5 קרם ידיים ראש בראש ! מי לדעתכם ינצח?

היי יקירות! 

הידיים שלי לאחרונה פשוט השתגעו. האמת שהקור הזה די הורג אותן ומה שמוסיף לזה זה השימוש היומיומי והשעתי כמעט במחטא ידיים . זה פשוט מייבש לי את הראבק! 

סוד אפל: לפעמים אני משתמשת בקרם רגליים סמיך וטוב כקרם יידים.... 

אז אני מוצאת את עצמי שמה כל איזה שעתיים קרם ידיים! הצטברו אצלי כמה והחלטתי לעשות מבחן - מי הטוב מבין כולם?

נתחיל מזה שאני עוברת בסופר פארם אני תמיד אקח לי בכל קנייה איזה קרם ידיים נוסף שיהיה לי לאוסף. הרב תמיד נמצאים במחירים של 6-10 שקלים אז לא אכפת לי לשים עוד אחד בתיק השני והשלישי וכאלה.....

קרמה

קרם המיועד לידיים יבשות, ריח מאד עדין. לא מרגישות שומניות אחרי השימוש. נספג מאד מהר. מכילות תמציות קמומיל,ויטמין b5 ,ויטמין e מעניקות רכות לאורך זמן. מאד משאירות את הידים קטיפתיות יותר. 
קרם שאני אוהבת וחוזר אלי כל כמה פעמים ברוטינה.

fenjal 

קרם שאני קונה תמיד! כל פעם שהוא  נגמר אני רוכשת לי עוד כזה. לפעמים אני קונה אותו אפילו בדובליה שעולה לי גג עשר שקל לשניהם.
קרם קלאסיק.אמנם הריח לא כזה להיט, אבל הוא עושה עבודת קודש. נספג מהר מהידיים.אמנם עד שהוא נספג יש מעיין הרגשה כבדה בעיניי על הידיים, אבל אני מתמודדת עם זה כי הוא קרם חזק וטוב.

417-

גיליתי את הקרם הזה לאחרונה סקרתי אותו כאן 
יחסית לקרמים הקודמים שאני מספרת לכם היום ,הוא הכי יקר והכי קטן. ולאו דווקא עושה עבודה יותר טובה מהקודמים, אז שימו לב:) 
יש לו ריח מטריף. נספג במהירות האור.

life

קרם ידיים שקניתי פעם ראשונה לפני כמה ימים ,מכיל כדוריות של  ויטמין e . על האריזה כתוב שזה בניחוח  musk מה שאני לא מריחה את זה אבל עדיין יש לזה ריח מאד נעים. 
הקרם נספג במהירות מהיידים אבל משאיר אותם טיפה שומניות מה שאני לא ככ אוהבת.



ואחרון חביב דר פישר

קרם ידיים וציפורניים בניחוח יסמין. הריח ממש מרגיש לי כמו טלק. אני לא אוהבת את הריח של הקרם הזה. גם הוא משאיר לי את הידים שומניות טיפה ולא מרגישה שעושה את העובדה בכלל. 
לא אהבתי בכלל..



 
אז בקיצור:
דר פישר לא ירכש שוב על זה איןספק. הקרמה גם לא העיף לי את הפוני.

אמשיך לנסות עוד אבל בעיקרון מבין כל אלו אמשיך לרכוש את fenjal ואת הקרמה.

ואתן בנות? איזה קרמים אתם משתמשות באופן יומיומי? 

אל תשכחו להירשם לבלוג כדאי להישאר מעודכנים  על הפוסטים הבאים, אוטוט הגרלה חדשה עולה! 

תגובות

  1. יש לנו טעם דומה בקרמים :}
    את של life כבר סיימתי הריח שלו מאוד נעים ומשאיר את הידיים חלקות.
    את של קרמה יש לי ועדיין לא היה בשימוש .
    פנג'ל לא ניסיתי אבל ניסיתי של יד חן וזה נראה לי אותו עקרון .האריזה דיי מעצבנת וגם עד שהוא נספג לוקח מלא זמן .

    השבמחק
    תשובות
    1. הפנגל בהחלט הכי טוב לדעתי מבין כל אלוץ את הלייף לא כזה אהבתי. עיניין הכדוריות ממש סיקרן אותי. מזמינה אותך להירשם לבלוג מאמי :)

      מחק
  2. פנג'ל מעלה בי זכרונות ילדות. שנאתי את הקרם הזה!! אף פעם לא היה נספג לי כמו שצריך :)
    אני אוהבת את הקרם ידיים של ללין (של פלה מונוי) ושל בודי שופ.. לא משנה באיזה ריח.. יש לי גם את של גרנייה עם תמצית מנגו והוא מצויין, אני אוהבת את של ויקטוריה סיקרט, קרמים עשירים מאוד ומריחים נפלא! יש לי בתיק צד הקטן שלי גם קרם בגודל נסיעות של ל'וקסיטן והוא מעולה!! :)
    סקירה חמודה מאוד, הבנתי שכדאי לוותר על אלו של לייף וד"ר פישר. תודה! :*

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, ויקטוריה אני מכורה ! אבל לא רכושת פה בארץ כי זה בושה, מאיפה את רוכשת אגב????
      גרנייה ניסיתי גם שאני חושבת על זה עכשיו. וכן לדעתי פנגל לוקח ביג טיים אם כי פדיחלות קצת להוציא אותו מהתיק חחחח

      מחק
  3. יש עוד סוג של דוקטור פישר יש את האריזה הגדולה הזאת שעולה בסביבות ה25 והרייח מווושלם וגם כיף לשים אותו וגם בללין יש קרמים לא רעים רק המחיר הןא לא משהו יש מהסדרה של הילדות עם נצנצים והוא עולה בערך 70 שח אבל ליפעמים מותר להיתפנק ולקנות משהו יותר יקר

    השבמחק
    תשובות
    1. אנ אבדוק את הדר פישר מה שאת אומרת :) אל תשכחי להירשם לבלוג דנה שתישארי מעודכנת על הפוסטים:)

      מחק
  4. איפה קונים את הפנגל?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי דנה, את הפנגל את יכולה לקנות בכמעט כל פרמוריה וכמובן סבופר פארם ובניו פארם. הם ממש זולים אני תמיד קונה אותו באריזה של 2 ועולה לי גג 15 שח לשניהם.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017