לקים take 2 - anny

היי יפות.

כמו שהבטחתי בפוסט הקודם של הלקים, הנה עוד פוסט על הלקים המושלמים של  anny. 
ואני באמת מתכוונת מושלמים , אבל בואו נתחיל עם קצת סדר בבלגן. הלקים כבר נמצאים במשביר לצרכן, ברשת מכוני היופי adi beauty studio ובאתר  adikastyle.com


  מותג הלקים הבינלאומי ANNY, יימכר בדלפקים מיוחדים של המותג הבינלאומי, עליהם יתנוססו 114 (!) גוונים שיעניקו לצרכן לקים בגוונים קלאסיים ועד גוונים אופנתיים עם טקסטורות מיוחדות.
בהשקה הסופר מאגניבה שהיתי לפני שבועיים , בעדי ביוטי סטייל 
בין מריחה לנישנוש מקרונים ותותים - הוסבר כי בדלפקים יהיו דפים קטנים אשר יהיה ניתן למרוח עליהם את הצבע מהטסטר! וככה לראות באמת מהו הגוון.( משהו שממממש מעצבן אותי לראות בסופר פארם זה לפעמים בנות מנסות את הלקים בעצמן) 
בנוסף ל- 114 הגוונים, תושק מידי 8 שבועות קולקציה אופנתית ומרעננת של 6 גוונים חדשים שיתווספו למגוון. אלו יציגו את הטרנד החם בעולם האופנה ישר אל הציפורנים שלנו.. אל המגוון הרחב והקולקציות החדשות יתווספו 3 מהדורות לקים יוצאי דופן בגודל מיני שיציגו 8 גוונים חדשניים
עם השקת המותג בישראל תושק קולקציה חדשה:

קולקציית ANNY FOR WINNERS, הקולקציה המתאימה לתקופת טקסי הפרסים בארה"ב. קולקציה המציגה יוקרה, סגנון ואלגנטיות.. הקולקציה מציגה 6 גוונים יוקרתיים וטרנדיים עבור 'מראה השטיח האדום'. הגוונים: red inspiration (10083), save the last dance (10109), set you sign (10172.50), sweet muse (10248), darl romance (10315), what else (10321).
מחיר הלקים מקולקציית 'ANNY FOR WINNERS' 45 ₪ (תכולה: 15 גרם).
19.90 שקלים לבקבוקים של 6 מ"ל (בקבוק מיני)
מי יזרוק לי עצם בעיניין ויוכל להסביר לי מאיפה חברות הלקים מביאים את השמות האלה, זה קורע אותי כל פעם מחדש.
לרקוד באפלה, ריקוד מושחת חחח טוב הלכתי רחוק מידי .

אז מה מו מי :
המריחה מאד נוחה, המברשת נוחה ולא רחבה מידי. 
מתייבש מאד מהר, והשוס הגדול שעם טופ ובסיס הלק החזיק עלי עשרה ימים והורדתי כי פשוט הציפורן הגדלה התחילה לבצבץ מלמטה. היתי סופר מרוצה מהעיניין של העמידות וכמו כן מהגוונים העשירים שעומדים לפנינו! 

אני בחרתי לי בהשקה 3 צבעים מאותה משפחה . וטופ מאד סיקרן אותי גם. ארבעתם הפכו לכוכבים רצינים אצלי במגירת הלקים,כך כך ארקוד ריקוד קטן ויאמר יאי!  ביג לייק, ממש אהבתי.










      









תגובות

  1. הכי פינוק בעולם, תהני מותק!!

    השבמחק
  2. תשובות
    1. כן, משהו היסטרי. הורדתי כי ממש ביצבצה לי ציפורן כבר:) ממש מבסוטה. אבל לזכור שזה היה עם טופ.

      מחק
  3. עמידות מפחידה, אטימות, צבעים... לייק.

    השבמחק
  4. צבעים נהדרים וחברה מהממת. אני לגמרי התאהבתי

    השבמחק
    תשובות
    1. סוףסוף הגעתלבקר שפנפנה :) . כן ראיתי את ההתאבות שלך. ואת בחרת צבעים כאלה עדינים ויפים.

      מחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

ביוטיבוקס מרץ 2016

ביוטיבוקס יולי2016

המלצות לאוגוסט 2017