יודע שאני בדיאטת השמנה תמידית וחייבת כל הזמן לנשנש דברים.
מעבר לזה:  קרם ידיים, עט, חשבוניות ,קבלות וניירת.

קרם הידיים הכי טוב בעיניי. וגם זול.
לא לשכוח מים, קרם הגנה אם לא שמתם בבית . ומלא מצב רוח:).
מה אתן לוקחות איתכן בתיק?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017