Sweater Weather Tag - טאג למזג אוויר חורפי


 טאג חדש שהגיע בדיוק בזמן! הסופה  ב ה הידיעה נחתה אצלנו היישר מסיביר וזה רק משאיר לי לענות על הטאג שרץ ברשת.
החלטתי לשנות את השאלון לחורף במקום סתיו


1.מהו ריח הנר המועדף עלייך?

אז הנרות שאצלי הכי הרבה בשימוש זה הנרות של woodwick  ואיקאה.
את הנרות של וודקוויק יצא לי לסקור בעבר ,מי שלא ראה מוזמן להיכנס : https://miallifestyle100.blogspot.com/b/post-preview?token=XxC38kIBAAA.Ib9dh_WqSmArE1pbby0PkA.mW6UtTeVNGc1u7FhGwIWtA&postId=5350871892779965931&type=POST הנר המועדף עלי כרגע זה אני חושבת שזה פירות יער


-








2.מה את מעדיפה? תה/קפה/שוקו?
אפשר להגיד שאני טיפוס משלב את השלושה. ולמה?
בבוקר אני שותה 3 קפה כדאי להתעורר על החים שלי. 
לפעמים אחה"צ אני מוסיפה כפית שוקו לקפה. כדאי להמתיק עוד .
ובערב אני אוהבת לשתות תה ירוק, לכן אוהבת את שלשותם:) 

3.זיכרון הסתיו/חורף אהוב עלי ביותר? 

את המסיבה הזאת אני לא אשכח בחים. מי שמכיר אותי בחים הפרטים יודע שאני מתקלטת במסיבות טבע .
זאת היתה מסיבה באמצע החורף.לפני יותר מחמש שנים  ובשמונה בבוקר התחיל לרדת מבול. הינו עם מעילים ,צעיפים, מגפיים ככה ששום דבר לא עצר בעדנו להמשיך את הקרחנה הגדולה שלנו. אז זה בהחלט הזיכרון הכי כייפי שלי.

4.. איזה טרנד איפור מועדף עלייך: שפתיים בצבע כהה או איילנר זוויתי? 

אני חושבת שאפשר לשלב בין השנים וזה אפילו מצוין! אז שניהם ביחד זאת התשובה שלי.


5.ניחוח מועדף לחורף:

היה לי את איסימיאק אבל בדיוק נגמר שזה הבושם אהוב עלי בכל העונות.
לאחרונה אני משתמשת בסקסי 212.

6.מאכל חנוכה אהוב:

דונטס! וסופגניות עם ריבת חלב, פטיסיאר ושוקלד.


















 את אלו הכין לי אורי שבוע שעבר בדיוק:)

7 איך מזג האויר אצלך עכשיו במקום מגורייך: 

אז הקטע המצחיק הוא שאני כותבת את הפוסט הזה בסופה הגדולה:) זה אומר שאני עם מחמם, נעלי בית, וקר שלא היה ככ קר ככה ב40 שנים האחרונות בתל אביב אז כן קרררררררררררררררררררר מאד פה כרגע.

8.סוודר הכי מחמם שלי :




9.לק חובה לחורף?    גוונים אודמים כהים וסגולים בעיקר

















11.טייץ א סקיני?

לגמרי סקיני.

12.סדרת טלויזה חובה לימים שנשארים בבית?

המתים המהלכים!

ריי דונובן  ו שובר השורות.



13.שיר שמכניס אותי לאוירת חורף?

 


וזה מזכיר לי את הקריסמס בעגלות



זה הכל להפעם! אל תשכחו להירשם לאתר כמנוים!

מה אתם אומרים על ההעיצוב החדש של הבלוג?:)


תגובות

  1. נהניתי לקרוא, תתחדשי על הבלוג..

    השבמחק
  2. תתחדשי על העיצוב והמיקום החדש .... כמו תמיד נהנית לקרוא :)
    מיכל אנגלנדר

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה על הדיליי , תודה מאמילה!!!!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך