גלוסיבוקס מרץ 2014

היי יפות.
נחתה אצלי קופסת מרץ. סיימנו עם כל החגיגות לעת עתה וחזרנו לקופסה הורדה, הקלאסית ,שלמען האמת אני כה אוהבת.
קיבלתי שישה מוצרים ,3 מהם בגודל מלא.
אני חושבת שהקופסה הזאת שווה, מדליקה ובעיקר מרעננת מאד מבחינת כל המוצרים. כמה זעקנו ונשמע קולנו על הרצון לצלליות  ולקים ?:)




שפתון גלוס mineraz-
  citrine gold הוא גוון ורוד זהבהב.שימרי ולחותי בדיוק בכמות שהיינו רוצים על השפתיים. לא דביק מידי ומלחח בנדיבות את השפתיים . לכל החובבות את הזאנר המינראלי ...
 מחיר:72 ש"ח



צלליות דואו של מייבלין ניו יורק- 
ממש אהבתי את הצלליות האלה וגם את הקרובת משפחה שלה הקולור טאטו. בצלליות האלה אנחנו מרוויחות 2 גוונים ואם נערבב כמובן יצא לנו גוון שלישי .בכל מקרה הפיגמנט חזק בגימור זוהר ועדין.מצד אחד יכלתי לראות את הגוון הכסוף  ומצד שני את הטורקיז. ביג לייק!  את מוצרי מייבלין אני ממליצה לרכוש במצבעים של אחד פלוס אחד לרב או 40 אחוזי הנחה בפארמים השונים. או כמובן בהזמנה מחול.
מחיר: 72 ש"ח


לק של קולור קלאב -
הניסיון הראשוני שלי עם הלקים שלהם היה בקופסה של נובמבר.  אמנם הגוון הוא לא ממש כוס חליטת הצמחים שלי אבל הלקים האלה הם ממש טובים בעיני. נתחיל מזה מספיק מריחה אחת ויש אטימות מוחלטת. ממש לא צריך לדעתי עוד. הגוון 
 נקרא    Peppermint twist
עוד כמה נקודות לזכות יאמר שהמברשת  מאד נוחה. נמרח בקלות ומתייבשת במהירות האור  ובעל גימור קרמי על גבול הג"לי.
מחיר :29 ש"ח


סרום לילה של לבנדר-
סרום אנטי אייגינג,מכיל אצה אדומה ,שמנים שונים (שמן מקדמיה,שמן זרעי ענבים ועוד)ושמנים אתריים . המוצרים טבעיים ללא sls ופראבנים. דבר היצרן : מטפלת בפיגמנטציה ומעניק לעור גוון אחיד וזוהר. אחרי שמניחים על העור,הוא מרגיש טיפה שמנוני אך ההרגשה חולפת מאד מהר.
מחיר: 275 ש"ח ל 30מ"ל.


מסכה לשיער של  aussie -
ריח מטריף.מסיכה שאמורה לעזור  עם שיער פגום והרוס( היי זאת אני)  אז לאחר שימוש אחד השיער בהחלט היה נעים למגע אבל קשה לי לומר אחרי שימוש אחד שזה היה מהפך בלתי רגיל. אני כמובן אמשיך להתשמש בה עוד כמה פעמים ואדע יותר לגביה.אגב למחרת בבוקר השיער ממך רך ונעים בלי יותר שיער עומד ומחושמל.
מחיר:44.90 ש"ח ל 250 מ"ל.


 

דוגמית בושם  alien eau extraordinaire מבית טיריי מוגלר 
הבושם מתוק מאד, לכל חובבות הזאנר.השקה חדשה  של או דה טואלט בליין המצליח של "אליין" מבית טיירי מוגלר.
 אני האמת לא התחברתי אליו בעליל מה גם שלא היה עלי עמיד בכלל.

תסלחו לי אבל בובה החליטה לטפל באריזת הבושם:)

לפרטים נוספים על הקופסא ורכישות התפקדו  לכאן .
ואתם ? מה קיבלתם החודש? אהבתם? ספרו לי קצת :) 

הקופסא התקבלה לסקירה.

תגובות

  1. הגוון של הלק הוא גם לא כוס חליטת הצמחים שלי, אבל הוא הצליח להפתיע אותי.... אני הכי אוהבת מוצרים מפתיעים...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017