#אילו מוצרים גיליתי החודש? פברואר 2014


היי בנות. אז מי שעוקבת אחרי באינסטגרם כבר יודעת מה הולך להיות הפוסט הבא שלי לפי התמונות, מי שלא  עוקבת -בהחלט מוזמנת! 



הימליה:himalaya 




 מסכת נים: מסכת פנים מיועדת לשימוש פעם-פעמיים בשבוע.מכילה נים וכורכום. מה שהיא עושה ,היא בעצם סופחת את עודפי השומן של עור הפנים וסופחת רעלים, מונעת אקנה ובעיות עור שונות. מתאימה בעיקר לעור שמן( היי שלום) או בעייתי. 
מורחים על הפנים ממתינים עשר דקות  והפנים פשוט חלום:) 
איינה מייבשת את עור הפנים, מרגישה שהיא באמת מוציאה את כל "הפיכסה " מהעור. הם באמת פחות שומניות לאחר השימוש. 
גודל 100 מ"ל 
מומלץ בחום! 

 קרם רחצה עדין לפנים

מיועד לניקוי יומיומי לעור הפנים. מועשר במלפפון המצנן ומרגיע את העור ובאלו וורה המזין ומעניק לחות לעור הפנים. 

גודל 100 מ"ל
מרגיש מאד freshi  לאחר השימוש, ריח מאד נעים. אינו משאיר את הפנים מיובשות לאחר השימוש. בקיצור שניהם מוצרים שארכוששוב  לעצמי בהחלט ! 

מי שיש לה כרטיס מועדון יכולה להנות גם מהטבות בקנייה שם אז כדאי מאד להירשם.
מוצרי הימליה לא נוסו על בעלי החיים. 







 יש להם 2 חנויות  בארץ:
תל אביב- בוגרשוב 62 
ירושלים-סמטת האשכול4 בשוק מחנה יהודה.
כמובן שניתן לרכוש ברשתות הטבע, בתי מרקחת בניו פארם ובסופר פארם.


שוב אורח בבלוג סבון
אז מסתבר שאנחנו במערכת ממש טובה ויש לי עוד 2 חברים חדשים :

נר! אני מאד אוהבת נרות. נותן לבית אוירה שונה. מוארת אינטימית ונעימה. 
מגיעה בקופסא קשיחה בצבע שחור. מפיץ ריח מאד חזק לבית , בהתחלה לא כזה אהבתי את הריח אבל אחרי כמה פעמים התרגלתי ולא הרגיש לי ככ כבד.  בניחוח  amber 

אוהבת קופסאות קשיחות כי אפשר למחזר. לעשות מזה מיני אדנית לקקטוס, איחסון לצמר גפן, מקלות אוזניםם או לשים עוד נר.

מבש בדים- ניתן לרסס אחרי כביסה, לפני שמניחים את הבגדים בארון. לרסס שהתלבשנו פשוט לרסס על מה שבא:) ומתי שבא. ריח מעלף חושים.
מגיע באריזה של 350 מ"ל שזה ענק. ריח  linen .המפיץ מגיע אני חושבת בעוד 2 ריחות.





מכירות את המוצרים? ספרו לי קצת:) 

אל תשכחו להירשם לאתר- תישארו מעודכנים על כל הפוסטים.

תגובות

  1. מסיכת נים נראית לי מעניינת ביותר! :) אני אתנסה בקרוב אני מקווה.
    יש לי את הספריי הריח הזה של סבון בריח לינן!! הוא מצויין :)) קבוע אצלי בחדר השני מוכן לשליפה לאחר תליית הכביסה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. כן הריח ממש הורס!!! ואת ממש צריכה לנסות את המסכה תהני מאד

      מחק
  2. עשית לי חשק לספריי הריח הזה! אני לרוב משתמשת בbody mist למינהם שמוצאים את דרכם אליי בימי הולדת..בסטוקים משום מה חחח
    הסבון פנים נראה סבבה גם , אני חושבת שאנסה אותו, אני כבר מחפשת סבון פנים נורמלי כבר כמה זמן לשימוש יומיומי
    אחלה פוסט! אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאמי! כן הריח שלו ממש נעים, משאיר ריח נפלא בבית. ואת המסכה את ממש חייבת לנסות גם. כל הבודי מיסט שלי הם של ויקטוריה סיקרט אז אין מצב שבעולם שזה ילך על לפזר על מקום אחר מעל הגוף שלי, זאת המתכרות!!!!

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

המלצות לאוגוסט 2017

התחלה חדשה בדרך